ایکس بادی سیستم مدرن

   ایکس بادی سیستم مدرن ایکس بادی لباسی مجهز به سیستم تحریک الکتریکی ماهیچه‌ها (دستگاه  xbody)

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 فروردین 1401

 

 ایکس بادی سیستم مدرن

ایکس بادی لباسی مجهز به سیستم تحریک الکتریکی ماهیچه‌ها (دستگاه  xbody) هست که عمل ماهیچه ها را تا ۱۵۰ برابر ارتقا می دهد .این سیستم Electrical Muscle Stimulation (EMS) یا این که سیستم تحریک الکتریکی عضله ها اسم داراست و از روش پوشیدن لباسی که در ÷هنگام ورزش به ماهیچه‌ها شما برقرسانی میکند، باعث می‌شود بتوانید قدرت فعالیتهای خویش را تا ۱۵۰ برابر فراتر ببرید. مارک به من اطمینان میدهد و میگوید: نگران نباش، در ظواهر مثل جادو است، ولی سالها است که علم وارد حوزههای توانبخشی ورزشی، استقامت، بدنسازی و تمرینهای قدرتی شده است.» لباس XBODY GO پر از بند و پد می باشد و از نئوپرن، پلیاستر و نایلون ساخته شده است. چنانچه ندانید در چه وضعیتی هستید، نمی دانید به چه چیزی می خواهید برسید. این احساس چیزی می باشد که تا به هم اکنون تجربهی آن را نداشتهام، ولی تا این جا درد نداشته است. سازندگان این روش، مدعیاند که درصورتیکه به اندازهی کافی تلاش کنید، حساس دو بار ورزش ۲۰ دقیقهای در هر هفته میتوانید ۲۵۰۰ کالری بسوزانید (۵۰۰ کالری عمده از متوسط کالری مورد نیاز روزانه برای بانوان).

 

افرادی که در گیر بیماری هایی مثل سرطان، دیابت، صرع و فشارخون بالا میباشند برای پرهیز از مضرات ایکس بادی، باید قبل از شروع آن دارای دکتر معالج خویش مشورت کنند. ورزشکار پس از چندین جلسه تمرین کمتر سایز و وزن را به وضوح احساس خواهد کرد و حیاتی انجام تمرینات منظم و منسجم به لاغری، کمتر وزن، و تناسب اندام آیتم لحاظ خود را بدست خواهد آورد صرفا مهم انجام تمرینات دائمی و هدفمند میباشد که حجمی چربی ها از فی مابین رفته و به تناسب اندام و فرم و استایل مورد نظر پدید خواهد آمد. ایکس بادی یک متد ایده آل برای تغییر‌و تحول رژیم غذایی می باشد تا به طور اثر گذار کاهش وزن و چربی را تجربه کنید. اینکه یک جا بنشینید و دنبال این باشید که چه چیزی به درد شما می خورد، حسن خاصی ندارد. هنگامی که حرکت پرتاب از بالای سر را انجام میدهم، مانند همین میباشد که دارم یک سنگ تبارک را بالای سرم بلند میکنم (هرچند چیزی دستم نمی باشد و صرفاً آن را فرض میکنم). این نگاه کاملاً شرورانه است، چون فارغ از هیچ حرفی، صفحه را لمس می‌کند و چیزی که احساس میکنم نه یک مورمور دیگر، بلکه عمده شبیه لگدی به شکمم است.

 

برخی فکر می کنند که این نحوه انحصار های را برای فرد به وجود می آورد. علاوه بر این، هر جلسه تمرینی ایکس بادی روزگار کمی را از ما‌درها برنا می گیرد که در کنار محیط دوستانه همین ورزش را به مورد مناسبی به جهت ما‌درها تبدیل میکند. درصورتیکه مدت دوران طولانی تمرین نکنید، ماهیچه ها به موقعیت نخستین باز میگردند. هنگامی در کنار قفسه ی دمبل ها ایستاده اید و آپدیت های ESPN را نگاه می کنید، در صورتی که کسی از شما بپرسد: آیا یاری می خواهید؟ آلیس اسملی (Alice Smellie) اولی کسی بود که در بریتانیا حاضر شد پروژهی XBody را آزمایش کند. نظیر این است که کسی محکم شما را بخاراند. هوا سرد می باشد و من میلرزم، البته لباسها محکم به من چسبیدهاند. آلیس نگران همین بود که واضح شدن لباس درد داشته باشد، ولی از این که دید میشود برق هر نصیب را به مرور پر‌نور کرد خیالش راحت شد.مارک طوری نگاهم می نماید که در در آغاز فکر می کنم از سر ناامیدی است، البته همین طور نیست. کمی نگران همین هستم که پر‌نور شدن دستگاه درد داشته باشد، ولی از همین که میبینم مارک حیاتی لمس دکمههای بر روی کاغذ برق هر عضله را به مرور وصل مینماید خیالم راحت میشود.

 

وقتی دستگاه پر‌نور میشود، همزمان همهی ماهیچههای گروهی بدنم در طول مدت روزگار ۲۰ دقیقهای ورزش تحریک میشوند، یعنی انقباضات ماهیچهای ۱۵۰ برابر بیشتر از حد معمول ارتقاء پیدا میکند. ادعا میگردد که همین لباس، ۱۵۰ برابر بخش اعظم از حد معمول از عضله‌ها شما فعالیت میکشد. در ایکس بادی به جهت اشخاصی که هم از بیشتر وزن رنج می مارک و به دنبال لاغری و کاهش سایز میباشند این قابلیت و امکان آماده می باشد که حیاتی کمک تمارین قدرتی و تمارین هوازی حتی در جلسات ابتدایی نیز شاهد کاهش سایز و چربی سوزی باشند. طبق بررسی های صورت گرفته میزان چربی سوزی در دوران انجام تمارین ورزشی اهمیت این طریق ( در برهه زمانی ۲۰ دقیقه ای)، دربین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری است. EMS شرایط را مهیا می کند به جهت کسانی که به استدلال نداشتن وقت به اندازه از انجام ورزش منصرف می شوند زیرا حتی مهم ۲۰ دقیقه عمل ورزشی در ایکس بادی به عبارتی نتایجی حاصل می شود که شخص اهمیت انجام تمارین ورزشی در بقیه طرز های سنتی به دست می آورد. نکتهی کلیدی همین است که اساسی محدود نمودن زمان هر جلسه و عدم به کار گیری از فرکانسهای بالا می توان به سادگی از این عارضه جلوگیری کرد. هدف ما ایجاد اشتغال و یاری به معشیت و داشتن عاقبت ی مطلوب اصلی دستگاهEMS ایکس بادی اکتیو xbody active می باشد.

 

آخرین مطالب