زنان طرفدار فوتبال لیگ برای شروع به بالا ژوئن 27

ملی فوتبال زنان لیگ تنظیم شده است را برای اولین بار تیم حرفه ای ورزشی در ایالات متحده به بازگشت از coronav

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

ملی فوتبال زنان لیگ تنظیم شده است را برای اولین بار تیم حرفه ای ورزشی در ایالات متحده به بازگشت از coronavirus همه گیر ،

لیگ گفت: در نظر دارد برای شروع یک 25-بازی مسابقات در تاریخ 27 ژوئن در دو حومه شهر سالت لیک استادیوم — Zions بانک و ریو تینتو — که نگه داشته خواهد شد روشن از طرفداران برای محافظت از بازیکنان از COVID-19.

لیگ کمیسر لیزا بیرد گفت: بازیکن ایمنی یک اولویت است.

"ما هدايت شده است نه لزوما اول بودن اما امن" بیرد گفت. "ما شعار تمام راه را از طریق بوده است 'ما است پزشکی پروتکل به اندازه کافی کامل و دقیق به اندازه کافی است؟'"

بازیکنان از نه تیم آموزش و زندگی در دو منطقه هتل ها. همه بازیکنان خواهد شد تست قبل از ترک برای یوتا و پس از آن خواهد شد به طور منظم به نمایش در طول monthlong بماند.

بازی های تلویزیونی می شود و جریان توسط CBS و خود را آنلاین و پخش وابسته با یک قهرمان به تاج جولای 26.

لیگ بزرگترین قرعه کشی جام جهانی, ستاره مگان Rapinoe است که تحت قرارداد با تاکوما بشویید.-بر اساس سلطنت FC. لیگ به هیچ نشانه ای از اینکه آیا او و یا دیگر بازیکنان تیم ملی خواهد شرکت کنند.

در جای دیگر

Anigwe معامله

به L. A. جرقه

Ex-Cal بازیکن کریستین Anigwe در دومین فصل در WNBA خواهد شد پیوستن او سوم تیم است.

2019 مشاهیر بازیکن دفاعی سال با خرس فرستاده شد به لس آنجلس اسپارکس, همراه با یک 2021 سوم-انتخاب دور توسط دالاس بال. دالاس نیز reacquired یک 2021-دور دوم انتخاب که L. A. دریافت کرده بود از بال در ازای مارینا Mabrey.

Anigwe یک مرکز فراخوانده شد نهم به طور کلی توسط کانکتیکات خورشید در 2019 WNBA پیش نویس پس از به طور متوسط 22.5 امتیاز و 16.2 ریباند در هر بازی — پیشرو کشور در rebounding — به عنوان یک مقام ارشد در کال. او در داد و ستد از کانکتیکات به دالاس قبل از 2019 برگشتی برای ترزا Plaisance.

کالج بسکتبال: Arizona State بسکتبال مردان مربی بابی Hurley ارسال یک ایمیل به مدیر ورزشی ری اندرسون در فصل گذشته ادعا اندرسون به حداقل برسد اتهامات آزار و اذیت جنسی توسط همسران سه ورزشی کارکنان در برابر یک مدرسه تقویت کننده.

در این ایمیل به دست آمده توسط یاهو, ورزش, Hurley متهم Anderson on Dec. 8 از بی توجهی به ایمنی و نشان دادن هیچ حساسیت نسبت به زنان است.

"من احساس می کنم مثل من به دروغ به" Hurley نوشت.

• کنتاکی انتقال جانی Juzang یک گارد می توانید بازی بسکتبال برای UCLA این زمستان آغاز 2020-21 فصل به عنوان یک دانشجوی سال دوم.

NHL: Detroit Red Wings مدیر کل استیو Yzerman می گوید: او در نگه داشتن سر مربی جف Blashill با وجود این تیم لیگ-بدترین 17-49-5 رکورد این فصل است.

اگهی: سابق آتلانتا گیر ضربت Pocoroba که در سال 1978 همه ستاره بازی شد و یک نسخه پشتیبان تهیه در بریوز تیم که برنده NL غرب عنوان در سال 1982 درگذشت یکشنبه در سن 66 در آتلانتا و حومه اسنلویل. هیچ علت مرگ داده شد.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب