ارزانترین تفریحات کیش را بشناسید

  کیش یکی از جزایر زیبا و معروف ایران در خطه جنوب است که زیبایی ها و شگفتی های خاص خود را دارد. در این

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399
  کیش یکی از جزایر زیبا و معروف ایران در خطه جنوب است که زیبایی ها و شگفتی های خاص خود را دارد. در این ناحیه امکانات تفریحی و گردشگری مختلفی گنجانده شده است که هر کدام از آن ها می توانند بهترین لحظات را برایتان رقم بزنند. اگر اهل تفریح و گردش هستید و برای لذت بردن از این تفریحات به کیش سفر می کنید، خبر خوبی برایتان داریم. در این جزیره زیبا و منحصر به فرد با تفریحات مختلفی رو به رو خواهید شد که هزینه زیادی بر دوشتان نمی گذارند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارند هزینه زیادی برای سفر خرج کنند یا اصلا بودجه زیادی برای تفریح کردن ندارند مطالعه این مقاله می تواند برایتان بسیار مفید باشد. در این مقاله قصد داریم به یک سری از تفریحات ارزان کیش بپردازیم که آشنایی با آن ها می تواند در کنار ایجاد فرصت تفریح برای شما، در هزینه های تفریحات شما در کیش نیز صرفه جویی بسیار زیادی انجام دهد.  

قیمت بلیط پاراسل کیش

زمانی که با تور کیش  lahzeakhar به این ناحیه سفر می کنید با امکانات و تفریحات متعددی رو به رو خواهید شد. هر کس بنا به سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارد می تواند یکی از این تفریحات را انتخاب کند و از سپری کردن زمان خود برای این تفریحات لذت ببرد. در میان همه این امکانات تفریحی که در جزیره زیبا و حیرت انگیز کیش گنجانده شده است پاراسل چیز دیگری است. اگر اهل تفریح و هیجان باشید به طور حتم واژه پاراسل را قبلاً شنیده اید. اگر هم برای اولین بار است با این واژه آشنا می شوید اصلا نگران نباشید.     اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم، پاراسل یک نوع ورزش چترسواری است که در آن چتری به یک قایق وصل می شود و با سرعت هر چه تمام شما را با خود به سمت جلو می برد. این ورزش هیجان انگیز یکی از امکانات تفریحی محبوب برای جوان ها محسوب می شود و افرادی که به جزیره کیش سفر می کنند را به سمت خود می کشاند. قیمت استفاده از این ورزش هیجان انگیز 90 هزار تومان برای 13 دقیقه است. اگر تصمیم گرفته اید خاطره هیجان انگیزی از کیش برای خود بسازید پاراسل سواری را فراموش نکنید.  

قیمت بلیط جنگ های شادی

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که در کنار خانواده خود بنشینید و به تماشای برنامه های شاد بپردازید. جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد گردشگری جذاب در ایران میزبان جنگ های شادی مختلفی است که هر کدام از آن ها به اجرای برنامه خاصی می پردازند. این برنامه ها فضایی شاد و مفرح دارند و معمولا در اواخر شب اجرا می شوند. همین دو دلیل کافی است تا مسافران و گردشگران عاشق چنین برنامه هایی باشند. در این برنامه ها به اجرای موسیقی زنده، نمایش، مسابقه و استندآپ کمدی پرداخته می شود. اگر دوست دارید یکی از این برنامه ها را از نزدیک ببینید حتماً در برنامه تان زمانی را برای جنگ های شادی در کیش داشته باشید. هزینه ای که بابت تماشای این برنامه ها باید بپردازید بر اساس نوع اجرا و امکاناتی که در اختیارتان قرار می گیرد متفاوت خواهد بود. قیمت بلیط جنگ های شادی از 45 هزار تومان تا 120 هزار تومان متغیر است.  

قیمت بلیط پدل بورد

هیجان ایستادن بر روی آب و آرامشی که قرار است نصیبتان شود بسیار زیاد است. زمانی که به جزیره کیش سفر می کنید با تفریحات آبی متعددی رو به رو خواهید شد که امتحان کردن هر کدام از این تفریحات می تواند تجربه خاص و منحصر به فردی در اختیارتان گذارد.     در میان همه این تفریح ها، ورزشی به نام پدل بورد خودنمایی می کند که در طول چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این تفریح هیجان انگیز بر روی بوردی می ایستید که جنسش از  پی وی سی، فایبرگلاس یا چوب است. این بورد بر روی آب قرار داده می شود و شما مجبور هستید روی آن بایستید، شاید باورتان نشود اما در عرض 30 دقیقه می توانید کار با این تخته ها را یاد بگیرید و از آرامشی که به شما منتقل می شود، بهره مند شوید. افرادی که یوگا کار می کنند یا به مدیتیشن علاقه مند هستند، می توانند پدل بورد را هم به برنامه های تفریحی خود در کیش بیفزایند. هیچ محدودیتی برای استفاده از این ورزش وجود ندارد. هزینه یک ساعت تجربه این ورزش هیجان انگیز حدود 80 هزار تومان است.  

قیمت بلیط شاتل کیش

نوبتی هم که باشد نوبت به بررسی تفریح جذاب دیگری می رسد شاتل سواری نامیده می شود. افرادی که به کیش سفر کرده اند خیلی خوب با این واژه آشنا هستند. شاتل یک نوع تیوب پلاستیکی است که به یک قایق وصل می شود و شما را بر روی آب به این طرف و آن طرف می برد. هیجان حرکت کردن بر روی آب بیشتر از آن چیزی است که تصورش را می کنید. کافی است یکبار شاتل سواری را تجربه کنید، مطمئنا تا آخر عمرتان خاطره آن را به یاد خواهید داشت. هزینه استفاده از این تفریح مهیج حدود 60 هزار تومان است.  

قیمت بلیط کشتی آکواریوم کیش

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که زندگی زیر آب چه شکلی است و چه اتفاقاتی در آن رخ می دهد؟ دوست داشتید از نزدیک سری به این دنیای شگفت انگیز و مرموز بزنید و با ماهی های زیر دریا چند ساعتی را زندگی کنید؟ اگر عاشق دریا هستید و دیدن ماهی های مختلف به وجدتان می آورد توصیه می کنیم بازدید از کشتی آکواریوم کیش را از دست ندهید. این کشتی با کف و پنجره های شیشه ای خود فرصت دیدن ماهی ها و زندگی زیر دریا را به شما می دهد. در کنار تماشای ماهی ها می توانید مرجان ها، خرچنگ ها و ستاره های دریایی را هم ببینید و از دیدنشان لذت ببرید. در کنار تماشای زندگی که زیر آب جریان دارد، به صدای موسیقی دلنوازی که پخش می شود گوش کنید و از آرامشی که نصیب تان شده است بهره ببرید. اگر شرایط جوی مساعد باشد خیلی راحت می توانید بلیط آکواریوم را رزرو کنید. هزینه استفاده از این کشتی از 45 هزار تومان شروع می شود.    
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن