انواع مختلف الگوهای کراوات

آیا به دنبال کراوات هایی هستید که علاوه بر نیازهای سبک زندگی شما، کمد لباس فعلی شما (کت و شلوار و پیراهن) را ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 آبان 1400

آیا به دنبال کراوات هایی هستید که علاوه بر نیازهای سبک زندگی شما، کمد لباس فعلی شما (کت و شلوار و پیراهن) را تکمیل کند؟ انتخاب گسترده کراوات ابریشمی دست‌ساز Dark Knot یک گزینه جستجوی فیلتر شده را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما امکان می‌دهد کراوات‌ها را بر اساس کت و شلوارهای همسان، پیراهن‌های همسان و حتی نوع مناسبتی که برای آن لباس می‌پوشید جستجو کنید! برای مشاهده این سیستم داخلی در The Dark Knot، لطفا اینجا را کلیک کنید.

 

در حالی که محبوبیت کراوات ها در چند دهه اخیر کاهش یافته و کاهش یافته است، تنوع مدل کراوات ثابت مانده است، با گذشت زمان الگوهای خاصی مانند کراوات به طور فزاینده ای محبوب شده اند. با توجه به اینکه رنسانس مد مردانه واقعاً در راه است، ما بر این باوریم که هر طنزپرداز مشتاقی که در آنجا وجود دارد باید از انواع مختلف الگوهای کراوات و نحوه استفاده از آنها در تنظیمات مختلف آگاه باشد:

 

پیوندهای جامد

کراوات جامد همه کاره ترین است. در حالی که گزینه‌های دیگری مانند کراوات فولارد نیز می‌توانند بسیار متنوع باشند، یک کراوات جامد می‌تواند توسط هر کسی بدون اطلاع قبلی از ترکیب و تطبیق الگو بپوشد.

 

تا زمانی که هماهنگی رنگ کاملاً از بین نرود (لطفاً به چرخه رنگ مراجعه کنید)، کراوات های جامد می توانند کاملاً روی پیراهن یکدست، راه راه یا چهارخانه قرار بگیرند و به برجسته کردن تضاد بین پیراهن و کراوات کمک کنند، به خصوص اگر پیراهن طرح دار باشد.

 

کراوات های جامد اغلب برای افرادی که شبیه محافظه کارتر هستند مناسب هستند، اما واقعیت این است که آنها با هرکسی به خوبی ست می شوند. ممکن است پیامی که به تصویر کشیده می‌شود محافظه‌کاری باشد، اما مطمئناً شما را ضعیف‌تر نشان می‌دهند.

 

فرقی نمی‌کند برای یک کار، یک سخنرانی مهم، یک مصاحبه یا عروسی لباس بپوشید، یک کراوات محکم تضمین می‌کند که این ترفند انجام می‌شود و مجموعه شما به خوبی کنار هم به نظر می‌رسد. هر آقایی باید حداقل چند کراوات محکم برای کمد لباس خود داشته باشد.

 

برای مشاهده طیف وسیعی از کراوات‌های دست ساز و نفیس ابریشمی جامد The Dark Knot که با روکش پشمی و پنبه دو برابر شده است، لطفا اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

کراوات ابریشمی جامد واتربوری بافته آبی The Dark Knot

 

دارای کراوات ابریشمی آبی واتربری The Dark Knot.

 

کراوات راه راه

کراوات راه راه هنگ بریتانیا

کراوات راه راه بریتانیایی را می توان یکی از تکه های «اصیل» یقه مردانه دانست. کراوات هنگ بریتانیایی با نواری که از شانه چپ تا کمر راست او به سمت پایین می‌رود، ریشه در تاریخ دارد.

 

Regimental Stripes که کراوات راه راه با رنگ های مختلف است، در اصل عضویت در هنگ های نظامی بریتانیا را نشان می دهد. این کلمه از رژیم لاتین، یک قاعده یا سیستم نظم گرفته شده است و به سازمان نظامی اشاره دارد. در بریتانیا، خطوط راه راه هنگ حداقل از دهه 1920 به طور مداوم در طراحی ها استفاده شده است.

 

برخی گزارش‌ها به مدارس، کالج‌ها، دانشگاه‌ها و روابط هنگ بریتانیا اشاره می‌کنند که به دهه 1880 بازمی‌گردد. در کشورهای مشترک المنافع، نوارهای کراوات از قلب (شانه چپ) تا شمشیر (کمر راست) پایین می‌آید. همچنین اعتقاد بر این است که راه راه ها در همان جهت تفنگ هایی هستند که روی شانه های بریتانیا بسته شده بودند.

 

کراوات راه راه بریتانیایی، مانند هر کراوات راه راه دیگری، برای موقعیت های رسمی تر، مانند محل کار، سخنرانی مهم یا یک محیط مصاحبه مناسب است.

 

کراوات ابریشمی راه راه آبی فاکسبورو رپ

 

 

 

کراوات راه راه هنگ آمریکایی

نوار هنگ آمریکایی را می توان به عنوان همتای مدرن هنگ نوار بریتانیایی در نظر گرفت. وقتی برادران بروکس در اوایل قرن بیستم معرفی شدند، راه راه‌هایشان را از شانه راست به سمت چپ می‌کشیدند، تا حدی برای متمایز کردن آن‌ها از کراوات‌های راه راه بریتانیایی (و سازمانی، مدرسه و دانشگاه).

 

کراوات ابریشمی راه راه آبی نیروی دریایی هنگ

 

با ویژگی نیروی دریایی هنگ کانتربری The Dark Knot's / کراوات ابریشمی آبی

 

کراوات راه راه دانشگاه

کراوات راه راه دانشگاه دارای طرحی از نوارهای مورب در اندازه مساوی است. هر نوار یک اندازه است، اما به طور کلی هر نوار دیگر اغلب در نیروی دریایی است.

 

کراوات راه راه دانشگاه به یکی از لوازم اصلی تاجران مدرن تبدیل شده است و با یک پیراهن یکدست یا چهارخانه به خوبی ست می شود. علاوه بر این، می‌تواند به خوبی روی یک پیراهن راه راه باریک بنشیند، زیرا نوارهای ضخیم یک کراوات راه راه دانشگاهی با یک پیراهن راه راه نازک تضاد خوبی دارد.

 

طیف گسترده ای از کراوات های ابریشمی راه راه دست ساز Dark Knot را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

 

قرمز با کراوات ابریشمی راه راه دانشگاه نیروی دریایی

 

شامل نیروی دریایی هنگ کانتربری The Dark Knot و کراوات ابریشمی راه راه قرمز

 

 

 

فروش کراوات و اکسسوری مردانه | فروش روزانه کراوات و لوازم جانبی مردانه

 

 

کراوات راه راه REPP

کراوات راه راه Repp یک بافت است و الگو نیست. بافت رپ، بافتی است که به طور ظریف برجسته شده است که یک دنده ایجاد می کند - یا بافتی که سپس یک الگوی راه راه بافته می شود. کراوات repp بیشتر در مورد وزن و احساس است، اگرچه عمق فوق العاده ای به کراوات تمام شده ایجاد می کند.

آخرین مطالب