مشخصات تولیدی های مانتو عمده برتر تهران

معرفی تولیدی مانتو عمده تهران تولید مانتو تهران با سابقه تولید از سال 2016 در زمینه تولید مانتو ، مانتو ، تاپ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1400

معرفی تولیدی مانتو عمده تهران

تولید مانتو تهران با سابقه تولید از سال 2016 در زمینه تولید مانتو ، مانتو ، تاپ ، تی شرت ، هودی ، راحتی ، انواع لباس برای خانه ، خانه و ... قابل رقابت با بهترین محصولات خارجی با استفاده از بهترین مواد اولیه و چرخ خیاطی پیشرفته در زمینه تولید اقلام زمستانی و تابستانی از تخصص خاصی برخوردار است. در تولید لباس های زنانه ما ، کلیه پارچه ها و لوازم جانبی انحصاری است و کاملاً مطابق با سلیقه خانم های شیک پوش است و ویژگی محصولات ما که دوام و خیاطی خاص است اعتبار ویژه ای به فروشگاه های شما خواهد داد. ، مشتریان گرامی در حال حاضر با عضویت در تولید کت های زنانه در تهران می توانید از خرید خود لذت ببرید.

تولیدی مانتو تهران 

 

عمده فروشی مانتو تهران

تولید کت های زنانه تهران هر ماه حدود 20 نمونه کار بهاره و تابستان تولید می کند. بیشتر محصولات ما در وب سایت فروخته می شود و سایر اقلام تولیدی مانتو برای صادرات به کشورهایی مانند عراق و ارمنستان ، کویت و پاکستان به فروش می رسد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم لباس های خود را به تولید انبوه برسانیم تا بتوانیم خدمات خوبی به شما ارائه دهیم ، بسیار گران.

 

در پاییز و زمستان ، به دلیل نیاز به بافت پارچه ، از حجم محصولات ما کاسته می شود و منجر به حدود 10-15 مورد در تنوع و تکرار محصولات می شود. اما ما همچنین خبر خوبی برای شما داریم که می توانید از محصولات خانگی ضخیم ساخته ما استفاده کنید. در تولید لباس زنانه سالیکو ، ما از پنبه دو طرفه ، Span Lacra و Dors Angora برای تولید لباس ضخیم استفاده می کنیم که می توانید آن را به عنوان لباس با کیفیت بالا بفروشید.

 

بیشتر محصولات تابستانی و بهاری ما را کشف کنید: تی شرت ، تاپ ، تاپ ، شلوارک ، شلوارک ، تی شرت بلند ، شلوار نیل ، کفش ، کت بهاری ، لباس ساحلی ،

 

محصولات پاییز و زمستان ما عبارتند از: تی شرت آستین بلند ، هودی ، کلاه بلند ، کفش ، پیراهن ، شلوار گشاد ، شلوار اسلش ، کت ، کت بافته شده ، ست مکانیکی ،

 

همه موارد به صورت تصادفی هر ماه با تنوع بسیار گسترده تولید می شوند و برای شما عزیزان در دسترس هستند و شما می توانید به راحتی از طریق وب سایت ما سفارش دهید و ظرف 72 ساعت محصولات خود را از شرکت های حمل و نقل مانند تیپاکس ، واتان تحویل بگیرید.

 

مانتو عمده تهران 

تولیدی مانتو تهران

 

منبع

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن