بزرگترین افسانه درباره کاناپه بادی افشا شد

کاناپه بادی دارای دو دریچه ورودی هوا هست دریچه دوم را با دست ببندید و دریچه اول را باز نگه داشته و مسافتی بدو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه بادی دارای دو دریچه ورودی هوا هست دریچه دوم را با دست ببندید و دریچه اول را باز نگه داشته و مسافتی بدوید تا ۵۰ درصد آن پر شود سپس دریچه دوم را باز کنید و همین کار را تکرار نمایید.همچنین اگر سرعت باد خوب باشدکافیست آن را در خلاف جهت وزش باد بگیرید تا هوا وارد آن شود. از ویژگی های خاص دیگر این محصول ،استفاده از این محصول به ۵ روش مختلف می باشد من جمله تشک ، تخت کودک، تشک شیب دار، کاناپه ، تشک بادی.همچنین این کاناپه دارای یک عدد ساک حمل و برچسب تعمیر، علاوه بر پمپ ۱۱۰ ولت نیز می باشد. همچنین به منظور جلوگیری از غرق کردن ، سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده تا هوا در جریان باشد . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با ما تماس بگیرید.

فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران همراه با گارانتی اصل بودن و خدمات پس از فروش, برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با مرکز خرید مبل بادی اینتکس تماس بگیرید. تهران اینتکس در راستای عرضه و فروش کالاهای خود جهت رفاه حال مشتریان و همچنین رضایت آنها ، محصولات را در محل خریدار در حضور ایشان تست و تحویل مینماید ،این مرکز در صورت خرابی یا سوراخ شدگی به مدت یکسال خدمات پس از فروش کاناپه بادی و تعمیرات را بر عهده خواهد گرفت.

جهت خرید کاناپه بادی intex و محصولات بادی به قسمت فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس مراجعه فرمایید. نوعی وسیله برای نشستن و خوابیدن که ساخته و تولید شده از جنس پلاستیک پی وی سی است که از جنس بدنه پارچه ای مخملی و جیر تهیه شده که بسیار کوچک و کم حجم و سبک هستند که براحتی در یک کیف دستی کوچک جای میگیرد ، این محصولات بسیار مقاوم و سخت هستند و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند ، استفاده از کاناپه بادی چند کاره یا مبل بادی تختخواب شو به قدری راحت و لذت بخش است که نمیتوان انرا با هیچ محصول دیگری مقایسه کرد ، ازطرفی قیمت این دسته از محصولات بسیار ارزان و به صرفه است که با مدل های کاناپه تخت شو چوبی و فرفورژه نیز قابل قیاس نیستند حال در این زمینه برندهای مختلفی همچون intex ,bestway, و اینتایم هستند که تولید کننده اصلی این رده از کالاها هستند اما بهترین و با کیفت ترین این محصولات از آن اینتکس است که پیشرو در این زمینه بوده است، کاناپه بادی تخت شو طبی بوده و برای درمان بیماری و بهبود آن بی تاثیر نیست انواع یک نفره و دو نفره راحتی با ذکر قیمت در این صفحه موجود هستند که میتوانید برای خرید از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران اقدام فرمایید.

بعد جعبه را باز کنید و کاناپه بادی را پهن گنید و توسط پمپ باد که از قسمت پمپ های باد اینتکس سفارش می دهید تمام محفظه های را باد کنید و از کاناپه بادی خود لذت ببرید. با باز کردن لایه های بادشده زیر مبل بادی اینتکس این مبل تبدیل به تخت خواب شده و بعد از استراحت قابلیت جمع شدن به حالت اولیه را دارد و این موجب می شود تا فضای بیشتری در منزل خود داشته باشید چرا که فضای مورد نظر برای استفاده جداگانه از تخت را میتوانید برای هر کار دیگری استفاده نمایید. بر روی دسته این مبل بادی یک جای بطری یا لیوان طراحی شده است . کاناپه بادی از وزن و حجم خیلی پایینی برخوردار می باشد بنابراین شما مجبور نیستید برای داشتن یک کاناپه راحت وزن و حجم زیادی با خود حمل کنید، بلکه با کم ترین حجم و وزن می توانید این وسیله را به راحتی با خود حمل نمایید. در واقع هرچه وسایل کم حجم و زیادی به همراه داشته باشید، سفر بهتری را تجربه خواهید کرد.  Article has been created with the  he lp of G​SA Content ᠎Ge ne rator DE​MO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن