کتاب عاشقانه

خواندن کتاب عاشقانه گاهی می تواند مفهوم عشق و عاشقی را در افکار ما به طور کلی تغییر دهد. این روزها کتاب های عا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 آذر 1399
خواندن کتاب عاشقانه گاهی می تواند مفهوم عشق و عاشقی را در افکار ما به طور کلی تغییر دهد. این روزها کتاب های عاشقانه زیادی در بازار موجود هستند که برخی از آن ها به صورت رمان های ساختگی و برخی کاملا واقعی هستند. این کتاب ها معموملا برای همه افراد جذاب و خواندنی هستند. کتاب های عاشقانه می توانند به خوبی روحیه و احساس خواننده را تحت تاثیر قرار دهند و حس و حالی هماهنگ با داستان را به آن ها ببخشند. اگر یک کتاب عاشقانه را در دست بگیرید احتمالا مشخص نخواهد بود که چه زمانی آن را کنار بگذارید. اغلب این کتاب ها در هر صفحه اتفاق تازه ای را رقم می زنند که خواندن آن برای شما جذاب است.
کتاب عاشقانه
کتاب عاشقانه
افراد زیادی ترجیح می دهند نسخه هایی از کتاب های عاشقانه را مطالعه کنند که به زبان دیگر و بدون دستکاری در ترجمه وجود دارند. اگر چه نسخه های رایگان برخی از این کتاب ها به راحتی با یک جست و جوی ساده در فضای اینترنت پیدا می شوند، اما با اینحال کتاب هایی نیز وجود دارند که دریافت آن ها نیازمند پرداخت هزینه است. خرید این کتاب ها از سایت مرجع آن ها کمی مشکل است. پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت هایی است که در زمینه فروش کتاب های اورجینال زبان اصلی فعالیت می کند. ایبوک رالی یکی از این سایت هاست.

خرید کتاب های عاشقانه با کمترین هزینه…

احتمالا شما هم با دیدن هزینه های بالای یک کتاب عاشقانه زبان اصلی در سایت های خارجی و تبدیل آن به تومان، از خرید آن منصرف خواهید شد. خرید رمانی با هزینه بالا که شاید یک نیاز اصلی در زندکی نباشد، کمی غیر معقول است. سایت ایبوک رالی مشکل هزینه های بالا را به راحتی حل کرده است. کتاب هایی که در سایت ایبوک رالی وجود دارند، با تخفیفی بسیار پایین در اختیار شما قرار می گیرند. برای خرید از سایت ایبوک رالی کافی است وارد سایت با آدرس ebookrally.ir شوید. پس از ثبت نام در این سایت، در قسمت میانی سایت، نام کتاب رمان عاشقانه مورد نظر خود را وارد نمایید. کتاب مورد نظرتان با کلیک کردن بر روی گزینه جست و جو در میان کتاب ها پیدا کنید.
کتاب الکترونیکی
کتاب الکترونیکی
اگر کتاب شما در سایت موجود باشد، در این زمان به همراه تصویر برای شما به نمایش در می آید. قیمتی که ایبوک رالی برای کتاب ها در نظر می گیرد، ۲۰ درصد هزینه اصلی آن کتاب ها در سایت مرجع است. به عنوان مثال کتابی که در سایت مرجع با قیمت ۱۰ دلار پس از تبدیل آن به تومان (با دلار ۱۸ هزار تومان) برابر با ۱۸۰ هزار تومان می شود. در سایت ایبوک رالی تنها با پرداخت ۳۶ هزار تومان قابل دریافت است. این یک تخفیف فوق العاده است که بر روی تمام کتاب های ایبوک رالی اعمال شده است.

سفاش کتاب های عاشقانه کمیاب بدون سانسور…

اگر به دنبال کتاب عاشقانه ای هستید که نسخه الکترونیک آن درون سایت ایبوک رالی پیدا نمی شود، می توانید به راحتی آن را به سایت ایبوک رالی سفارش دهید. ایبوک رالی این کتاب ها را از سایت مرجع آن و با توجه به اطلاعاتی که شما به آن داده اید، پیدا کرده و با همان تخفیفی که برای کتاب های موجود در آرشیو خود در نظر گرفته در اختیارتان قرار می دهد. نحوه سفارش کتاب های عاشقانه به سایت ایبوک رالی بسیار آسان است. کافی است ابتدا نام کتاب مورد نظرتان را در سایت ایبوک رالی جست و جو کنید، پس از آن اگر کتاب مورد نظر شما در سایت وجود نداشته باشد، گزینه ای با نام سفارش کتاب ظاهر می شود که با کلیک کردن بر روی آن می توانید سفارش خود را به سایت ایبوک رالی اعلام کنید. برای سفارش کتاب حتما باید لینک کتاب مورد نظرتان را داشته باشید. تیم ایبوک رالی پس از دریافت اطلاعات وارد شده توسط شما، کتاب مورد نظرتان را پیدا کرده و آن را قیمت گذاری می کند و به شما اعلام می کند. هزینه کتاب را پرداخت و فایل آن را در یافت نمایید. پروسه پرداخت هزینه و دریافت کتاب تقریبا بین ۱ تا ۱۲ ساعت طول می کشد. این زمان بستگی به سایتی دارد که ایبوک رالی کتاب را از آن خریداری می کند.

بن تخفیف ۲۰ درصدی هدیه ویژه ایبوک رالی برای خرید کتاب های عاشقانه…

این بن تخفیف نه تنها برای کتاب های عاشقانه بلکه برای تمام کتاب های موجود در سایت وجود دارد. میزان بن تخفیف ۲۰ درصد مبلغ خرید شماست. این مبلغ در قسمت پایینی قیمت هر کتاب دیده می شود. از این بن تخفیف می توانید در خرید های بعدی خود تا یک ماه آینده استفاده کنید. پس از آن این مبلغ از حساب شما کسر خواهد شد. read more
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن