اهمیت جکوزی بادی

بنابراین زمان استفاده از جکوزی های بادی تفاوت خاصی را نسبت به جکوزی های توکار و ثابت احساس نخواهید کرد. پمپ ج

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بنابراین زمان استفاده از جکوزی های بادی تفاوت خاصی را نسبت به جکوزی های توکار و ثابت احساس نخواهید کرد. پمپ جت یا ماساژ این محصول از چهار قسمت مختلف آب داخل بدنه را با فشار قابل تنظیم به نواحی پشت و کمر می زند که این کار برای راحتی و احساس آرامش بسیار مفید و توصیه می شود. این محصول یکی از بهترین انواع جکوزی آماده شرکت اینتکس می باشد که از جت پشت بهره می برد. چسب تعمیرات جکوزی بادی اینتکس مخصوص انواع تعمیر پارگی و سوراخ شدگی بدنه انواع جکوزی بادی و محصولات بادی اینتکس و بست وی است که به صورت اصلی و کاملا اورجینال در شرکت بزرگ آمریکایی اینتکس تولید و به بازار های جهانی ارسال میگردد . یک زیر انداز برای سالم ماندن در زیر محصول وجود دارد که از سوراخ شدن و پارگی احتمالی تا حد زیادی جلوگیری میکند. زیر اندازی نیز جهت سالم تر ماندن کف این محصول در بسته بندی وجود دارد و از سوراخ شدگی و پارگی احتمالی تا حد زیادی جلوگیری می کند. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژدادن عضله های مختلف بدن بکار می رود.از جکوزی به منظور رفع خستگی وماساژدادن آبی استفاده می شود ماساژ در زیر آب از روش های درمانی بسیار موثر در رفع درد عضلات مفاصل واستخوان میباشد.

یک درپوش بادی برزنتی جهت ممانعت از ورود گرد و غبار در مواقع عدم استفاده از محصول طراحی شده است. این چسب پنچری اصلی اینتکس به گونه ای ساخته شده که وقتی بر روی بدنه محصولات بادی زده میشود قسمت آسیب دیده را حل میکند و کاملا به یکدیگر چسبیده میشود و به کمک وصله شیشه ای رنگ و یا وصله ای که در کارتن محصول است به بدنه جکوزی بادی و محصولات بادی کاملا میچسبد . جکوزی بادی اینتکس بهترین گزینه به جای جکوزی سرامیکی و بتی است که از قیمت پایین تر و حجم کمتری برخوردار هستند و از نظر نصب و راه اندازی در کمترین زمان ممکن قابلیت احداث را دارند . پمپ تصفیهای که برای جکوزی در نظر گرفته شده است از نوع کاغذی با فیلتر است که دارای آنزیمهایی است که برای پوست حساسیت به وجود نخواهند آورد. جهت تنظیم فشار باد این محصول، پمپ دارای یک فشار سنج بوده که می توان بعد از هر بار باد کردن آن را وارد دریچه کرد و میزان باد را تنظیم نمود. این محصول همانطور که از نامش پیداست برای استفاده 4 نفره ساخته شده است و به همین جهت نیز ابعاد بسیار بزرگی را دارد ، از این رو فضای کافی و ایده آلی برای ریلکس کردن در جکوزی بادی وجود دارد و شما می توانید در کنار خانواده و دوستان خود از این حوضچه های آب گرم نهایت استفاده و لذت را ببرید .

پمپ تصفیه/باد به صورت اتوماتیک محصول را باد می کند و برای انجام این کار احتیاج به فشار دست یا هیچ چیز دیگری نیست. پمپ جکوزی را میتوان از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راه اندازی کرد و از چند ساعت قبل دستور گرم کردن را به این محصول داد. گرمکن این محصول قابلیت بالا بردن دمای آب طبق استانداردهای جهانی تا 40 درجه را دارد. دریچه ها کاملا محکم و آب بندی شده هستند و پمپ آن دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین بردن درجه آب و فیلتر کردن جهت تمیز نگه داشتن آب، روشن کردن جت ها یا ماساژور، روشن یا خاموش کردن گرمکن جکوزی و تبدیل درجه سانتیگراد به فاز نهایت را دارد. این جکوزی بادی در مدل 4 نفره طراحی شده و دارای جت های ماساژ جهت رفع خستگی شما میباشد. در کف محصول از شش نازل جت استفاده شده که جهت ماساژ دادن کمر و رفع خستگی بدن بسیار کارآمد هستند. ویژگی منحصر به فرد این جکوزی بادی 6 نازل جت در بدنه و کف بود که برای استفاده شش نفر مناسب است. جنس بدنه محصول از PVC لمینت یا ورقه ورقه شده تشکیل شده و قسمت داخلی آن از نخ های ابریشمی بسیار مقاوم تهیه شده است.

دو دستگیره در طرفین جکوزی بادی وجود دارد که برای راحتی در حمل و جابجایی احتمالی این محصول قرار گرفته است. این مدل پیش ساخته قابل حمل است و حتی می­توان آن را در وسط خانه نصب کرد! اینتکس سایت, نماینده فروش جکوزی بادی پیش ساخته در ایران با قیمت شرکتی. تکیل حباب از کف جکوزی و وجود دریچه تخلیه در کف از دیگر ویژگیهای جکوزی بادی 4 نفره اینتکس میباشد. می توان گفت که مدل های دیگر از قسمت کف اینکار را انجام می دهند. همچنین سیستم کلر زنی آن باعث شفاف ماندن همیشگی آب می شود. همچنین این محصول مجهز به یک مولد کلر است که به لطف آن دیگر نیازی به استفاده از محصولات شیمیایی نخواهید داشت. یک سبد کلر رایگان برای پخش قرص های کلر روی آب دارد و همچنین چندین پیچ اضافه، یدک و آچارهای مخصوص برای باز و بسته کردن نیز دارد. این پمپ دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین آوردن درجه آب، روشن شدن جتها یا ماساژور آب، روشن و خاموش کردن گرمکن جکوزی، فیلتر کردن به منظور تمیز نگه داشتن آب و تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت میباشد. پمپ هیدرو جت چند کاره نصب شده در بدنه جکوزی لاکچری مالدیو همزمان قادر به باد کردن جکوزی، گرم کردن آب، انجام فیلتراسیون برای تمیز نگهداشتن آب و فعال کردن سیستم گردابی است که جتهای هوای گرم را با جتهای آب ترکیب میسازد؛ همچنین پنل کنترل دیجیتال یکپارچه به شما این امکان را میدهد تا حین نشستن درون جکوزی تنها با یک لمس ساده تمامی عملکردها را تنظیم نمایید.

Post was gen erated by G SA Content Ge​ne᠎rator  DE​MO .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن