یمن حمایت درایو به دنبال 2.4 میلیارد دلار برای نجات کمک های اولیه عملیات به عنوان coronavirus گسترش

صادر شده در: 02/06/2020 - 08:30تغییر یافته: 02/06/2020 - 08:35 سازمان ملل متحد و عربستان سعودی میزبان یک کنف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

سازمان ملل متحد و عربستان سعودی میزبان یک کنفرانس حمایت برای جنگ زدگان یمن روز سه شنبه برای کمک به جمع آوری برخی از 2.4 میلیارد دلار به عنوان بودجه کمبود مخاطره بزرگترین کمک عملیات.

تبلیغات

تضاد بین عربستان و ایران-تراز دوم سمت چپ 80 درصد از یمن جمعیت متکی به کمک. این کشور در حال حاضر چهره گسترش این رمان coronavirus میان حاد دچار سوء تغذیه مردم است.

"هر چیزی در زیر $1.6 میلیارد و عمل روبرو خواهد شد فاجعه بار کاهش," Lise گراند, U. N. انسانی هماهنگ کننده برای یمن به رویترز گفت فقط روز قبل از این کنفرانس است.

"ما نمی خواهد بود قادر به ارائه مواد غذایی مردم نیاز به زنده ماندن و یا مراقبت های بهداشتی نیاز آنها و یا آب و یا فاضلاب و یا تغذیه پشتیبانی است که کمک می کند تا به نگه داشتن 2 میلیون نفر دچار سوء تغذیه کودکان از مرگ," او گفت:.

U. N. هماهنگ بشردوستانه طرح دریافت 3.2 میلیارد دلار سال گذشته اما تا کنون در سال 2020 تنها امن $474 میلیون دلار کمک رئیس علامت Lowcock گفت:, و اضافه کرد که اکثر سازمان های هفته دور از شکست بودن.

Lowcock خواسته در مورد عربستان سعودی شرکت میزبانی این رویداد گفت: ریاض زیادی کمک کننده و سازمان ملل ادامه خواهد داد به تماس از طرفین درگیر در عملیات "آنها نباید انجام شود".

عربستان سعودی در حال حاضر متعهد $525 میلیون. ایالات متحده گفت: در ماه گذشته آن را گسترش $225 میلیون دلار در کمک های اضطراری برای مواد غذایی است.

برخی از $180 میلیون از بودجه مورد نیاز است مورد نیاز برای مبارزه با کروناویروس در یک کشور با خرد سیستم های سلامت و ناکافی تست قابلیت های.

"یمن در یک پرتگاه. همه نشانه های نقطه به نقطه COVID19 گسترش سریع و گسترده در سراسر کشور قریب به اتفاق قربانیان نظام سلامت" تعهد سازمان در بیانیه ای گفت: در روز سه شنبه.

یمن فرو رفته در خشونت های پس از حوثی ها در یمن سرنگون عربستان-حمایت دولت از پایتخت یمن در اواخر سال 2014 باعث ائتلاف برای دخالت چند ماه بعد.

اهدا کنندگان تا به حال قطع کمک های مالی به حوثی-برگزار مناطق بیش از نگرانی های این گروه مانع کمک های تحویل هزینه آن را رد می کند.

گراند گفت: بسیاری از مسائل در حال حاضر شده بود خطاب توسط حوثی مقامات از جمله waiving 2% مالیات بر کمک عملیات اجازه می دهد نیاز به ارزیابی و ارائه برنامه جهانی غذا با تصویب برای شروع یک خلبان در یک بیومتریک ثبت نام و تایید سیستم.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب