از دیگر مزیتهای استعمال از همین قطعه میتوان به مصرف سوخت بهینهتر و خنک شدن موتور هم اشاره داشت. هدرز ها را می توان بر اساس ظاهری که دارند، در دستههای متعدد دستهبندی کرد، به این ترتیب کمپانی تولید کننده بایستی با توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک جور از همین قطعه را طراحی کنند. این دو قطعه از حیث جنس و ساختاری حیاتی یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اصلی کمترین مقاومت از اگزوز اتومبیل بیرون می گردند و پروسهی انجام همین رخداد حیاتی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه اساسی مانیفولد، بسیار پر سرعت و آسانتر میباشد و این مسئله خود می تواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر هدرز دست ساز پراید داشته باشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی میباشد که مرحله آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف هم به نظر میرسد، از همین جهت در زمان خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، البته از آنجاییکه در طراحی و تولید هدرز پراید یورو4 فولادی از طریق خمکاری استعمال شده است، سطح آن صاف و صیقلی چشم میشود و به این عامل خروج گازهای آلاینده به بهترین شرایط ممکن اتفاق میافتد. همانطور که گفته شد، کارگزاشتن همین قطعه یک امر آسان تلقی میشود، اما می بایست گفت طراحی که به جهت تولید قطعه هدرز پراید یورو 4 فولادی حرفهای گزینه به کار گیری قرار میگیرد، بی آلایش نیست؛ در طراحی این قطعه میتوان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همینطور می بایست گفت در ایجاد و طراحی هدرز پراید یورو 4 فولادی از فلزهایی زیرا فولاد، آلیاژهای متعدد و استیل استعمال میشود، بهرهگیری از همین قطعه سبب میگردد که گازهای سوخته شده از احتراق، مهم فشار و در مدتزمان یه خرده از موتور خارج شود. هدرز را میتوان یک جایگزین به جهت مانیفولد خروجی پیشرانه بهحساب آورد که به دلیل هزینهی بالایی که دارد، کمتر توسط خودروسازان گزینه به کارگیری قرار میگیرد، ولی از آن در طراحی خودروهای اسپرت و مخصوص مسابقه استعمال می گردد و حتی ممکن هست شما در ماشینهایی که دسته بالایی دارند، این قطعه را بهصورت فابریک مشاهده کنید. نکتهای که در رابطه با طراحی و ایجاد این قطعه دارای دارد، زمانه و هزینهای میباشد که شما باید به جهت آن در نظر بگیرید، ساخت هدرز را می توان یک فرآیند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این برهان بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در حیث میگیرند که بایستی بهصورت جداگانه بر بر روی ماشین کارگزاری شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کارگیری نمیکنند. همچنین بایستی گفت که اکثری از افراد میباشند که به دنبال شیوهای برای ساخت صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را می توان استعمال از هدرز در حیث گرفت، اما بایستی گفت هدرز نمیتواند صدای چندان بلندی ساخت کند، ولی به عبارتی صدای تولیدی و اندک را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از حیاتی ویژهای برخوردار است. چنانچه در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز به کارگیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، حیاتی شتاب و کارایی بهتری از ماشین بیرون میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. چنانچه شما همین نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در گزینه هدرز روی پراید لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.
مقالات مشابه
- سلاح های مورد استفاده در برابر عربستان سعودی شد 'از ایرانی تبار' سازمان ملل متحد می گوید
- کوچک کردن سینه ها
- آماتورها تیونینگ خودرو اما نادیده بگیرید چند ساده مسائل
- دادگاه جملات گولاگ مورخ به 3.5 سال زندان
- با Bolsonaro': خشم و شادی به فوتبال بازگشت به برزیل
- هیچ بزرگ رویدادهای عمومی در سامرویل برای بقیه سال: بدون صدای بوق بدون کرک هیچ ArtBeat
- بوروندی دادگاه فلسطين نتایج انتخابات رد ادعاهای بی نظمی
- جو بایدن محکوم خشونت از ما نژاد تظاهرات
- دود ناشی از آتش سوزی در غرب آمریکا تا اروپا ردیابی شد
- خرید شماره مجازی ارزان، سریع و بدون ریپورت - ره آموز