جمعیت جهان در سال 2100 می تواند 2 میلیارد زیر ملل متحد پیش بینی مطالعه جدید می گوید

زمین را به 8.8 میلیارد روح در 2100 دو میلیارد دلار کمتر از زمان سازمان ملل متحد پیش بینی با توجه به یک مطالعه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

زمین را به 8.8 میلیارد روح در 2100 دو میلیارد دلار کمتر از زمان سازمان ملل متحد پیش بینی با توجه به یک مطالعه منتشر شده در پنج شنبه که پیش بینی های جدید قدرت های جهانی صف بندی شکل با کاهش نرخ باروری و سفیدی جمعیت.

تبلیغات

توسط قرن پایان 183 از 195 کشور – جلوگیری از هجوم مهاجران -- خواهد شد کاهش یافته است در زیر این جایگزینی آستانه مورد نیاز برای حفظ جمعیت در سطح یک تیم بین المللی از محققان در گزارش لانست.

بیش از 20 کشور از جمله ژاپن و اسپانیا و ایتالیا, تایلند, پرتغال, کره جنوبی و لهستان – را ببینید تعداد آنها کاهش حداقل نیم.

چین سقوط خواهد کرد تقریبا زیادی از 1.4 میلیارد نفر امروز به 730 میلیون نفر در 80 سال است.

کشورهای جنوب صحرای آفریقا در ضمن سه برابر خواهد شد در اندازه به حدود سه میلیارد نفر با نیجریه به تنهایی در حال گسترش به حدود 800 میلیون دلار 2100 دوم تنها به هند 1.1 میلیارد دلار است.

"این پیش بینی ها نشان می دهد خبر خوب برای محیط زیست با استرس کمتر در مواد غذایی سیستم های تولید و کاهش انتشار کربن و همچنین به عنوان قابل توجهی فرصت های اقتصادی برای بخش هایی از آفریقا به" سرب نویسنده کریستوفر موری مدیر موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی (IHME) در دانشگاه واشنگتن به خبرگزاری فرانسه گفت.

"با این حال بسیاری از کشورهای خارج از آفریقا را ببینید کاهش حقوقی واجد شرایط و معکوس جمعیت اهرام که باید عمیق پیامدهای منفی برای اقتصاد است."

برای کشورهای با درآمد بالا در این مجموعه بهترین راه حل برای حفظ جمعیت سطوح و رشد اقتصادی خواهد بود, انعطاف پذیر, مهاجرت و سیاست های حمایت اجتماعی برای خانواده هایی که می خواهند فرزندان این مطالعه به این نتیجه رسیدند.

"با این حال در صورت کاهش جمعیت وجود دارد این است که یک خطر واقعی است که برخی از کشورها ممکن است در نظر گرفتن سیاست هایی که محدود کردن دسترسی به خدمات بهداشت باروری با به طور بالقوه مخرب عواقب" موری هشدار داد.

866 میلیون نفر بیش از 80

"ضروری است که آزادی زنان و حقوق در بالای هر دولت در برنامه های توسعه."

خدمات اجتماعی و سیستم بهداشت و درمان نیاز به بازرسی و نگهداری به جای می آورند ،

به باروری می افتد و امید به زندگی را افزایش می دهد در سراسر جهان تعداد کودکان زیر پنج سال پیش بینی شده است به کاهش بیش از 40 درصد از 681 میلیون در سال 2017 به 401 میلیون دلار 2100 مطالعه یافت می شود.

در انتهای دیگر این طیف 2.37 میلیارد نفر – بیش از یک چهارم از جمعیت جهان خواهد بود بیش از 65 سال پس از آن.

کسانی که بیش از 80 خواهد بالون از حدود 140 میلیون امروز به 866 میلیون.

تیز کاهش در تعداد و نسبت جمعیت در سن کار نیز مطرح و با چالش های بزرگ در بسیاری از کشورها است.

"جوامع خواهد شد و در تلاش برای رشد با کارگران کمتر و مالیات دهندگان" اشاره کرد استین امیل Vollset یک استاد در IHME.

تعداد افراد در سن کار در کشور چین, برای مثال, خواهد شاقول از حدود 950 میلیون امروز به بیش از 350 میلیون نفر تا پایان قرن 62 درصد افت.

کاهش در هند است که پیش بینی می شود شیب کمتر از 762 به 578 میلیون.

در نیجریه مقابل, فعال نیروی کار را گسترش خواهد از 86 میلیون امروز به بیش از 450 میلیون نفر در سال 2100.

این تغییرات ساختاری نیز تجدید سازمان این سلسله مراتب از نظر اقتصادی, محققان پیش بینی است.

جدید چند قطبی جهان

تا سال 2050 چین تولید ناخالص داخلی پیشی خواهد کرد که از ایالات متحده, اما سقوط به مقام دوم توسط 2100 آنها پیش بینی کند.

هند تولید ناخالص داخلی افزایش خواهد یافت به تعداد سه نقطه در حالی که ژاپن و آلمان و فرانسه و انگلستان خواهد ماند میان جهان 10 اقتصاد بزرگ.

برزیل پیش بینی شده است به سقوط در رتبه بندی از امروز هشتم تا 13 و روسیه از این تعداد 10 نقطه به 14. تاریخی قدرت های ایتالیا و اسپانیا در ضمن کاهش از 15 به 25 و 28 بود.

اندونزی می تواند تبدیل به 12th, بزرگترین اقتصاد جهان, در حالی که نیجریه – در حال حاضر 28 – پیش بینی کرک بالا 10.

"در پایان قرن جهان خواهد بود چند قطبی با هند ، نیجریه و چین و ایالات متحده غالب قدرت گفت:" ریچارد هورتون توصیف این مطالعه به عنوان ترسیم "رادیکال تغییر در جغرافیای سیاسی قدرت است."

تا به حال سازمان ملل متحد – که پیش بینی 8.5, 9.7 و 10.9 میلیارد نفر در سال 2030 2050 و 2100 بود – عملا تا به حال در انحصار در طرح جمعیت جهانی است.

تفاوت بین سازمان ملل متحد و IHME ارقام لولا مهمتر در نرخ باروری. به اصطلاح "جایگزینی رای" برای ثبات جمعیت 2.1 تولد به ازای هر زن است.

سازمان ملل متحد محاسبات فرض کنیم که کشورها با پایین باروری امروز را ببینید کسانی که میزان افزایش به طور متوسط به حدود 1.8 فرزند به ازای هر زن در طول زمان گفت: موری.

"تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که زنان بیشتر تحصیل کرده و دسترسی به خدمات بهداشت باروری آنها را انتخاب کنید به کمتر از 1.5 کودکان به طور متوسط" او توضیح داد: از طریق ایمیل.

"ادامه رشد جمعیت جهانی از طریق قرن است که دیگر به احتمال زیاد مسیر برای جمعیت جهان است."

در سال 2007 تاسیس و پشتیبانی توسط بیل و ملیندا گیتس بنیاد IHME حال تبدیل شدن به یک مرجع جهانی بهداشت آمار به ویژه سالانه خود بار جهانی بیماری گزارش شده است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن