مرحله بعدی حذف نوار پوستی است که حاوی تعداد زیادی از فولیکول های موم است. با کمک میکروسکوپ به قطعات بسیار کوچک تقسیم می شود ، به طوری که ماکت هایی که هر کدام می توانند حاوی یک ریشه مو و حداکثر 4 تار مو باشند ، با روش میکروسکوپی برداشته می شوند. سپس به کمک ابزاری خاص سوراخ های (شکاف) بسیار کوچکی در سطح پوست سر در ناحیه گیرنده پیوند ایجاد می شود ، به طوری که در آخرین مرحله فولیکول های مو حاصل در آنها کاشته می شود.

لازم به ذکر است که یکی از مهمترین لحظات در کلیه روشهای کاشت مو ، طراحی علمی و مطابق با اصول زیبایی شناختی خط ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1400
لازم به ذکر است که یکی از مهمترین لحظات در کلیه روشهای کاشت مو ، طراحی علمی و مطابق با اصول زیبایی شناختی خط رشد موم است. زیرا برای ایجاد نمای طبیعی در ناحیه خط مویی که بالای پیشانی قرار دارد ، باید مطابق الگوی طبیعی طراحی شود. در غیر این صورت ، ظاهری کاملاً غیر طبیعی ، شبیه موی عروسک ایجاد می شود و از ظاهر به راحتی می توان فهمید که فرد مورد نظر کاشت مو انجام داده است.

نکته بسیار مهم دیگر که تفاوت بین نتایج کاشت مو در مراکز مختلف کاشت مو را ایجاد می کند ، تجربه کافی در زمینه ایجاد حفره های پوستی در ناحیه طاس است. کاشت مو چیست رویان زاویه سوراخ ها و فاصله آنها از یکدیگر و عمق سوراخ ها جهت خواب مو و برنامه کلی کاشت مو را تعیین می کند.

مزایای کاشت مو FUT



امکان کاشت مو برای یک جلسه ؛
توانایی ایجاد تراکم مناسب در افرادی که درجه طاسی زیاد و احتمال پایداری پیوند زیاد دارند.
معایب روش FUT

در جایی که احتمال دارد جای زخم یا زخم باقی بماند ، یک برش بزرگ در پشت سر ایجاد کنید.
حجم مو را کاهش دهید تا در مراحل زیر استفاده از یک بانک جداگانه برای ایجاد تراکم بیش از یک بار یا حداکثر دو بار امکان پذیر نباشد.
خون ریزی؛
برای مشخص ماندن.


بهترین روش کاشت مو - کاشت مو FIT


در کاشت مو با روش FIT ، FUG را با ضربه های خوب از سر یا بدن برداشته و در نواحی مورد نظر کاشته می شود. این موها ظاهری شبیه عروسک ایجاد نمی کنند ، به دلیل FUG و SCAR ، نتیجه برداشت آنها برخلاف حفاری به راحتی بازیابی می شود.

https://www.salamatnews.com/news/307034 مو FIT 70٪ موثرتر از سایر روش های کاشت مو است.
کاشت مو FIT یک روش استاندارد در این زمینه است.

کاشت مو FIT پیشرفت جدیدی در روشهای موفقیت آمیز کاشت مو است.
بنیانگذار کاشت مو FIT در ایران کلینیک کاشت مو FIT ایران است.

کلینیک کاشت مو ایران FIT نوزایی از کاشت مو ایرانی است.
در روش FIT از تیغ یا چاقوی جراحی استفاده نمی شود. فولیکول فتق با دستگاه های مخصوص غیر جراحی از پشت و کناره های سر برداشته می شود و از لحاظ هنری به نواحی طاس سر متصل می شود. FIT بهترین روش کاشت موم برای افرادی است که می خواهند نتیجه کاشت مو را در اسرع وقت ببینند یا از جراحی می ترسند.

همچنین ، با تکنیک کاشت مو FIT ، جداسازی و تخریب فولیکول های برداشته شده به صفر می رسد. زیرا در طی فرآیند از بین بردن و انجماد فولیکول های موی فرد ، تمام استخراج ها دست نخورده باقی مانده و توسط متخصص به روش بسیار ظریف و دقیق به محل مورد نیاز پیوند می شوند.

تکنیک FIT در حال حاضر کاملترین روش کاشت در جهان است. عزیزم ، شما می توانید تصاویر قبل و بعد از بیماران این مرکز را در گالری عکس مشاهده کنید ، تفاوت این روش را با سایر روش های معمول مقایسه کنید و پیشرفت کامل را در مورد پیوند موهای زنده و در حال رشد احساس کنید.

ما قادر به دستیابی به تراکم 3 برابر بیشتر از روش برش جراحی هستیم. همچنین ، اگرچه پیوندها در روش FIT کوچکتر هستند ، اما معمولاً موهای آنها در هر پیوند بیشتر است ، که به دستیاران ما امکان می دهد موهای بیشتری از پیوند نسبت به روش برش جراحی تهیه کنند.

با روش FIT ، سرعت رشد مو اغلب بسیار بیشتر از روش برش جراحی است. اما بهبودی از 8 ماه تا یک سال ممکن است طول بکشد. در ترمیم کامل مو یا ترمیم معبد تنوع زیادی وجود دارد. به طور کلی به اندازه ریزش مو یا تعداد مناطق سطحی که نیاز به درمان دارند بستگی دارد.


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن