جنگل-منینگ لبه مایکلسون-بردی در بازی است که باعث افزایش 20 میلیون دلار برای COVID-19 امداد

تام بردی تحویل شات از بازی که ساخته شده آن را آسان برای فراموش کردن بسیاری از دیگر نوسانات. تایگر وودز ندا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

تام بردی تحویل شات از بازی که ساخته شده آن را آسان برای فراموش کردن بسیاری از دیگر نوسانات. تایگر وودز نداشتم حالا یک fairway.

PGA Tour تنظیم شده است برای بازگشت فقط در بیش از دو هفته و این سختی عمل به دنبال دارد.

در دوم و نهایی مسابقه خیریه آورده است که زنده گلف به تلویزیون این نمایشگاه به عنوان سرگرم کننده به عنوان چیزی واقعی است.

جنگل عقب مانده یک مرغک زدن توپ به اندازه کافی نزدیک است که شریک زندگی خود را, Peyton منینگ ندارد برای زدن توپ. که امن 1-تا پیروزی بر فیل مایکلسون و بردی در "مسابقه: لیگ قهرمانان برای خیریه" مدال در باشگاه گلف بارانی در حوب ساند, Fla.

هدف این بود که به منظور بالا بردن $10 میلیون یا بیشتر برای COVID-19 بودجه امداد و کمک های مالی ارسال پول نوردی به دو برابر این مقدار است.

جاستین توماس تن به تن در یک دوره خبرنگار آوردن مخلوطی از طنز و بینش با مقدار مناسب از کلمات است.

جنگل و منینگ در زمان سرب در سومین سوراخ و نه دنباله یک ساختمان 3-تا سرب در fourballs در جلو نه.

بردی که شش سوپر باول عناوین بیش از هر NFL quarterback در تاریخ در زمان ضرب و شتم در رسانه های اجتماعی و در پخش غرفه از Charles Barkley. یک شات بسته تا همه است.

ذهن هرگز که بردی تا به حال به یک مجازات رها کردن قبل از برگشت به fairway در par-5 هفتم. با خود چهارم شات با Barkley سوزن او خستگی ناپذیر بردی قرار شات فرود آمد فراتر از پین و چرخید و پشت به جام. "دهان خود را بسته چاک" بردی گفت.

پس از بازی منینگ گفت: "فیل گفت که او عصبی است. من می دانم که تام و من به مقایسه یادداشت ها. به پشت طناب در این بچه ها' جهان در این عرصه با آنها این واقعا یک تجربه خاص. من راحت نیست ، دانستن 20 میلیون دلار مطرح شد و کمک به مردم رفتن را از طریق بار دشوار آن را یک افتخار برای دعوت شود.

"این چیزی است که من همیشه به یاد داشته باشید."

داگ فرگوسن یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن