بررسی بهترین لپ تاپ خارجی در مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایران

XPS 13 2-in-1 بدون شک بهترین مارک لپ تاپ ۲۰۲۲ در دسته لپتاپ های 2-in-1 است. همچنین برخورداری از پورتهای متعدد،

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 شهریور 1401

XPS 13 2-in-1 بدون شک بهترین مارک لپ تاپ ۲۰۲۲ در دسته لپتاپ های 2-in-1 است. همچنین برخورداری از پورتهای متعدد، صفحه نمایش روشن و واضح و عمر باتری مناسب Spin 713 را برترین لپتاپ ۲۰۲۲ در دسته کروم بوکها قرار میدهد. هوشمندی کمپانی دل در استفاده از XPS 13 به عنوان قوی ترین لپ تاپ ۲۰۲۲ این شرکت به عنوان طرحی برای XPS 13 2-in-1 بسیار ستودنی است. برای اطلاع درباره بررسی لپ تاپ g513  روی لینک های رنگی کلیک کنید. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال تطبیق پذیری با شرایط مختلف استفاده همراه با عملکرد مناسب و بادوام هستند. با خرید این دستگاه شما همان لپ تاپ قدرتمند XPS 13 را با قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت در اختیار خواهید داشت. پردازنده قدرتمند این دستگاه برای اجرای برنامههای سنگین اندروید یا لینوکس عالی است. به سراغ کروم بوکها که برویم Acer Chromebook Spin 713 با ویژگیهای منحصر به فردش جزو بهترین لپ تاپ های میان رده 2022 به حساب میآید.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ خرید

مادربرد لپ تاپ IdeaPad 3 لنوو دارای یک اسلات رم آنبورد با ظرفیت 4 گیگابایت و یک اسلات رم 4 گیگابایتی با پشتیبانی از 8 گیگابایت رم می باشد. کارت گرافیک اولیه همان کارت گرافیک مجتمع با پردازنده آن بورد بوده که در کارهای روزمره و غیر گرافی در مدار قرار دارد و بهره گیری از رم دستگاه امور عادی گرافیکی را انجام میدهد. کارت گرافیک به کار رفته در لپ تاپ IdeaPad 3 از دو قسمت تشکیل شده است. لپ تاپ IdeaPad 3 دارای حافظه عادی با ظرفیت 1TB 5400RPM می باشد که قابلیت ارتقاء نیز دارد. همچنین مادربرد این لپ تاپ دارای یک اسلات M.2 می باشد که می توانید بر روی آن حافظه سرعت بالای SSD قرار دهید. این مقدار حافظه برای اکثر کارهای پردازشی، محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی متوسط مناسب می باشد. اما در امور سنگین گرافیکی و بازی، کارت گرافیک مجزا وارد مدار میشود. این کارت گرافیک مدل Intel UHD می باشد. بنابراین رم این لپ تاپ تا 12 گیگابایت قابل ارتقاء می باشد.

اگر هم نخواهید رم لپ تاپ را ارتقا دهید، کافیست یک حافظه SSD به جای (یا در کنار آن، بسته به مدل لپ تاپ دارد) حافظه HDD قرار دهید تا سرعت لپ تاپ شما به قول کامپیوتر بازها موشکی شود! چه بسا لپ تاپ هر ایرادی هم داشته باشد در همان روزها و ساعات اول مشخص شود. سومین مزیت لپ تاپ استوک این است که شما کالای فیک نمیخرید بلکه نسخهای شاید قدیمیتری از برندهای معروف مانند لنوو، دل، اچ پی و … 1- وزن لپ تاپ: به طور حتم دانشجویان تمایل ندارند لپ تاپ های سنگین وزن را هر روز حمل کنند و از منزل به دانشگاه ببرند. نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ ایسوسلپ تاپ مخصوص دانشجویان چه ویژگی هایی دارد ؟ یکی از معدودترین معایب این نوع لپ تاپها این است که گارانتی شرکتی ندارند اما معمولا کسی که از آنها لپ استوک را میخرید به شما ضمانتی در حد یک یا دو ماه میدهد که به نظر کافی میآید.

با انتشار هر نسخه از فتوشاپ، برنامه به دلیل اضافه کردن ویژگیهای جدید، پیچیدهتر میشد. Adobe Photoshop Elements بسیاری از ویژگیهای فتوشاپ را در خود داشت اما ویژگیهای پیشرفته تر ویرایش عکس در آن وجود نداشت. در این رابط کاربری، سازندگان فتوشاپ کسانی را که میخواستند کارهایی ساده مانند تغییر اندازه و ویرایش تصویر انجام دهند، هدف قرار داده بود. هنوز هم بسیاری از مردم از فتوشاپ برای انجام کارهای بسیار ساده و پیش پا افتاده استفاده میکنند. برای حل این مشکل، Adobe Photoshop Elements در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این برنامه دارای یک رابط کاربری کاملاً جدید بود که کار با آن بسیار ساده بود. در این شرایط ادوبی نگران این مسئله بود که ممکن است بخش قابل توجهی از سهم بازار را به رقبای خود ببازد، زیرا میدانست که بسیاری از کاربران، از نرمافزارهای پیچیده فراری اند! اگرچه این رابط کاربری برای کاربران فتوشاپ کمی تازه و عجیب بود، اما برای افراد معمولی کاملاً قابل درک بود.

لپ تاپهای مهندسی باید به اندازهای قدرتمند باشند که بتوانند دروس محاسباتی فشرده را بدون لحظهای وقفه انجام دهند. این لپ تاپها برای امور گرافیکی، مهندسی، ویرایش ویدیو و هر کاری که احتیاج به یک سیستم قوی دارند مناسب هستند؛ به علاوه اینکه برای استراحت میتوانید بازی کنید و خستگی یک روز را برطرف کنید. قبلا پیدا کردن لپ تاپی قدرتمند و سبک، بسیار سخت و تا حدودی غیرممکن بود؛ در صورت وجود هم قیمتی بالا داشتند که برای دانشجویان مناسب نبود. اما با پیشرفتهای اخیر درفنآوری پردازندههای مرکزی و پردازندههای گرافیکی، لپ تاپهایی وارد بازار شدهاند که سبک، بادوام و به اندازه کافی برای انجام بیشتر پروژههای مهندسی قوی هستند. این لپ تاپها باید به اندازهای سبک باشند که شما برای حمل آن و استفاده در کلاس و کنفرانس مشکلی نداشته باشید و البته از لحاظ عمر باتری باید جوابگوی ساعتهای طولانی باشد. لپ تاپهای گیمینگ اغلب برای هر کاری مناسب هستند؛ با خرید لپ تاپهای این دسته با یک تیر دو نشان و حتی چند نشان را میزنید.

15 تا 16 اینچ: معمولترین اندازه لپ تاپ، نوع 15 اینچی است که معمولاً 2 تا 3 کیلوگرم وزن دارند. نکته مهم دیگری که حتما باید در راهنمای خرید لپ تاپ به آن اشاره کنیم دقت به مشخصات دستگاه انتخابی شما است. به دنبال نوعی صفحه لمسی باشید که دقیق و بدون پرش نشانگر باشد و به طور مداوم به حرکات چند لمسی مانند زوم پاسخ دهد. در این بخش از راهنمای خرید لپتاپ خوب است بدانید که برخلاف تصور خیلیها کیبورد و تاچ پد از موارد مهم در انتخاب مشخصات لب تاب خوب به حساب میآیند. اگر لپ تاپ شما بهترین قابلیتها و ویژگی های لپ تاپ خوب را نیز داشته باشد اما از قابلیت ارگونومی خوبی بهرهمند نباشد اصلا گزینهای ایدهآل نیست. اگر می خواهید صفحهنمایش بزرگتری داشته باشید و نمیخواهید نوت بوک خود را همیشه همراه خود این طرف و آن طرف ببرید، این نوع اندازه مناسب شما است. لپ تاپ استوک چیست ؟

عمر باتری، کیفیت قطعات، رنگهای شفاف و دقیق، اسپیکرهای قدرتمند و تاچپد روان، از ویژگیهای مثبت آن هستند. تنها ایرادی که منتقدان به آن وارد کردهاند شباهت طراحی آن به مکبوک پرو و صفحه نمایش آن است. اکنون با یک کرومبوک تاشو و کیبورد مجزا، با طراحی زیبا و ظریف به بازار آمده است و بسیاری از کاربران و کارشناسان عقیده دارند این بهترین کرومبوک موجود در بازار است. لپ تاپ ایسوس از گذشته تاکنون به داشتن کیفیت و عمر مفید بالا شهرت داشته است. CPU این نوتبوک اینتل 5 هستهای، رم آن 4 گیگابایتی و فضای ذخیرهسازی آن 64 گیگابایتی است. این لپ تاپ HP بهعلت ویژگیهای کمنظیری که دارد در این لیست قرار گرفته است. از مشخصات آن میتوان به بدنه آلومینیومی، حاشیه باریک صفحه نمایش، پردازنده اینتل 7 هستهای، رم 4 و حافظه 256 گیگابایتی، عمر باتری طولانی، کیبورد روان و خوشدست، گرافیک عالی، اسپیکرهای قوی، حسگر انگشت و طراحی زیبا اشاره کرد. اگر فضای ذخیرهسازی کمی بیشتر بود، این نوتبوک در بالای لیست بهترینها قرار میگرفت.

قیمت این تبلت اپل نسبت به لپتاپ کمتر است. محیط آیپد بسیار حس خوبی به شخص میدهد که استفاده از آن را برای همه، صرف نظر از سن و تخصصی که دارند، راحت میکند. طراحی آیپد بسیار کاربر پسند است و کار با آن بسیار راحتتر از لپتاپ است؛ چون نمایشگر لمسی دارد و برای همین منظور هم طراحی شده است. حتی اگر بخواهید کیبورد و ماوس وایرلس هم بخرید؛ بازهم قیمت آیپدهای اپل کمتر از اکثر مکبوکها خواهد بود. به عنوان مثال، آیپد پرو ۱۲.۹ (جدیدترین آیپد) نسف مکبوک پرو قیمت دارد. طراحی مدرن آیپدها، برای بسیاری افراد، نسبت به طرح یکنواخت لپتاپها اولویت و باعث میشود که آیپد را لپتاپ ترجیح دهند. البته اگر بخواهید یک لپتاپ ارزانقیمت بخرید، تصمیم با شما خواهد بود که قابلیت حمل تبلت را به عملکرد لپتاپ ترجیح بدهید یا خیر. وقتی صحبت از باتری به میان میآید، عمر باتری که آیپد ارائه میدهد تنها با چند لپتاپ موجود در بازار قابل رقابت است.

آخرین مطالب