زیدان را به رئال مادرید پیروزی پیاپی در لیگ اسپانیا

صادر شده در: 17/07/2020 - 07:50 وجود دارد زین الدین زیدان دوباره در حال پرتاب به هوا توسط خود بازیکنان رئال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

وجود دارد زین الدین زیدان دوباره در حال پرتاب به هوا توسط خود بازیکنان رئال مادرید در یکی دیگر از عنوان جشن.

تبلیغات

با فرانسوی در شارژ مادرید به جمع آوری عمده غنائم.

مادرید مسجل آن 34هفتم لیگ اسپانیا عنوان — و برای اولین بار پس از سال 2017 — پس از گسترش کامل آن اجرا پس از همه گیر از شکست 2-1 پیروزی بر ویارئال در روز پنج شنبه باز هفت نقطه فاصله به مکان دوم بارسلونا با یک دور به رفتن. بارسلونا از دست داده و به 10 مرد اوساسونا در نیوکمپ ورزشگاه.

کریم بنزما به ثمر رساند و دو بار به مادرید آن 10th متوالی لیگ پیروزی. این تیم تنها با یک رکورد کامل پس از coronavirus-اجرا شکستن داشتن trailed بارسلونا با دو امتیاز قبل از لیگ برتر متوقف شد.

"این یکی از بهترین روز در زندگی من حرفه ای" گفت: زیدان که برنده لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی به عنوان یک بازیکن. "این یکی دیگر از لیگ قهرمانان اروپا پس از حبس و هر چیز دیگری که اتفاق افتاده است. من آرزو می کنم ما می توانیم جشن با طرفداران, اما من مطمئن هستم که آنها بسیار خوشحال هستند در خانه خود را از دیدن پیروزی تیم لیگ دوباره."

زیدان ترک مادرید به عنوان مربی در سال 2018 پس از هدایت تیم به سه مستقیم لیگ قهرمانان عناوین سپس بازگشت کمتر از یک سال بعد با این تیم دست و پا زدن. در اولین فصل کامل در شارژ مادرید wrested لیگ قهرمانان اروپا به دور از بارسلونا برای اولین بار در سه سال است.

همچنین رئال مادرید برای اولین بار عنوان قهرمانی لیگ پس از کریستیانو رونالدو در سمت چپ برای پیوستن به یوونتوس دو فصل پیش.

عنوان جشن تسخیر کرده بودند به پیروزی آمد با مادرید بازی در آن آموزش مرکز به دلیل سانتیاگو برنابئو ورزشگاه باقی مانده تحت کار شده.

طرفداران نشده اند مجاز به بازی پس از همه گیر و مادرید هشدار داده بود هواداران به جمع آوری در این تیم سنتی جشن در نقاط پایتخت اسپانیا. بسیاری از اوایل جشن آمد از طرفداران بوق خود ماشین شاخ در سراسر خیابانهای شهر.

کاپیتان سرجیو راموس برداشته جایزه در خالی Alfredo Di Stéfano ورزشگاه به عنوان شیرینی رفت به هوا پشت سر او و هم تیمی های خود. بازیکنان بعد انداخت زیدان به هوا چند بار و سپس همه آنها مطرح شده به صورت عکس در مقابل یکی از این اهداف است.

"آن شده است عجیب و غریب برای فصل بعد همه چیز را که اتفاق افتاده است گفت:" راموس که برنده پنجم لیگ اسپانیا عنوان شده است. "پس از حبس ما می دانستیم که ما تا به حال به پیروزی در هر بازی به پرچ عنوان. وجود دارد هیچ حاشیه برای خطا."

بارسلونا تا به حال برنده دو لیگ عناوین اما لکنت پس از شکستن رسم سه بار و یک بار پس از از دست دادن لیگ از سر گرفته شد.

بنزما — یکی از مادرید بازیکنان کلیدی این فصل را باز کرد به ثمر رساند با یک شوت از داخل منطقه در 29th دقیقه و افزود: به سرب تبدیل مجازات در 77هفتمرسیدن به 21 لیگ اهداف و حرکت در عرض دو از به ثمر رساندن رهبر لیونل مسی که مشبک برای بارسلونا برابر اوساسونا.

بنزما هدف از نقطه پنالتی پس از راموس' تلاش اولیه نامیده می شد پس از او فقط نورد توپ وری به بنزما به نمره. فرانسه مهاجم تا به حال وارد این منطقه بیش از حد به زودی و مجازات به حال گرفته شود دوباره.

لوکا مودریچ راه اندازی بنزما گل اول پس از یک جدایی طلب آغاز شده است که در نزدیکی خط میانی.

پنجم ویارئال کشیده یکی از پشت با یک ضربه سر توسط ویسنته ایبورا در 83rd. آن رد شد یک اکولایزر با صرفه جویی مادرید تیبو کورتوا دروازه بان در زمان توقف.

مادرید مارکو Asensio تا به حال یک هدف مجاز و لحظاتی بعد.

بارسلونا دچار تزلزل

بارسلونا نیاز به پیروزی در آن مسابقه و امیدوارم که مادرید میریزم. به جای آن از دست داد 2-1 در خانه در برابر midtable اوساسونا.

مسی گل خود را در لیگ پیشرو 23rd هدف از یک ضربه آزاد در نیمه دوم به لغو جثه Arnaíz را بازکن.

اوساسونا از دست رفته جایگزین انریک Gallego مستقیم کارت قرمز برای bloodying دهان بارسلونا مدافع کلمنت Lenglet با آرنج به صورت در 77هفتم.

اما اوساسونا را روبرتو تورس به ثمر رساند در زمان توقف با بارسلونا هل دادن به جلو در جستجوی یک گل دیر هنگام.

آن بود که بارسلونا را در خانه اول از دست دادن در لیگ پس از یک نتیجه 4-3 برابر رئال بتیس در Nov. 2018.

مسی گفت که "نه راه" بارسلونا می خواستم برای پایان فصل.

"مادرید انجام بخشی خود را با پیروزی در تمام مسابقات که قابل توجه است اما ما نیز به آنها کمک کرد تا به پیروزی در این لیگ" مسی گفت. "ما باید انتقادی از ما چگونه باید بازی را شروع با بازیکنان و برای بقیه باشگاه است."

سایر نتایج

مایورکا شد تیم دوم به تنزل پس از 2-1 از دست دادن به گرانادا در خانه. اسپانیول در حال حاضر بوده است تنزل مقام. لگانیس نگه داشتن شانس خود را از بقا زنده به لطف پیروزی 2-0 در اتلتیک بیلبائو. Celta Vigo ماند فقط در خارج از منطقه سقوط پس از 3-2 دست دادن در برابر لوانته در خانه.

مقام سوم اتلتیکو مادرید 2-0 برنده در هفتم-محل ختافه در حالی که جایگاه چهارم سویا جلب 0-0 در ششم-محل واقعی جامعه. والنسیا منتقل هشتم برای زنده نگه داشتن امید خود را از گرفتن یک بیستم لیگ برتر نقطه پس از پیروزی 1-0 برابر آخرین محل اسپانیول.

وجود دارد و در مجموع از نه کارت قرمز دست در طول 10 بازی.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب