پرونده حقوقی جدید جزئیات شگفت انگیزی از کلاهبرداری احتمالی توسط سازمان ترامپ را فاش می کند - ProPublica

[ad_1]

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 بهمن 1400
[ad_1]

یک پرونده حقوقی جدید توسط دادستان کل نیویورک در این هفته، شرکت رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را متهم کرد که وام دهندگان را در مورد سلامت مالی آسمان خراش دیدنی منهتن، 40 وال استریت، در حالی که به دنبال تمدید وام مسکن ساختمان است، گمراه کرده است.

اگرچه سازمان ترامپ 40 وال استریت را «یکی از موفقیت‌های بزرگ پس از سال 2008» نامید، اما Lender Capital One تخمین‌های شرکت را در مورد ارزش ساختمان آنقدر باورنکردنی می‌داند که بانک در سال 2015 از تامین مالی مجدد وام برج خودداری کرد.

در این پرونده که توسط دادستان کل لتیشیا جیمز در پاسخ به تلاش‌های ترامپ برای ممانعت از بازجویی از او و فرزندانش به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام توسط دفترش ارائه شده، آمده است: «کاپیتال وان شک و تردید زیادی در مورد ارزش‌گذاری سازمان ترامپ داشت».

اتهامات جدید جزئیات شگفت انگیزی را در مورد کلاهبرداری مالی احتمالی مربوط به 40 وال استریت ارائه می دهد - یکی از موضوعات داستان ProPublica در سال 2019 که اسناد مالی متناقضی را که سازمان ترامپ برای این ساختمان ثبت کرده بود برجسته کرد.

داستان ProPublica نشان می‌دهد که چگونه اعداد درآمد، هزینه و اشغال ذکر شده در بازپرداخت نهایی 40 وال استریت و ساختمان دیگری در منهتن گاهی با آن‌هایی که شرکت به مقامات مالیاتی شهر ثبت کرده بود، مطابقت نداشت. ارزش گذاری پایین تر برای شهر، صورت حساب مالیاتی کمتری را به همراه خواهد داشت، در حالی که ارزش گذاری بالاتر برای وام دهندگان، گرفتن وام مسکن جدید را آسان تر می کند.

یکی از کارشناسان گفت که به نظر می رسد سازمان ترامپ "دو مجموعه کتاب" نگه می دارد.

کوین ریوردان، کارشناس امور مالی و استاد املاک در دانشگاه ایالتی مونتکلیر، در آن زمان می‌گوید: «این مانند مجموعه‌ای از کتاب‌ها برای مرد مالیاتی و مجموعه‌ای برای وام‌دهنده است».

جیمز در پرونده خود ادعا می کند که کارمندان سازمان ترامپ، از جمله فرزندان ترامپ، در الگوی فریبکاری شرکت کردند که در آن فکر می کردند وام دهندگان، بیمه گذاران و خدمات درآمد داخلی با اغراق آمیز بودن ارزش ها برای 40 وال استریت و تعداد زیادی از ترامپ دیگر. املاک، از جمله زمین های گلف در اسکاتلند، لس آنجلس و وستچستر و ساختمان های او در خیابان های Fifth و Park.

سازمان ترامپ روز پنج‌شنبه از طریق بیانیه‌ای که توسط یک سخنگوی ایمیل ارسال شد، جیمز، یک دموکرات را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «تنها کسی که افکار عمومی را فکر می‌کند، لتیتیا جیمز است.

در بیانیه این سازمان آمده است: «او با استناد به کل نامزدی خود بر این قول که ترامپ را به هر قیمتی به دست خواهد آورد، بدون مشاهده ذره ای مدرک و با نقض هر قانون اخلاقی قابل تصور، از نیویورکی ها کلاهبرداری کرد. این بیانیه تاکید کرد که جیمز "هیچ پرونده ای ندارد" و "این اتهامات بی اساس هستند و به شدت از آنها دفاع خواهد شد."

آلن فوترفاس، وکیل فرزندان ترامپ، دونالد جونیور. و ایوانکا ترامپ نیز از جیمز انتقاد کرد و او را به "تهدیدهای مکرر برای هدف قرار دادن خانواده ترامپ" و نادیده گرفتن حمایت های قانونی برای "همان افرادی که تحت تحقیق قرار می دهد" متهم کرد.

جیمز به دنبال وادار کردن شهادت و به دست آوردن اسناد از ترامپ، دونالد جونیور است. و ایوانکا که گفت با تحقیقاتش همکاری نکرده است.

این پرونده می گوید که ارزیابی اموال قلب صورت های وضعیت مالی را تشکیل می دهد که سازمان ترامپ از آن برای نشان دادن ارزش خالص خود استفاده می کند. اظهارات، که جیمز گفت حاوی نادرستی است، توسط یک آژانس حسابداری خارجی از صفحه گسترده داده ها و مطالب پشتیبان ارائه شده توسط سازمان ترامپ گردآوری شده است.

بر اساس پرونده جیمز، ضمانت‌های شخصی ترامپ به برخی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه او را ملزم می‌کرد که صحت صورت‌های مالی خود را تأیید کند. این اسناد می‌گویند که دفتر او شواهدی دارد که ترامپ «شخصاً در بررسی و تأیید» این اظهارات شرکت داشته است.

اگر مشخص شود که شرکت یا کارکنان آن عمداً ارزیابی های گمراه کننده ای ارائه کرده اند، ممکن است با مجازات های مدنی یا کیفری روبرو شوند. این شرکت توسط جیمز و دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ، تحت تحقیق است.

وال استریت 40 با سبک کلاسیک احیای گوتیک و گلدسته سبز رنگ، حضور ترامپ را در معروف‌ترین منطقه مالی جهان فراهم کرد. شرکت او مالک آن نیست، بلکه در سال 1995 این حق را خرید که به عنوان صاحبخانه برای فضای اداری و خرده فروشی خود عمل کند. تحقیقات ProPublica نشان داد که یافتن مستاجران برای آن فضا، به ویژه در برج باریک ساختمان، به ویژه پس از 11 سپتامبر، زمانی که اشغال کاهش یافت و کل منطقه مالی با مشکل مواجه شد، یک چالش بود.

پرونده جیمز می گوید که در اوایل سال 2009، کپیتال وان، که وام مسکن ملک را در اختیار داشت، "نگرانی های اساسی در مورد جریان نقدینگی" در وال استریت 40 ایجاد کرد، و باعث شد که ملاقات های حضوری با ترامپ، مدیر ارشد مالی سازمان ترامپ، آلن وایسلبرگ طولانی مدت داشته باشد. و دیگران. دونالد ترامپ جونیور بایگانی می گوید که در بحث ها نیز شرکت داشته است.

این گفتگوها به اصلاح وام در سال 2010 منجر شد، با پرسنل بانکی که در مورد نمایندگی سازمان ترامپ در مورد وضعیت مالی ساختمان تردید داشتند. در طی آن گفتگوها، سازمان ترامپ اعداد سود 12.3 میلیون دلاری را برای سال 2010 به بانک ارائه کرد که کارمندان بانک آن را "بسیار خوشبینانه" توصیف کردند.

شگفت‌انگیزتر، تفاوت‌های بین ارزش‌گذاری‌هایی بود که در صورت‌های وضعیت مالی ترامپ و ارزش‌هایی که توسط ارزیابان برای کپیتال وان تهیه شده بود، ظاهر شد. سازمان ترامپ ارزش ساختمان را در سال 2010 601.8 میلیون دلار تعیین کرد، در حالی که ارزیابی های Capital One که توسط Cushman & Wakefield انجام شد، آن را تنها کمتر از یک سوم آن یعنی 200 میلیون دلار تعیین کرد.

ویسلبرگ یکی از ارزش‌گذاری‌های بالاتر شرکت برای ساختمان را در اوایل سال 2015 با بانک به اشتراک گذاشت و به «سرمایه‌گذاری قابل‌توجه» و «جریان نقدی بسیار بهبود یافته» مباهات کرد. او از کپیتال وان خواست تا وام خود را بازسازی کند و از پرداخت 5 میلیون دلاری اصلی که در ماه نوامبر سررسید است صرف نظر کند.

اما Capital One با اشاره به برآورد داخلی خود مبنی بر اینکه ارزش ساختمان در پاییز 2014 تنها 257 میلیون دلار بود، از تامین مالی مجدد وام مسکن خودداری کرد.

در آن سال، وام مسکن 160 میلیون دلاری 40 وال استریت، خاری در چشم ترامپ بود که نشان دهنده بزرگترین بدهی او در آن زمان بود که وی کمپین خود را برای ریاست جمهوری آغاز کرد.

پس از رد کپیتال وان، سازمان ترامپ به نردبان کپیتال فاینانس روی آورد، جایی که جک، پسر وایسلبرگ، مدیر آن بود. نردبان ارزیابی خود را انجام داد. با وجود اینکه Ladder از همان تیم Cushman & Wakefield استفاده کرد که ارزش ساختمان را در سال 2012 220 میلیون دلار تخمین زده بود، تیم این بار ارزش آن را بیش از دو برابر کرد و به 540 میلیون دلار رسید. نردبان بازپرداخت را تایید کرد.

در پرونده جیمز آمده است که شواهدی که دفتر او به دست آورده است حاکی از آن است که ارزش گذاری کوشمن در سال 2015 "به نظر می رسد از حقایق آشکارا نادرست و مفروضات تهاجمی استفاده کرده است" تا به تخمین بالاتری برسد، که سند گفته است "ارزیابی با حسن نیت ارزش را منعکس نمی کند."

روز پنج‌شنبه، Cushman & Wakefield از اقدامات خود دفاع کرد و گفت: «مسئله بزرگی در مورد توصیف‌های نادرست در مورد کار انجام شده وجود دارد و معتقد است که آنها توسط شواهد پشتیبانی نمی‌شوند.

این شرکت در بیانیه ای که توسط یک سخنگوی ایمیل ارسال شد، گفت: «ارزیابی های ارجاع شده Cushman & Wakefield با حسن نیت و بر اساس اطلاعات مادی در دسترس انجام و تکمیل شد. ما پشت ارزیاب‌ها و ارزیابی‌های ارجاعی هستیم که منعکس‌کننده ارزش‌های منصفانه بر اساس حقایق اساسی و پویایی بازار هستند.»

در سال 2015، بیانیه وضعیت مالی سازمان ترامپ، ارزش این ساختمان را 735.4 میلیون دلار ذکر کرد.

Ladder Capital و Capital One بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر در روز پنجشنبه پاسخ ندادند. تماس با آلن وایسلبرگ و جک وایسلبرگ بلافاصله امکان پذیر نشد.

در داستان سال 2019 ProPublica چندین نمونه از سازمان ترامپ مشاهده شد که هزینه های بسیار کمتری را به وام دهنده خود، Ladder Capital، نسبت به مقامات مالیاتی شهر گزارش کرده است - از جمله هزینه های بیمه 40 وال استریت و اجاره زمین. جک وایسلبرگ در آن زمان از اظهار نظر درباره وام های لدر یا رابطه اش با سازمان ترامپ خودداری کرد. مدیران اجرایی با نردبان نیز از نقل قول برای این داستان خودداری کردند.

در سال 2019، مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ، در مقابل کنگره آزمایش کرد که سازمان ترامپ در مواقعی ارزش‌گذاری‌ها را افزایش می‌دهد تا سودآورتر به نظر برسد و برای دستیابی به صورت‌حساب مالیات بر املاک پایین‌تر، آن‌ها را کاهش می‌دهد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن