بین بگ بدون رانندگی خودت دیوانه

طراحی و ظاهر بین بگ: انتخاب طرح و ظاهر این وسیله علاوه بر سلیقه شما باید متناسب با فضای استفاده و همچنیناستفا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

طراحی و ظاهر بین بگ: انتخاب طرح و ظاهر این وسیله علاوه بر سلیقه شما باید متناسب با فضای استفاده و همچنیناستفاده کودکان یا بزرگسالان باشد. علاوه بر این موارد سطح نشیمن از سطح زمین ارتفاع استانداردی دارد که می تواند سبب قرار گیری به حالت آرامش بخش پا ها شود. در بیشتر موارد رویه قابلیت جدا شدن از آستر را داشته و میتوانید به راحتی رویه را شسته و دوباره روی آستر بکشید. برخلاف مبل های بادی، بین بگ ها در اثر برخورد با اشیا نوک تیز پاره و یا سوراخ نمیشوند. سفارش و خرید مبل شنی استوانه ای مدل بین بگ با رنگ دلخواه تنها از فروشگاه محصولات اینتکس انجام می شود که تمامی محصولات را در نهایت کیفیت و مرغوبیت بدنه ساخته است و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول با بدنه از جنس پلی استر ساخته شده که دارای طرح هایی از روزنامه می باشد از مقاومت بالا برخور دار است که میتواند خیال شما را از خرید این محصول آسوده کند . ​This post has be en g᠎enerated  by GSA Conte nt Ge nera​to​r ​DE MO.

معادل انگلیسی آن هپی چیر است که ساختارش شامل آستر، پوسته پارچه و پلی استایرن میباشد.بین بگ ها نوعی از مبل هستند که در منزل میتوان از آن برای ریلکس کردن، استراحت کردن و یا حتی برای تماشای تلوزیون و… وزن آن کم و چیزی در حدود 3 الی 4 کیلوگرم است که یکی از خاصیت های مهم بین بگ ها به شمار می آید و به راحتی قابل حمل کردن و جابه جایی است. باید به وزن آن نیز دقت کرد. و همچنین باید به مساحت نشیمنگاه تا ارتفاع تکیه گاه توجه کرد. باید به این نکته توجه داشت که پارچه های چرمی استحکام کمتری دارند، اما زیبایی آن ها از پارچه های نخی بیشتر است. بین بگ ها امروزه در رنگ ها و طرح های بسیار مختلفی در بازار عرضه شده اند و تنها کافی است شما به دنبال مناسب ترین آن ها با توجه به دیزاین و دکوراسیون خانه خود باشید.

به این نکته هم توجه کنید که این گروه از صندلیها مجهز به دریچه بندی یا زیپ هستند و شما به واسطه آنها میتوانید حجم محتویات داخل صندلی را کم و زیاد نمایید. در قسمت پشتی این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن میتوانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد کنید و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین میتوانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا کرده و به راحتی شستوشو دهید. طرح و رنگ: شاید در نگاه اول این موضوع چندان مهم به نظر نرسد، اما شما باید با توجه به نوع دکوراسیون داخلی منزل خود، طرح و رنگ مبل خود را انتخاب کنید. ابتدا باید به ابعاد آن توجه کنیم. طراحی این محصول به گونهای بوده که یک نفر بزرگسال به صورت نشسته و درازکش میتواند بر روی آن استراحت کند. از سوی دیگر امروزه سبک زندگی عموم مردم به سوی فرهنگ انجام تمامی فعالیت های روزانه و کاری به صورت نشسته پیش رفته که به تبع آن ستون فقرات تعداد زیادی از افراد جامعه تحت فشار قرار خواهد داشت. این محصولات نرم و راحت، بسیار سبک و کم وزن نیز هستند به طوری که میتوانید به راحتی در فضای خود آنها را جا به جا کنید یا آنها را با خودروی خود حمل کنید، به مسافرت ببرید یا از راحتی آن در طول سفر لذت ببرید.

مدل اولی آن در ابعاد 120x90x60، با وزن 600 گرم طراحی شده و جنس مواد داخلی آن از الیاف مصنوعی است و قابل شستشو نیز می باشد. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس پلی استایرن می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . این مدل جین محبوب دخترها است. این سؤال بیشتر افراد در هنگام مواجهه با این اسم است. محتوای داخلی بین بگ ها، به صورت خرد شده و دانه دانه است و به همین علت به آن شنی می گویند و از موادی مثل یونولیت، گرانول و فوم ساخته می شوند. مواد داخلی آن از یونولیت است و همچنین قابل شستشو نیز هست. وزن این کالا ۷ کیلوگرم و بدون محفظه داخلی و با ابعاد ۹۰x90x100 و از پارچه برای رویه استفاده شده ، و جنس مواد درون این بین بگ از الیاف مصنوعی به کار رفته است. مواد درون آن از الیاف مصنوعی تشکیل شده و قابل شستشو نیز است. از خصوصیات بسیار جالب این مبل راحتی میتوان به این اشاره کرد که، به دلیل وجود شن در آن، به راحتی به فرم بدن فردی که روی آن نشسته است، تبدیل می شود و دارای انعطاف پذیری بالایی است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن