کامل ترین راهنمای خرید کولر گازی ال جی

 راهنمای خرید کولر گازی ال جی برای خانه در این مقاله کامل‌ترین و جامع‌ترین راهنمای خرید کولر گ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 شهریور 1401

 راهنمای خرید کولر گازی ال جی برای خانه

در این مقاله کامل‌ترین و جامع‌ترین راهنمای خرید کولر گازی ال جی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. امروزه با توجه به بالا رفتن میانگین دما و گرم شدن جو زمین در تابستان احساس نیاز به کولر گازی بیشتر از قبل شده است. امروزه کولر های آبی طرفداران زیادی ندارند. زیرا کولرهای آبی باعث سرما خوردگی و به وجود آمدن انواع حساسیت و آلرژی می‌شود به همین دلیل استفاده از کولر آبی توصیه نمی‌شود.

کولرهای آبی برخلاف کولر گازی باعث ایجاد رطوبت، رشد انواع باکتری ها و میکروب ها می‌شود به همین دلیل خواهان زیادی ندارد. البته ناگفته نماند که برای خرید کولر گازی بایستی دقت کرد. هنگام خرید کولر گازی دقت کنید که محصولی را تهیه کنید که دارای خدمات پس از فروش باشد. کولر گازی انواع مختلفی دارد از جمله کولر گازی پرتابل، پنجره ای، ایستاده و اسپیلت می‌باشد.

 

آشنایی با انواع کولرهای گازی ال جی 18000

برای راهنمای خرید کولر گازی ال جی بایستی انواع کولرهای گازی 18000 الجی را بشناسیم. کولر گازی پرتابل یک تکه می‌باشد و این نوع کولر گازی گرمای جذب شده فضا را توسط یک لوله به بیرون انتقال می‌دهد. البته ناگفته نماند که کولر گازی پرتابل از قدرت سرمایشی کمی برخوردار است. به همین دلیل بهتر است از این نوع کولر گازی در مکان‌های کوچک‌تری استفاده شود.

از پرطرفدارترین نوع کولر گازی میتوان به کولر گازی اسپلیت اشاره کرد. این نوع کولر گازی دارای دو قسمت داخلی و بیرونی می‌باشد. قسمت داخلی این نوع کولر بایستی بر روی دیوار نصب شود. ناگفته نماند که این نوع کولرهای گازی نسبت به سایر انواع کولرهای گازی، مصرف برق کمتری دارد. نوع دیگر کولرهای گازی پنجره ای هستند که بایستی در کنار پنجره نصب شوند. به این نوع کولرها معمولا کولر گازی یک تکه می‌گویند زیرا تمامی اجزا این کولر در یک قسمت جمع شده اند. این نوع کولر به دلیل ایجاد سر و صدا طرفداران زیادی ندارد.

 

ویژگی های انواع کولرهای گازی ال جی پنجره ای و ایستاده

برای خرید مناسب ترین نوع کولر گازی ال جی بایستی به جست و جو و بررسی کردن راهنمای خرید کولر گازی ال جی بپردازید. کولر های گازی پنجره ای نسب به سایر انواع کولر گازی ها از مصرف برق زیادی برخوردار است. همچنین این نوع کولر گازی ریموت کنترل ندارد. این نوع کولر گازی برای استفاده در اتاق و محل کار مناسب است.

کولر گازی پنجره ای به عنوان تهویه مطبوع می‌باشد. نوع دیگر کولرهای گازی ایستاده است که از دو قسمت تشکیل شده اند. قسمت بیرونی این نوع کولر ها بایستی در ناحیه خارجی ساختمان نصب شود. قسمت های این نوع کولر شامل کندانسور و کمپرسور است.

قسمت داخلی این کولر بایستی به صورت ایستاده در داخل ساختمان باشد. از ویژگی های این نوع کولر علاوه بر از قدرت بالای خنک کردن فضا می توان به مصرف برق پایین آن اشاره کرد. کولر گازی ایستاده برای مکان هایی همچون سالن همایش و مکان های بزرگ مناسب است.

 

مشخصات و ویژگی های کولر گازی ال جی 18000

این مقاله یکی از پرکاربرد ترین خرید کولر گازی ال جی 18000 است. در ادامه به تمام مشخصات و ویژگی ها و عیب های این کولر گازی می‌پردازیم. کولر گازی ال جی محصول کشور کره است. ال جی یکی از جدید ترین و مدرن ترین کولر گازی می‌باشد. کولر گازی ال جی اینورتر از بهترین تکنولوژی Dual inverter است که از تکنولوژی فراتری و برتری نسبت به سایر کولر گازی‌ها برخوردار است. این نوع کولر گازی قدرت سرمایشی بسیار بالایی دارند.

یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات ال جی این است که این محصولات دارای ضمانت پس از فروش گلدیران می‌باشند. از رایج ترین ویژگی های کولر گازی ال جی میتوان به کم صدا بودن و قابلیت تمیز کنندگی خودکار دستگاه اشاره کرد. این نوع کولر گازی دارای سرمایش و گرمایش در در مناطق معتدل می‌باشد. همچنین این دستگاه حالت خواب دارد. کولر های گازی دارای ریموت هوشمند، سیستم ضد زنگ و فیلتر ضد آلرژی هستند.

 

شرایط لازم برای خرید کولر گازی ال جی 24000

برای خرید مناسب‌ترین کولر گازی با ظرفیت 24000 ال جی بایستی به نکات مختلف و همچنین مشاوره فروشندگان در مورد راهنمای خرید کولر گازی ال جی بپردازیم. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید کولر گازی بایستی به آن دقت کنیم محل مورد استفاده از کولر می‌باشد. ناگفته نماند که با توجه به محیط و شرایط موجود بایستی محصولی مناسب را انتخاب کرد. بررسی میزان تابش نور مستقیم خورشید از دیگر شرایط‌های لازم در خرید کولر گازی است.

زیرا تابش نور خورشید بر دیوارها و پنجره ها باعث گرمای بیشتر در فضا می‌شود. تعداد افراد ساکن در محل نصب کولر گازی یکی دیگر از نکات قابل توجه در خرید کولر گازی است. زیرا گرمای زیادی توسط بدن به محیط وارد می‌شود. دقت کنید که کولر گازی خریداری شده دارای دفترچه راهنما یا cd آموزشی باشد. همچنین دقت به داشتن گارانتی پس از فروش یکی دیگر از نکات مهم در خرید کولر گازی است. ناگفته نماند که کولرهای گازی ال جی یکی از پرفروش‌ترین محصولات سال‌های اخیر است.

 

بررسی کیفیت و سایر ویژگی های کولر گازی ال جی

برای رضایت داشتن از خرید کولر گازی با برند ال جی بایستی تمام نکات قبل از خرید را رعایت کنیم. همچنین بررسی کردن راهنمای خرید کولر گازی ال جی از الزامات می‌باشد. کولرهای گازی ال جی به دلیل داشتن مدل‌های شیک و زیبا بسیار پرطرفدار است. همچنین این محصول از ویژگیها و کاربردهای منحصر به فردی برخوردار است.

این نوع کولرهای گازی قیمت مقرون به صرفه‌تر و ارزان تری نسبت به کولر های گازی اینورتر دارد. ناگفته نماند که کولر های گازی ال جی یکی از کم مصرف ترین کولر های موجود در بازار شناخته شده است. چرا که این محصول از گرید انرژی a  و a پلاس برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این نوع کولر میتوان به کمپرسور های کم مصرف و پربازده  آن اشاره کرد.  این محصول مجهز به تایمر روشن و خاموش برای تنظیم 24 ساعت می‌باشد. از مهم ترین ویژگی های این محصول میتوان به 5 سال گارانتی آن در برگه گارانتی اشاره کرد.

 

نکات مهم در راهنمای خرید کولر گازی ال جی

در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی یکی از مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید کولر گازی ال جی می‌باشد. زیرا در آب و هوای گرم ظرفیت کولر گازی برای سرد کردن فضا بایستی 9000، 12000، 18000 و ... باشد. وجود عوامل گرمازا در محیط یکی دیگر از نکات قابل توجه در خرید کولر گازی است. به عنوان مثال برای خرید کولر گازی در مکانی همچون آشپزخانه که گرم است بایستی کولر گازی هایی با ظرفیت بالا انتخاب کرد.

میزان ارتفاع سقف یکی از نکات قابل توجه در خرید کولر گازی است. اگر ارتفاع سقف از 3 متر بیشتر باشد بایستی کولر گازی با ظرفیت بالا خریداری کرد. میزان رفت و آمد در محیط مورد نظر یکی دیگر از موارد قابل توجه است. زیرا اگر میزان رفت و آمد در محیطی بیشتر باشد بایستی از کولر گازی با ظرفیت بالا استفاده کرد. در خرید کولر گازی بایستی به شکل هندسی محیط نصب دستگاه توجه شود.

 

مزایای استفاده از کولر ال جی

برای استفاده صحیح از کولر گازی با برند ال جی بایستی به راهنمای خرید کولر گازی ال جی بپردازیم. این نوع کولر گازی علاوه بر سیستم سرمایشی دارای سیستم گرمایشی می‌باشد که در فصل زمستان میتوان از آن استفاده کرد. کولر گازی تاثیر به سزایی در شیک و زیبا بودن ساختمان یا محل کار دارد. کولر های آبی دارای بوی نامطبوعی هستند اما کولر های گازی این چنین نیست. کولر های گازی ال جی توسط دمای تعیین شده محیط را خنک می‌کنند.

https://damatak.com/pcat/brand-cooler/cooler-lg/

آخرین مطالب