مشخصات فنی و امکانات هایما اس 7 توربو S7

این اتومبیل دارای رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، ذغالی و قهوه‌ای عرضه می‌گردد. هایما S7 پلاس از یک پیشر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 آذر 1401
این اتومبیل دارای رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، ذغالی و قهوه‌ای عرضه می‌گردد. هایما S7 پلاس از یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد و ۱۷۰ اسب‌بخار اقتدار و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو می‌فرستد. مصرف سوخت ترکیبی ورژن پلاس، نسبت به قبل، مقداری بهبود یافته و درحال حاضر به ۸.۶ لیتر در هر صد km می‌رسد. نظرات کاربران نیز نشان میدهد که هایما s7 توربو خودرویی فراوان خوب تر از هایما s7 هست و ازنظر کیفیت ساخت، فضای کابین، مشخصات فنی و فضای کابین و صندوق توشه از بسیاری از ماشینهای رقیب خوبتر است.
  • در پایانی فروش فوق‌العاده ایران اتومبیل (بخشنامه ۴۴۰۹) هایما S۵ مهم بها ۵۹۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.
  • کلیدهای در دست گرفتن در و پنجره‌ها، ‌جز کنار صندلی راننده، برای دیگر سرنشین‌ها لامپ ندارند.
  • بازار اتومبیل از شروع بازگشایی بازارهای تجاری و مالی مرزو بوم در نصفه دوم فروردین ۹۹، کلیدی شوک شروع مجدد مذاکرات هستی مواجه شد.
  • مشاهده ارزش ها در بازار اتومبیل در 24 ساعت پیشین نشان می دهد بها هایما s7 پلاس که 990 میلیون تومان بود به یک میلیارد و 90 میلیون تومان رسید.
به این برهان است که به یک عدد از مالامال فروش ترین اتومبیل ها در مرزو بوم تبدیل شده است و روزانه شاهد تردد اکثری از آنها در خیابان های شهر هستیم. هایما S7 نیز جزئی از خانواده پهناور مجموعه فاو محسوب میشود که در سال ۲۰۱۰ از آن رو نمایی شد. همین اتومبیل در سه گونه معمولی، فیس لیفت، و توربو به ترتیب در سال های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، و ۲۰۱۶ در بازارهای جهانی عرضه شده است. هایما S7 براساس پلتفرم مزدا سی ایکس- ۷ طراحی شده می باشد و سپس ها به پلتفرم فورد اسکیپ افزایش یافت.

افزایش ۲۰۰ میلیونی هایما

حداکثر شتاب این اتومبیل برابر کلیدی 170 km بر ساعت هست و مصرف سوخت آن در 10 کیلومتر برابر با 9.7 لیتر است. از آنجایی که همیشه شاهد عرضه چندین ماشین در رنج قیمتی و کلیدی ویژگی های یکسان هستیم، هایما اس ۷ هم از رقبای متمایز اساسی اعتنا به کلیات ذکر شده درباره ویژگی های ظاهری و فنی این گونه برخوردار است. از دارای ترین رقبای این مدل می‌توان به جک S5، پژو ۲۰۰۸، و ام وی ام X33S اشاره نمود. دسته‌بندی نشده کلام آخر این‌که هایما S7 مهم دقت به مرحله اتومبیلهای هم منزلت ی هایما S7 و قیمتی که برای این اتومبیل در نظر گرفته شده است، کارایی و کارایی بسیار لطف داشته و نسبتاً لحاظ کلیه خریداران این اتومبیل را به خویش جلب می نماید و راضی نگه می دارد. کمپانی سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و حساس شماره تصویب ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از از معتبرترین و برنده ترین کمپانی های زمینه فروش ماشین در جمهوری اسلامی ایران می باشد. سپند ماشین شرکتی تماما خصوصی می باشد که توسط مدیران تماما رشته ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه غالب در راستا فروش نقدی و اقساطی ماشین در سراسر مرزوبوم از افتخارات سپند ماشین می باشد. خودروی هایما S7 تبدیل به د وخودروی دنیا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ که تا قبل از این از شیوه پیام کوتاه اطلاع رسانی شده است صورت می گیرد و خودروی هایما S5 تبدیل به دو خودروی پارس تیو5 و پارس اتوماتیک تویو5 خواهد شد. کمپانی ایران خودرو در قالب یک بخشنامه از توقف ایجاد خودروی هایما خبر داد.

قیمت روز انواع کوییک | همین دسته کوییک ۴۰ میلیون گران شد!

در این نوشته از سری مقالات معرفی اتومبیل مجله یار مکانیک قصد داریم شما را حیاتی معایب هایما S7 توربو آشنا کنیم. چنانچه شما نیز علاقه‌مند میباشید اطلاعاتی راجع به «معایب هایما S7 توربو» به‌دست آورید یا قصد خرید همین شاسی‌بلند چینی را دارید در ادامه اصلی ما همراه باشید تا بارزترین معایب هایما S7 توربو را برایتان توضیح دهیم. واجب به ذکر میباشد که همین ارقام مقداری در علیه کارایی خودرو در جاده گوناگون هستند . درواقع هایما S7 توربو با توجه به بعد ها نسبتا بزرگ و وزن سنگین ، در شتاب‌ گیری اول خیلی برنده نبوده هست و نماید عمل می ‌کند . عجله صفر تا 100 این خودرو حدود 10 ثانیه روزگار می‌ موفقیت که حساس توجه به تغییراتی که در هایما s7 توربو صورت گرفته رقم قابل قبولی نمیباشد . ضروری به ذکر میباشد که این ارقام کمی در علیه عملکرد ماشین در جاده متعدد هستند.

جزئیات عرضه دوباره هایما در بورس

من جزء اولی خریداران این اتومبیل در آخرها سال ۹۶ هستم الان یک سال و نیمه همین ماشین رو دارم و واقعاً تو این مدت لذت بردم . جهت رفاه هم اکنون شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس آپ خودروی شما را در هر نقطه از شهر دارای ماشین بر خویش حمل خواهد کرد. در همین هیاهوی ورود کسب و کارها به دنیای متاورس، هنوز میباشند اشخاصی که نمی‌دانند چگونه و به چه صورت به دنیای ارزهای دیجیتال ورود کنند؛ تتر یک عدد از بهترین مسیرها به جهت ورود به بازی ارزهای دیجیتال است. همچنین شتاب رسمی این کراس‌اوور هم 7.8 ثانیه است که بعید به حیث می‌رسد در دنیای واقعی چنین شتابی از هایما 8 اس قابل دریافت باشد. هر کجای جمهوری اسلامی ایران که هستید، می توانید جهت گرفتن وقت کلیدی تنها یک تماس، هماهنگی های واجب را انجام دیتا و کلیدی فقط یک توشه مراجعه، خریدار اثبات ما شوید. برای صداگیری درب خودرو در گام نخستین بایستی رودری باز شود و از درستی و لوازم یدکی هایما سالم بودن قطعات داخلی درب اتومبیل اطمینان حاصل کنیم. چنانچه همگی قطعات تندرست و در جای مناسب خویش بودند حتمی است از عایق صدا به کار گیری شود. سقف خودرو نظیر بخش های دیگر ماشین ممکن می باشد به عوارض متعددی مثل ضربه های شدید، انبساط و انقباض بیش از حد، عدم نصب بنیادین قطعات، حمل بار سنگین مهم باربند و … ادله تولید صدای مزاحم در ماشین شما شود. تمامی حقوق و دستمزد این وب سایت برای آنلاین امتحان محفوظ می باشد و هر مدل سوء به کار گیری از آن پیگرد قانونی دارد. چنانچه آنگاه از واریز مبلغ از طرز درگاه مهم برگه حروف بهم ریخته مواجه شدیم به جهت دوری از رجوع و برگشت تناول کردن مبلغ به حسابمان از چه ترفندی به کارگیری کنیم. به چه صورت خودرو دوم را اهمیت به عبارتی مرورگر و کامپیوتر درحالی که ۳۰ دقیقه از روزگار شروع تصویب نام پیشین بود در کامل شدن گنجایش تصویب کردیم. هنگامی وارد سطح آن‌گاه شدیم و لیست درگاهها لود نشد چه ترفندی بکار بردیم تا لود شود. چرا برخی مواقع علیرغم کلیک روی تصویب توصیه وارد سطح درگاه نمی شویم.

تیبا 2 پلاس

در مجموع، می‌توان نتیجه گرفت که هایما S5 توربو، مناسب استفاده‌ی یک خانواده‌ی کم‌جمعیت هست و نمی‌تواند انتظارات یک رانندگی اسپرت را آماده کند. نبود سیستم دو دیفرانسیل، که در کلاس قیمتی همین ماشین طبیعی است؛ امکان به کارگیری از آن به جهت طبیعت‌گردی‌های سخت را کم‌رنگ می‌کند، هرچند که در سفرهای جاده‌ای، آهسته و کم‌صدا خواهد بود. ممکن است حساس‌ترین نکته به جهت خرید کننده اهل ایران یک خوردوی چینی، قیمت نهائی باشد که ولی کلیدی توجه به نامشخص بودن این مسئله بسیار مهم، نمی‌توان درباره‌ی ارزش هایما S5 توربو، مهم دقت به توانایی‌های آن؛ اظهار حیث کرد. مهم اعتنا به اینکه، خودروی هایما S5 توربو هنوز به کشور‌ایران وارد نشده و در دسترسی نگارنده قرار نگرفته است، به نتیجه های تست و باز‌نگری این ماشین در دیگر کشورها اکتفا می‌کنیم.

چرا گیربکس اتوماتیک گاز هرز میخورد؟

همچنین هایما برای تولید تمایز از یک نوار آبی رنگ در جلوپنجره، رینگ‌ها و اسم محصول در پشت خودرو بهره برده است. نواری که بخش اعظم برای القا و تاکید بر پاک بودن این شاسی بلند هیبریدی به کار گرفته شده است. علاوه بر این، جعبه دنده شاسی بلند نو ایران ماشین نیز از مدل ۷ سرعته دوکلاچه خیس است و نیرو را به محور جلو منتقل می‌کند. البته همین جعبه در کشور ایران طرفدار زیادی ندارد و نمی‌تواند آپشنی دلخواهی برای جا گشوده کردن در دل مشتریان اهل ایران باشد. در مقایسه هایما S5 توربو شارژ با رقبای هم جایگاه اش ، محفظه توشه 320 لیتری همین ماشین هم چندان جادار نیست، اکنون آنکه بعضی اتومبیل های سدان داخلی محیط باری حساس حجم 400 تا 500 لیتری دارند. اما این قابلیت و امکان به جهت خریداران هایما S5 وجود دارااست که مهم خواباندن صندلی های ردیف دوم فضای محفظه توشه را ارتقاء دهند.

این بیماری شایع در قطر خیلی کشنده‌تر از کرونا است!

سلام نگران نباشید صدای دیسک ترمز ها هستش متاستفانه برخی از ماشین های خودکار همین نقص‌ رو دارا‌هستند همین صدا به طور معمول در انتهای ترمز گرفتن شنیده می شود. مقایستون از ریشه اشتباهه.ال نود شبیه ماشینای دهه هشتاد میلادیه و هایما توربو یک suvسرحال و مدرن امروزی. های بنجل چینی نشم‌.این برندها جز کشور‌ایران و بنگلادش و نپال هیچجای فروش اسباب یدکی هایما عالم به کار گیری نمیشن .خدایی چه جوری رو تون میشه سوار این ماشین ها بشید. فروش این شرکت در سال 2017 نسبت به سال 2016 ، حدود 30 درصد افت داشته است. 2- جايگاه فروش هایما در سال 2018 فراتر از محصولاتی مانند فیات، رنو، برلیانس و چانگان هست. متشکریم از این‌که تجربه خود را حیاتی ما و بقیه مخاطبان به اشتراک می‌گذارید. بر خلاف بخش های ذکر شده، نمای عقبی ماشین از خطوط منحنی کمتری برخوردار می باشد و به جای آن چراغ های کشیده آن بخش اعظم خود نمایی می‌کند. اما وجود نوار کرومی بر بر روی سپر عقبی که به رخ ممتد کشیده شده نمای عقبی را از یکنواختی درآورده است. وجود کاپوت برجسته، خطوط عمودی و استیل رنگ جلو پنجره، و همچنین شمایل خشن سپرها در نمای جلویی هایما S7، چهره آن را پاره ای تا گزیده جالب و خشن کرده است. به نظرم حتمی هست که در گزینه بدبینی مستمر ام نسبت به اجناس چینی مرمت حیث کنم. قبل از آپدیت نرم افزار گیربکس بنظرم شرایطش بهتر بود البته سپس از آپدیت راضی کننده نیست . به جهت این خلل طی فراخوان رادیاتور روغن رو عوض کردن ولی تاثیری نداشته .

رزرو طرح راه‌بندان در سامانه تهران من فعال شد

هایما 8S قرار هست امسال در کشور ایران خودرو ساخت شده و به بازار خودرو ایران عرضه شود. حدود قیمت هایما 8S در بازار کشور ایران حساس اعتنا به کراس اوورهای چینی عرضه شده در مرز و بوم قابل تخمین است. در اکنون حاضر ارزش اخبار حوادث ایران هایما اس 7 توربو پلاس در بازار 948,000,000 تومان در بازار و 680,996,000 تومان در سوله است. به گزارش خودروتک ، بها سوله و بازار گونه های خودرو در امروز 4 تیر 1401 را بازدید خواهید کرد.

امکان خریدآنلاین قطعات یدکی اهمیت محصولات کرمان موتور مهیا شد+ (جزئیات و آدرس سایت)

البته همین جور نامگذاری، احتمال دارد شروع سبک تازه نامگذاری محصولات هایما باشد چرا که ون هایما 7X که سال 2020 معرفی شد یا این که کراس‌اور پلاگین هیبرید هایما 6P که در 2021 به بازار آمد، کلیدی این فرمول جدید، نامگذاری شده‌اند. را اعلام کرد که قرار میباشد همانند فیدلیتی و دیگنیتی در هفته اخیر مرداد ماه ۱۴۰۱ در بورس متاع به فروش برسد. مهمترین رقیبان هایما S۵ توربو در کشور ایران و در منزلت قیمتی، ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت اکسلنت، جک S۵، جک S۳ و چری تیگو ۵ است. ار این نسخه نو کلیدی دقت به سازگاری خوبتر گیربکس‌های AT اصلی شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشور، گیربکس CVT به گیربکس AT۶ (اتوماتیک ۶ سرعته) تبدیل شده و تغییراتی در روکش صندلی‌ها و رودری ها به اجرا در آورده است. ، در جدول تحت ارزش روز مدل های مختلف خودروی هایما را در بازار بازدید می‌کنید.
آخرین مطالب