استفاده از مانی ربات و PBN برای لینک بیلدینگ - پرتو تلکام - MONEY ROBOT

اما بیشتر از همه برای سئو مهم است، چرا که باعث می شود موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحۀ وصل شده، از آن به عن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 بهمن 1399

اما بیشتر از همه برای سئو مهم است، چرا که باعث می شود موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحۀ وصل شده، از آن به عنوان یک نشانهی مرتبط بودن استفاده می کنند. یکی از عواملی که باعث افزایش اعتماد گوگل به یک سایت و کسب رتبه بهتر در رده بندی نتایج جستجو می شود دریافت لینک های معتبر از سایر سایت ها است. اما تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک در چیست؟ در واقع تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک به زمان و بودجه شما بستگی دارد. اما تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک زمانی مشخص می شود که شما ابتدا استراتژی تبلیغاتی خود را مشخص کرده باشید. انکر تکست: به متنی که هایپرلینکها استفاده میکنند انکر تکست میگویند ایم مورد برای بک لینک هایی که دارای آن میباشند و میخواهند در موتور جست و جو یک کلمه خاص را بهینه کنند بسیار پرکاربرد میباشد. به همین دلیل، ایجاد و خرید بک لینک دائمی و قوی تلگرام می تواند برای پیشرفت شما در گوگل و دیده شدن توسط دیگر کاربران بسیار مفید باشد.

ایجاد می شود که تمامی آن ها به لینک های لایه اول اشاره می کنند. بازدهی تبلیغات رپورتاژ آگهی معمولا روند سریعی ندارد و باید در برنامه ریزی های بلندمدت خود از این استراتژی تبلیغاتی استفاده کنید. رپورتاژ آگهی یک استراتژی تبلیغات موفق و قدیمی است که حتی قبل از به وجود آمدن صفحات وب در روزنامه ها و مجلات کاربرد داشت. همانطور انتظار می رود مبلغ ها می تواند بیشتر از این هم باشد. در این صورت بازدیدکنندگان سایت مورد نظر زمانی که با مطالب مرتبط با کلمه کلیدی شما مواجه می شوند می توانند از طریق لینک شما که در آن کلمه کلیدی قرار داده شده وارد صفحه مورد نظر در سایت شما شوند. برای لینک سازی در این سایت ها دقت داشته باشید که لینک شما می بایست در ارتباط با سوال کاربر باشد. در این روش شما از یک وبسایت پربازدیدتر که در زمینه اخبار و مسائل مربوط به حوزه کاری شما فعال است می خواهید که در قالب یک گزارش غیرتبلیغاتی ، توضیحات کاملی از خدمات و محصولات وب سایت شما تهیه کند.

بیشتر افرادی که حتی به تازگی وارد حوزه سئو شدهاند با بکلینکها و به طور کلی نحوه لینکسازی درگیری خاصی دارند. پس قبل از هر کاری، برای دریافت نتیجه مطلوب با متخصصین سئو و فعالان معتبر این حوزه مشورت کنید. پس برای هر محتوا حداقل 10 کلیدواژه مشخص کنید. به طور خلاصه، تبلیغ در سایتهای پربازدید، تلویزیون و ادوردز (سه روش اول) محدود به زمان مشخص است، معمولا خیلی گران است، و افرادی که تبلیغ شما را می بینند معمولا مشتری بالقوه ی شما نیستند و گاها حتی با دیدن تبلیغ شما، تاثیر منفی می گیرند. شما فعلا میتوانید با استفاده از لینک زیر براحتی سایت خود را در بیش از 150 سایت معتبر به صورت اتوماتیک ثبت کنید و از آنها "بک لینک" قوی با آتوریتی بالا دریافت نمایید. خرید بک لینک از شرکتهای ارائه دهنده ابزار و قالبهای وبلاگ. به این نکته توجه داشته باشید گوگل تنها به بک لینک هایی اهمیت خواهد داد که به صورت عادی و طبیعی توسط کاربران در سایت های مختلف منتشر می شود و به صورت کاملاً هوشمند سایت هایی که اقدام به خرید بک لینک کرده اند را تشخیص می دهد و این نوع بک لینک های خریداری شده را در رتبه بندی خود تأثیر نخواهد داد.

لینکهای کم کیفیت: این لینک جزو لینکهایی هستند که بیشتر از منفعتشان ضرر میرسانند همچنین میتوان گفت که از سایتهای اسپم و خودکار دریافت میشوند ، لازم به ذکر است که هنگام خرید یک لینک یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه شود این مورد میباشد. لینک بی کیفیت (Low Quality link): لینک های بی کیفیت معمولا از سایت های اسپم وارد سایت شده و معمولا باعث رساندن آسیب و کاهش رتبه سایت می شوند. و علاوه بر اسپم اسکور حتما باید سایت مورد نظر دامین اتوریتی (Domain authority) و پیج اتوریتی (Page authority) خوبی داشته باشد مگرنه لینک ساختن در آن اصلا بدرد نمیخورد! فقط توصیفاتی را بنویسید که ارزش داشته باشد تا سایت هایی که برای آنها این کار را کرده اید بک لینک دوستانه به شما بدهند. در صورتی که محتواهای شما به صورت طبیعی لینکها را از وب سایتهای دیگر دریافت نماید آن محتوای شما به صورت کاملا طبیعی در رتبهی بالاتری قرار میگیرد. افزایش رتبه به صورت کاملا طبیعی: با استفاده از Backlink ها شما در موتورهای جست و جوی گوگل در رتبه بندی بالاتری قرار میگیرید.

هنگامی که شما برای سایتی که به تازگی راهاندازی شده است Backlink مخصوص قرار میدهید به سریع تر پیدا شدن لینکهای دریافتی و ایندکس شدن وب سایت کمک میکنید و ای موضوع بسیار پر اهمیت میباشد. اصطلاحاتی هستند که این روزها مخصوصا در دوران بیکاری ناشی از کرونا بسیار مورد سرچ قرار گرفتند. در نهایت باید این نکته را به ذهن بسپارید که استفاده از هر کدام از روش های رپورتاژ آگهی و بک لینک طبیعی ، نیازمند شناسایی دقیق اهداف تبلیغاتی شماست. در این مطلب قرار است لیست سایت های بک لینک رایگان حاوی بک لینک رایگان فارسی، بک لینک رایگان خارجی، بک لینک رایگان واقعی، بک لینک رایگان دولتی، بک لینک رایگان gov و edu با آتوریتی بالای 90 ارائه شود. به جای توجه بر روی چگالی کلمه کلیدی بر روی تکرار آن تمرکز کنید این یکی از آن ترفند های سئو است که بسیاری از افراد دچار کج فهمی شده اند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن