با بالش های بارداری آشنا شوید + معرفی 12 مدل پرفروش آن

 برای هر بانویی که ازدواج می کند رویای مادر شدن بسیار با اهمیت و شیرین می باشد و  این فاصله زمان بسی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1400

 برای هر بانویی که ازدواج می کند رویای مادر شدن بسیار با اهمیت و شیرین می باشد و  این فاصله زمان بسیار مهمی در زندگی بانوان است. زمان بارداری اهمیت ویژه ای دارد و حساسیت های خاصی در طول زمان بارداری باید داشت. در زمان بارداری به دلیل حساس بودن این مقطع زمانی برای مادر و برای جنین باید برنامه ریزی های خاص غذایی و پزشکی و حتی فیزیکی را در نظر داشت.

بالش های بارداری مخصوص مادران باردار

بالش های بارداری وسیله ای بسیار مناسب برای دوران بارداری است که کمک فراوانی به آسایش و راحتی مادر و حفظ سلامت مادر و جنین می کند،. در زمان بارداری مادر با توجه به استایل جدیدی که پیدا کرده است راه رفتن، دراز کشیدن، خوابیدن و ... برایش بسیار مشکل می شود، بنابراین باید تا جایی که می تواند به وسیله وسایل کمکی بر این مشکلات غلبه کند.

راه کار مناسب برای غلبه بر مشکلات خوابیدن در زمان بارداری

یکی از بهترین و کاربردی ترین راه مقابله با مشکل خوابیدن در زمان بارداری استفاده از بالش های بارداری است. این نوع بالش ها با طراحی های خاص طوری طراحی شده اند که تمامی اندام هایی که مادر باردار در هنگام خوابیدن دچار درد و یا خستگی می شود را در بر بگیرد، به گونه ای که تا درصد بسیار بالایی به بهبود نحوه خوابیدن مادر کمک می کند.

مزایای استفاده از بالش های بارداری

  1. با توجه به نوع طراحی آن ها به مادران کمک می کند که خوابی آسوده و طولانی را داشته باشند.
  2. با توجه به توصیه پزشکان در خصوص نحوه خوابیدن در زمان بارداری که اغلب آن ها توصیه کرده اند که بهترین حالت خواب به پهلو خوابیدن است، این بالش ها کمک می کنند که در زمانی که به پهلو خوابیده اید اکسیژن و فشار خون لازم به بهترین شکل ممکن به جنین برسد.
  3. بالش های بارداری تنها مخصوص زمان بارداری نیستند و بعد از فارغ شدن نوزاد برای شیر دادن به نوزاد نیز بسیار کاربردی است.

بهترین نوع بالش های بارداری

بالش های باردار در دو نوع فوم دار و بادی تولید می شوند.

بالش های بارداری بادی: بالش های بادی که از کیفیت کمتری برخوردار هستند مزایا و معایبی دارند. مزایای بالش بارداری بادی این است که می توان آن را به راحتی جمع کرد و فضای کمی را زمانی که به آن احتیاج نداریم اشغال می کند. معایب آن نیز بی کیفیت بودن و عدم راحتی لازم  در هنگام استفاده از آن است.

بالش های بارداری فومی: این نوع بالش ها که از الیاف خاص و فومی ساخته شده اند دارای کیفیتی مناسب است که در زمان استفاده به راحتی آن پی می بریم.

نکته : پزشکان نیز توصیه می کنند که در صورت تهیه بالش های بارداری از نوع دوم یعنی فومی استفاده کنید.

کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بالش بارداری و انواع آن در:

 

https://eramblog.com/mag/Reportage/post/3G4/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن