کارگران در تمام فروشگاه های مواد غذایی در کمبریج سو برای حق پوشیدن, سیاه, زندگی, ماده, ماسک

کارگران در تمام فروشگاه های مواد غذایی در رودخانه و خیابان و Alewife پارک وی - از جمله کسی که می گوید او از کا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

کارگران در تمام فروشگاه های مواد غذایی در رودخانه و خیابان و Alewife پارک وی - از جمله کسی که می گوید او از کار اخراج شد از رودخانه فروشگاه های خیابان در روز جمعه - باید در زمینه آنچه آنها با این امید که یک کلاس اقدام تبعیض کت و شلوار در برابر زنجیره ای بیش از این موضوع از آن که به خانه فرستاده اگر آنها نشان می دهد تا برای کار با ماسک مطلب "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

کت و شلوار واصل صبح امروز در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون توسط وکیل شانون کتابداری و اطلاع رسانی-Riordan همچنین نام کارگران در تمام فروشگاه های مواد غذایی در نیوهمشایر واشنگتن و کالیفرنیا به عنوان شاکیان.

شکایت مدعی مدیران طولانی نادیده گرفته خود شرکت بان کی مون در پوشاک و دکمه های قابل مشاهده با عدم شرکت شعار - تا زمانی که Black Lives Matter شد دوباره جنبش پس از مرگ جورج فلوید و این هر دو به منزله تبعیض نژادی علیه سیاه کارگران و تخطی از حق خود در اعتراض به وجود تبعیض در محل کار

غذاهای کل کارکنان فرسوده پوشاک تحمل آرم های مختلف مانند کسانی که از تیم های ورزشی محلی و همچنین پوشاک با دیگر پیام ها و شعارهای از جمله پیام های سیاسی بدون مواجهه با نظم و انضباط. کارکنان معمولا فرسوده غرور پرچم در حمایت از تجاوز+ همکاران بدون اینکه منظم توسط غذاهای کل. کارکنان شده اند به خانه فرستاد یا دریافت کرد نظم و انضباط برای پوشیدن غرور پین یا پوشاک است.

هنگامی که کارکنان را نقض لباس کد سیاست در گذشته آن را یا نادیده گرفته شده است و یا گاهی اوقات مدیریت است به اطلاع کارکنان در مورد آن اما بدون ارسال آنها را به خانه و یا اعمال دیگر نظم و انضباط.

این تمدید به ماسک که کارکنان در حال حاضر نیاز به پوشیدن با توجه به Covid-19 شکایت ادامه می دهد:

غذاهای کل کارکنان شروع به پوشیدن ماسک های مزین با تصاویر مختلف و یا شعار. برای مثال در بدفورد, New Hampshire, Whole Foods محل یک کارمند اجازه داده شد به پوشیدن بن ماسک و بدون هر گونه عواقب. در سیاتل, واشنگتن, محل یکی دیگر از غذاهای کل کارکنان عینک, ماسک, با, تصاویر و اسامی سبزیجات بدون اینکه نظم. در برکلی, کالیفرنیا,, محل, کارکنان شده اند مجاز به پوشیدن ماسک با چاپ.

اما کارگران که خود را در پل ماسک به خانه فرستاده شدند و بدون پرداخت و یا نوشته شده است تا در رشته, گزارش, شکایت همچنان ادامه دارد - حتی به عنوان هر دو غذاهای کل و مالک آمازون استادانی برای حمایت از این جنبش:

تمام مواد غذایی را سیاست اجازه می دهد کارکنان خود را به لباس سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, ماسک تبعیض آمیز است هر دو در برابر سیاه کارکنان که در حال شرکت در پیشرو و کارمند اعتراض و در برابر سایر کارکنان که در ارتباط با دفاع, سیاه, Whole Foods کارکنان و اعتراض به نژاد پرستی و تبعیض در محل کار, با پوشیدن ماسک و نشان دادن حمایت خود را برای سیاه همکاران.

بیشتر به عنوان اعتراض به اقدام در طول هفته گذشته کارکنان با پوشیدن ماسک به منظور به چالش کشیدن آنچه آنها درک می شود نژاد پرستی و تبعیض با تمام مواد غذایی برای اجازه دادن به کارکنان برای پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, ماسک. تمام مواد غذایی' نظم و انضباط از این کارکنان به منزله اقدامی تلافی جویانه در برابر کارکنان برای درگیر شدن در فعالیت های حفاظت شده یعنی مخالفت با تبعیض و نژادپرستی در محل کار. ...

شاکیان و سایر غذاهای کل کارکنان بر این باورند که این تصمیم توسط تمام مواد غذایی به صورت انتخابی اجرای آن کد لباس سیاست به منظور ممنوعیت سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, ماسک است تبعیض آمیز و غیر قانونی چون تمام مواد غذایی است به شدت اجرا حجاب سیاست قبل و نه نظم و انضباط کارکنان برای پوشیدن پوشاک با دیگر پیام های سیاسی از جمله پوشاک به همین ترتیب حمایت خود را از تجاوز+ همکاران.

شکایت ادامه می دهد:

در جولای 18, 2020, شاکی ساوانا Kinzer است که یک رهبر در سازماندهی کارکنان به پوشیدن سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, ماسک (و باعث شده است که تعدادی از تظاهرات خارج از تمام فروشگاه های مواد غذایی, به چالش کشیدن سیاست شرکت و نه اجازه می دهد کارکنان به پوشیدن ماسک) کار اخراج شد. او در خاتمه با توجه به تجمع انضباطی نقاط بسیاری که او دریافت کرد و به عنوان یک نتیجه از پوشیدن لباس سیاه در زندگی مهم است. او نیز خاتمه یافته در اقدامی تلافی جویانه برای اینکه یک رهبر در سازماندهی کارکنان به پوشیدن ماسک و در اعتراض به سیاست شرکت از انضباط کارکنان برای پوشیدن ماسک.

کت و شلوار می پرسد یک قاضی به سفارش کل مواد غذایی برای جلوگیری از ممنوعیت ماسک را Kinzer کار خود بازگشت و پرداخت خسارت.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب