آیا می خواهید درباره مبل شنی بیشتر بدانید؟

مبل شنی اینتکس یکی از انواع سبک مبلمان مدرن است که می تواند در هر یک از بخش های منزل شما نصب شود تا بتوانید ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل شنی اینتکس یکی از انواع سبک مبلمان مدرن است که می تواند در هر یک از بخش های منزل شما نصب شود تا بتوانید به راحتی روی آن استراحت کنید و از نشستن روی یک جای گرم و نرم لذت ببرید. مزیت های مبلمان شنی ، قیمت ارزان , وزن سبک ، تنوع بالا , راحتی منحصر به فرد و حالت پذیری فوق العاده ، تبدیل مبل شنی به حالت خوابیده برای استراحت های مقطعی و حتی طولانی مدت بدون بروز مشکل ، حالت دادن سریع با جا به جایی یونولیت داخلی مبل به جهات مختلف ، طبی بودن محصول , ظاهری زیبا و کاملا شیک برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , تحمل وزن بالا تا 200 کیلو گرم ، استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید و ساخت انواع مبل شنی با سلیقه مشتری در هر رنگ و اندازه بزرگ و کوچک و بسیاری دیگر از این قبیل خصوصیت های خوب اشاره کرد .

حتی مبل بادی را میتوان در یک کوله پشتی یا ساک بسیار کوچک با خود حمل و نقل کرد و از راحتی و نشیمن فوقالعاده آن نهایت استفاده را برد. مبل شنی کودکان یکی از انواع مبل های شنی است که با سایز کوچک تولید می شود. کودکان به نشستن روی مبل علاقه زیادی دارند. در طول مدت استفاده البته پس از دو الی سه هفته مبل شنی بسیار کوچکتر شده و افت بسیار چشمگیری پیدا خواهد کرد، در مقایسه با مبل های بادی اینتکس به این شکل است که هر کدام از این محصولات معایب و مزایای خاص خود را دارند و در ادامه به تفصیر و مقایسه این دو با یکدیگر خواهیم پرداخت. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با مبل شنی، کاربرد و مزایای آن آشنا خواهیم نمود و تصاویر زیادی از این نوع مبل ها را با شما به اشتراک می گذاریم تا انتخابتان راحت تر شود. ᠎Conte nt h​as be᠎en g᠎en​er᠎at ed ᠎by GSA Con​te​nt G enerat or DE᠎MO!

مبل های شنی وزن بسیار کمی دارند و می توانید آن ها را به راحتی جابجا کنید . قیمت مبل شنی خرید و فروش در تولیدی مبل شنی و بین بگ راحتی با قیمت ارزان و هپی چیر یونولیتی ، انواع بین بگ راحتی شنی نو و دست دوم و مبلمان شن دار دو نفره و تک نفره در رنگهای بسیار شیک با شکلهای مختلف و طرح های متفاوت تهران اینتکس در ایران ، قصد خرید مبل شنی را دارید ؟ از این رو زمانی که تمایل به خرید غیر حضوری مبل یونولیتی دارید می توانید به مراکز معتبر از جمله فروشگاه اینتکس مراجعه کنید. مبل شنی اینتکس و مبل هپی چیر ریلکسی و مبل بین بگ راحتی با قیمت ارزان و خرید و فروش شرکتی در تولیدی و تولید کننده مبل شنی در ایران و تهران با دو سال گارانتی پوسته مبل به فروش میرسد . مبل شنی یا هپی چیر یا بین بگ، یکی از مدل های مبل راحتی برای نشستن و یا استراحت های مقطعی در طول شبانه روز می باشد که در دو سایز یک نفره و دونفره ساخته می شوند. مبل های شنی از جنس بدنه پارچه ای مخملی بسیار نرم و لطیف تشکیل شده و دیگر مدل های آن از پاچه فوم مصنوعی ساخته و تولید میشوند داخل مبل های شنی یک آستر وجود دارد که مواد داخل مبل شنی در داخل فوم ریخته میشود در انتهای کیسه یا آستر یک زیپ تعبیه شده به طول ۸۰ سانتی متر که میتواند از ریختن مواد به بیرون از مبل جلوگیری کند رویه مبل نیز بر روی آستر کشیده میشود تا مبل شکل بگیرد استفاده از مبلهای شنی حس بسیار آرام و لذت بخشی را به فرد منتقل میکند که استفاده از آن را با هیچ مبل دیگری نمیتوان مقایسه کرد.

خانه محل استراحت و رسیدن به آسایش است ، برای این منظور باید آن را تبدیل به یک مکان دنج و آرام کنیم . کسانی که در طول روز فعالیتهای جسمی زیادی دارند، برای این که بتوانند بر روی مبلهای راحتی استراحت کنند، میتوانند مبل شنی را خریداری کنند. بین بگ از جمله مبلهای نسل جدید به حساب میآید که ساختار جذابی دارند. این گونه مبلها ساختار بسیار راحتی دارند که باعث افزایش راحتی در هنگام استراحت میشوند. در صورت آسیب دیدن به بدنه آن به راحتی میتوانید این مبلها را تعمیر کنید. برای استفاده از مبل شنی اینتکس راه سختی را در پیش ندارید. مبل شنی یک نفره اینتکس یکی از انواع مبل های شنی موجود در بازار است. مبل های شنی به دلیل ساختار خاصی که دارند، بسیار انعطاف پذیر هستند. این مبل ها به دلیل داشتن ساختار بسیار خاص، به راحتی می توانند به هر شکلی در بیایند. پس شما می توانید با خوابیدن یا نشستن روی آن ها، آن ها را به هر شکلی در بیاورید. در قسمت زیر مبل های هپی چیر و شنی دو عدد زیب قرار دارد تا در هنگام نیاز به مواد داخلی مبل یونولیت اضافه کرد و یا از مواد داخلی آن کم کنید .

آخرین مطالب