رنگ ابرو متناسب با رنگ موی من کدام است؟

انتخاب مداد ابرو مناسب از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه اینجا کلیک کنید است و ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 شهریور 1399
انتخاب مداد ابرو مناسب از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه اینجا کلیک کنید است و تأثیر فوق العاده ای در زیبایی و طبیعی بودن چهره دارد. براساس رنگ مو و پوست کدام رنگ را انتخاب کنیم؟! چه رنگ ابرو با رنگ موهای من مطابقت دارد؟

رنگ ابرو روشن چه شماره ای خوبه

مداد ابرو: به نظر کلمه ای بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه ساده و بدون دردسر است ، اما کاش هنگام انتخاب و کشیدن خطوط ابرو به همین سادگی بود! در ادامه ، با توضیح یکی از بهترین متخصصان طراحی ابرو در شهر نیویورک ، خانم ماریبت ماردون ، به موضوع مهم انتخاب رنگ ابرو بر اساس رنگ مو می پردازیم. در تصاویر زیر ، عکس سمت چپ مربوط به ابرو بدون آرایش است و عکس سمت راست مقایسه استفاده از دو رنگ درست بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه و غلط برای ابرو است. رنگ مناسب ابرو در ابرو راست و رنگ نامناسب ابرو در ابرو سمت چپ نشان داده می شود. در آخر ، ما یک نمودار کامل از رنگ ابرو با رنگ مو (و بالعکس) داریم. به زیبامون دات کام بپیوندید.

رنگ ابرو برای موهای مشکی

  سایه ابرو   رنگ ابرو مناسب رنگ مو دارچین وقتی نوبت به انتخاب مداد ابرو می رسد بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه ، نکته مهم فقط رنگ موهای شما نیست. رنگ ابرو نیز ارتباط مستقیمی با رنگ پوست و رنگ چشم دارد. اگر پوست شما صورتی است ، اگر رنگ دقیق ابروها را با موهایتان هماهنگ کنید ، نارنجی می شود. بهتر است به دنبال رنگی با تناژ دودی بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه (به عنوان مثال بلوند دودی) باشید. (البته این رنگ مو یک رنگ قرمز قرمز طبیعی است که کاملاً با رنگهای فانتزی که از قرمز انتظار دارید متفاوت است!)

کاتالوگ رنگ ابرو

رنگ ابرو مناسب رنگ مو دارچین   رنگ ابرو مناسب رنگ مو قهوه ای برای افرادی که موهای قهوه ای دارند ، بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه قانون اصلی رعایت رنگ ابرو است که با رنگ موهای یک یا دو پرده متفاوت است. اگر موهای قهوه ای روشن و چشمهای روشن دارید ، یک مداد ابرو تیره و اگر رنگ چشم شما قهوه ای تیره است ، مدادی را انتخاب کنید که کمی روشن تر باشد. مراقب باشید بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه اگر موهای شما برجسته است ، رنگ مداد باید بیشتر با رنگ هایلایت باشد تا ریشه مو. (به عنوان مثال ، استفاده از مداد ابرو قهوه ای متوسط)   رنگ ابرو مناسب رنگ مو قهوه ای بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه   رنگ ابرو مناسب برای رنگ موی مشکی بیشتر افرادی که موهای مشکی دارند ، فکر می کنند که رنگ مناسب برای ابروهایشان نیز سیاه است ، در حالی که استفاده از رنگ سیاه باعث می شود بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه ابروهایشان مصنوعی به نظر برسد. در عوض از قهوه ای متوسط ​​با تناژ خنک استفاده کنید.

رنگ ابرو برای موی بادمجانی

  رنگ ابرو مناسب برای رنگ موی مشکی   رنگ ابرو مناسب رنگ مو بور اگر موهای بلوند دارید و نمی خواهید شبیه موش شوید بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه و همچنین پوست و چشمهای روشنی دارید ، رنگ ابرو را با رنگ پایه موهایتان تنظیم کنید ، این باعث باز شدن صورت و بزرگتر شدن چشمان بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه شما می شود. اگر از رنگ روشن تر از رنگ پایه موهای خود استفاده کنید ، هم صورت خسته و هم بی رنگ خواهید داشت.

رنگ ابرو برای موهای ماهاگونی

  رنگ ابرو مناسب رنگ مو بور بهترین رنگ موی سر و ابروی زنانه   بهترین انتخاب رنگ ابرو بر اساس رنگ مو رنگ مو و رنگ ابرو
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن