نقشه های راهبردی برای طراحی داخلی مغازه و اداری و منازل مسکونی

دسترسی مناسب به بخش ‌های مختلف اداری و مغازه با شرکت طراحی داخلی استاندارد در طراحی اداری و مغازه داشتن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 آبان 1400

دسترسی مناسب به بخش ‌های مختلف اداری و مغازه با شرکت طراحی داخلی استاندارد

در طراحی اداری و مغازه داشتن دسترسی مناسب به همه بخش های مختلف اداره موضوع بسیار مهمی است و باید با استفاده از متریال ها و ابزارهای مناسب و زیبا علاوه بر برطرف کردن این نیاز، باعث زیبایی محیط شد و فضایی دلنشین برای انجام فعالیتهای مربوطه برای کارکنان به وجود آورد. از آنجا که افراد ساعت های طولانی را در محل های کار خود سپری می کنند در واقع آنجا، خانه دومشان به حساب می آید به همین علت نیاز دارند با فضای اطراف خود ارتباط خوبی داشته باشند تا خستگی از آنها دور بشود.

اگر محل کار باعث آسایش و آرامش آنها شود صدر در صد رضایتمندی بیشتری به همراه خود به وجود می آورد و به این طریق دستاوردهای مربوط به شغل آنها افزایش پیدا می کند و این امکان را به افراد می دهد تا با فکری آزاد بتوانند خلاقیت های بیشتری را در فعالیت خود به کار ببرند. به طور کلی اگر در طراحی داخلی اداری مواردی مانند ارتباط بین فضای بیرونی و رونی، تنوع زیاد، استفاده از عناصر طبیعی، به کارگیری طرح و رنگ های مناسب، استفاده از مبلمان هایی با کیفیت و استاندارد و ... می توان راندمان کار را تا حد زیادی بالا برد و در نتیجه راه رسیدن به هف ها را سریع تر هموار کرد و پیش برد.

 

دکوراسیون اداری شیک و منظم

در طراحی داخلی دفتر اداری باید به فضاهایی برای منظم کردن وسیله ها، بایگانی، پرونده و برگه ها و ... توجه بسیار زیادی کرد. انتخاب درست و مناسب کمدها و قفسه های اداری به داشتن نظم بیشتر و همچنین داشتن دکوراسیون مدرن و شیک کمک زیادی می کنند. مرتب و منظم بودن محل کار باعث افزایش هرچه بیشتر تمرکز در کارمندان می شود. وجود فضاهایی مشخص برای گذاشتن مدارک و اسناد مختلف و وسایل مورد نیاز کار هر کارمند به آرامش ذهنی و داشتن اتاقی با میز کار منظم و خلوت کمک می کند. در نتیجه نظم داشتن یک یاز اصول مهم طراحی داخلی مغازه  و اداری به حساب می آید.

 

 

 

دکوراسیون منزل مسکونی قدیمی و طراحی داخلی مغازه های سنتی

خانه های قدیمی طبق اصول خاصی ساخته می شوند اما همانطور که می دانید طراحی داخلی دکوراسیون مسکونی ایرانی به ویژه در گذشته تاکید به دو فضای عمومی و خصوصی داشتند. فضای عمومی متعلق به مهمان ها بود. ایرانی ها از گذشته به مهمان نوازی بسیار معروف هستند. مهمان از دیدگاه مردم ایران بسیار محترم شمرده می شود از این رو به هنگام ورود مهمان به خانه بهترین ها به مهمان تعلق داشت؛ این تفکر در طراحی داخلی منازل قدیمی نیز تاثیر گذار بوده است تا جایی که بخش عمومی بنای ساختمان پوشیده از پنجره های ارسی و رنگارنگ می شد و معمولا بسیار بزرگتر از سایر قسمت های خانه بوده و به آن شاه نشین نیز می گفتند.

 

دکوراسیون جدید منزل ایرانی

طراحی داخلی مسکونی نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کرده است. رشد جوامع بشری و مهاجرت مردم از روستاها سبب شده است که مساحت خانه ها به مقدار زیادی کاهش پیدا کند. طراحی داخلی منزل کوچک یکی از دغدغه های بسیاری از مردم است.اگر شما هم از مساحت کوچک منزل خود ناراضی هستید به این نکات توجه کنید.

·        دکوراسیون داخلی منزل مسکونی کوچک باید از هر نوع بهم ریختگی به دور باشد

·        مبلمان و تجهیزاتی می توانید در این نوع از منازل استفاده کنید که چندین کاربرد داشته باشد به عنوان مثال زیر تخت جا برای گذاشتن اشیا و لوازم داشته باشد یا تخت هم محلی برای خواب باشد و هم فضایی برای مطالعه داشته باشد. و همه این موارد نیز برای طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه نیز امکان پذیر است.

 

تاثیر رنگ بر طراحی داخلی مسکونی و طراحی مغازه

رنگ تاثیر بسیاری بر روی زندگی ما دارد به نحوی که سبب انعکاس احساسات ما می شود. احساس غم، اندوه، شادی و ... همه انعکاسی از نور می باشند که تاثیر بسیاری بر خلق و خوی افراد دارند. هشت رنگ اصلی در دکوراسیون داخلی تاثیر گذار است که به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم.

·        قرمز نماد قدرت، عشق و اشتیاق است. به کاربردن این رنگ در کنار سایر رنگ ها داخل منزل بسیار تاثیر گذار است اما در استفاده از این رنگ نباید زیاده روی شود.

·        رنگ نارنجی نشان دهنده انرژی، نشاط و گرما است از این رنگ می توان در اتاق کودک استفاده کرد

·        رنگ زرد بیانگر تعهد و گرما است سعی کنید از این رنگ به طور مطلق در یک فضا استفاده نکنید زیرا موجب احساس تاثر می شود.

 

تماس با ما

این که شما کجا کار می کنید و از محل کار خود چه میزان انرژی دریافت می کنید کاری بسیار مهم است به همین علت اصل های طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را به هیچ وجه دست کم نگیرید. همه عامل هایی که بیشتر توضیح دادیم از این اصول هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر بهره وری کارمندان تاثیرگزار است می توانید برای هرگونه مشورت در زمینه طراحی دکوراسیون اداری و فضاهای دیگر با متخصصان باتجربه و کاربلد در اجرای دکوراسیون داخلی ما در تماس باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن