چرا بازی فورتنایت به عنوان محبوب ترین بازی شناخته می شود؟

ارتباط تصویری دنیای خیالی که در آن قرار می گیریم از کیفیت اچ دی، صدا گذاری با کیفیت تری دی، شخصیت پردازی های م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 مرداد 1400

ارتباط تصویری دنیای خیالی که در آن قرار می گیریم از کیفیت اچ دی، صدا گذاری با کیفیت تری دی، شخصیت پردازی های متنوع  و فوق العاده زیبا برخوردار است که این عوامل دست در دست هم داده اند تا بازی هیجان آوری را برای شما رقم بزنند.

در این بازی سه مود اصلی وجود دارد که با نام های نجات دنیا، کریتیو و بتل رویال شناخته می شوند. هر کدام از این مودها مزایای ویژه ای با خود به همراه دارد.

مثلا در بخش نجات دنیا به شما و ۴ گیمر دیگر یک ماموریت داده می شود. ماموریت شما به این شکل است که موظف می شوید از پناهگاه ها، به دست آوردن منابع و دفاع از تجهیزات در برابر شخصیت هایی که تحت عنوان مردگان متحرک یا Husks شناخته می شوند، محافظت کنید.

آشنایی با ویباکس در بازی فورتنایت؛

شما در بازی فورتنایت با قسمتی به نام پرداخت درون برنامه ای مواجه می شوید که از طریق آن می توانید در زمان کوتاه تری به شخصیت بهتری در بازی تبدیل شوید. این تبدیل از طریق پول مخصوص این بازی یعنی ویباکس انجام میشود.

مثلا در مرحله ای ممکن است زورتان به رقیب نرسد آنگاه کاری که می توانید برای حفظ بقا انجام دهید این است که با استفاده از ویباکس سلاح و تجهیزات نظامی خریداری کنید.

مزایای استفاده از ویباکس؛

شما با استفاده از ویباکس می توانید سلاح و تجهیزات نظامی خریداری کرده و یا حتی سلاحی که در اختیار دارید را آپگرید نمایید. برای ادامه مبارزه و حفظ جانتان در مراحل پیشرفته بازی، به سلاح هایی نیاز دارید که باید بسیار قدرتمند باشند که البته به میزان ویباکس تحت اختیار شما نیز وابسته است. مثلا هر چه ویباکس بیشتری خرج کنید سلاح بهتری خواهید داشت.

از کاربرد های دیگر ویباکس می توان به مشارکت در برخی رقابت ها اشاره کرد که به منظور تجربه هیجان بیشتر در نظر گرفته شده اند.

نحوه بدست آوردن ویباکس؛

ویباکس در بازی فورتنایت را یا باید به صورت پولی و یا به صورت آنلاین بدست آورید. پولی به این صورت است که با پرداخت مبلغی، مقداری ویباکس به حسابتان در بازی واریز می شود.

در روش رایگان هم یک سری مراحل را انجام می دهید و بابت انجام آن ها ویباکس دریافت می کنید.

منبع: https://www.talab.org/computer/mobile/ویباکس-فورتنایت.html

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن