حرف آخر و داستان خداحافظی با فراموشی بعد از مطالعه

داوطلبان ممکن است در دوران کنکور برای انتخاب منابع آموزشی خود برای مطالعه و تست زنی سر در گم شوند و از طرفی حق

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 آبان 1399

داوطلبان ممکن است در دوران کنکور برای انتخاب منابع آموزشی خود برای مطالعه و تست زنی سر در گم شوند و از طرفی حق هم دارند زیرا تعدد منابع به حدی زیاد است که انتخاب به شدت کار سختی شده است. در این بین داوطلبان می‌توانند برای انتخاب منابع آموزشی خود از دو راه استفاده کنند که راه اول آزمون و خطاست که با استفاده از آن منابع را تهیه کنند و بعد از استفاده متوجه شوند که مناسب آن ها می‌باشد یا نه. راه دوم هم استفاده از تجربه افرادی است که توانسته اند در کنکور رتبه خوبی کسب کنند.

امروز قرار است شما را با منابع موسسه حرف اخر آشنا کنیم. موسسه ای نوپا که در مدت زمان فعالیت خود به دلیل محتواهای آموزشی بسیار محبوب شده است و در سال 98 هم از بین دانش آموزان این موسسه حدود 51 نفر توانستند با تدریس های این مجموعه رتبه زیر 300 را کسب کنند که به صورت کامل روش های تدریس و افرادی که با استفاده از این منابع آموزشی توانسسته اند به موفقیت برسند را درhttps://harfeakharpub.com  می‌توانید مشاهده کنید و از خدمات رایگان این سایت هم می‌توانید استفاده کنید.

خدماتی که در حرف آخر ارائه می‌شود

از خدمات حرف آخر می‌توان تدریس بسیار جذاب در این موسسه اشاره کرد که دیگر تفاوتی ندارد داوطلب امسال دوازدهم است، فارغ التحصیل است، از رشته های غیر نظری آمده است یا حتی سال ها از کنکور فاصله گرفته است. همه می‌توانند از تدریس های مجموعه استفاده کنند و به دلیل پویا نمایی در آموزش های این موسسه علاوه بر یاد گیری آسان باعث می‌شود دیگر چیزی را فراموش نکنید چون اصلا نیازی به حفظ کردن پیدا نمی‌کنید و مطالب را بنیادی و از ریشه یاد خواهید گرفت.

در ادامه می توانید عربی کنکور حرف اخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

نکته بعدی در مورد این موسسه هم جامع بودن آن است. کنار تدریس دانش آموزان از برنامه تخصصی و آزمون های شبیه ساز کنکور با سوالات استاندارد نیز بهره مند خواهد شد. یعنی داوطلبی که با این مجموعه مسیر کنکور خود را طی کند از هر گونه منبع دیگری اعم از کتاب ، کلاس ، آزمون، مشاوره و ... بی نیاز خواهد شد و تنها کاری که باید انجام دهد اجرای توصیه های مشاورین حرف آخر می‌باشد تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را کسب کند و در کوتاه ترین زمان ممکن مطالعه خود را به پایان برساند.

خبر ویژه برای دوستانی که میخوان پرونده درس فیزیک رو در کمتر از 100 روز ببندند، فیزیک 6040 نظام جدید موسسه حرف اخر این کار رو برای شما انجام میده.

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد از تدریس خود را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری  و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623

آخرین مطالب