چرا بیشتر افراد هرگز در ثبت آگهی تبلیغاتی عالی

شیپور امکانات بازاریابی خوبی را در اختیار فروشگاههای خود قرار میدهد. ساخت فروشگاه در شیپور چه مزایا و امکانات

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

شیپور امکانات بازاریابی خوبی را در اختیار فروشگاههای خود قرار میدهد. ساخت فروشگاه در شیپور چه مزایا و امکاناتی به شما میدهد؟ همان طور که دیدید، حضور در این وبسایتها به شما کمک میکند بیش از پیش شناخته شوید، مشتریان بیشتری را بهسمت خودتان بکشانید و در نهایت، با کمک سرویسهای متنوع یکتانت به آنچه که میخواهید، برسید. خصوصا اگر آگهی تدریس خودتان را در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت: ایران مدرس) درج کنید، می تواند بازدهی بسیار خوبی برای شما داشته باشد و در جذب شاگرد شما کاملا موثر باشد. 1. تبلیغات در وب سایت شهر24 کاملا رایگان ثبت می شود و شما بدون داشتن بودجه تبلیغات، می توانید کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید. توانایی طراحی مجدد تبلیغات و بهروز کردن آنها به شما کمک میکند تا نتایج خود را بهبود ببخشید. بهعنوان مثال، آیا بخش نظرات آنها شلوغ است یا کسی نظری ثبت نکرده است؟

آیا اجازه دارید از تصاویر متحرک استفاده کنید یا فقط تصویر ثابت در دسترس است؟ آیا فقط در صفحهٔ اصلی نمایش داده میشود یا به شما اجازه میدهند در بالای مطالب پربازدید، سایدبار و انتهای مطالب هم تبلیغ کنید؟ آیا از رایگان ارزانتر سراغ دارید؟ از طرفی، محتوای میزبان نشان میدهد چه افرادی با چه ویژگیهایی آن سایت را دنبال میکنند؛ بنابراین متوجه میشوید آیا تبلیغ در آنجا به نفع شماست یا مشتری شما به آن سر نمیزند. مثلاً فرض کنید من وارد سایت دیجیکالا شدهام، دیجی کالا میفهمد که من به سایتش علاقه دارم یا دنبال چیزی میگشتم ولی در آن لحظه به هر دلیلی از سایتش بیرون رفتم. بسیاری از وب مسترها از این روش برای بهبود سئو یا بهینهسازی سایت خود برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل استفاده میکنند. وب سایت طراحی|طراحی وب سایت|طراحی سایت ارزان حرفه ای|طراحی سایت صفحه اول گوگل|بهترین شرکت طراحی سایت|شرکت طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی در تهران|سئو کار حرفه ای. 3- آگهی خودتان را ثبت نموده و منتظر تایید مدیریت سایت باشید.

4- در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدهی تبلیغ بیشتر شود. اما این موضوع باعث نشده خدمات رایگان آن بکلی از بین برود و همچنان در نت برگ ثبت آگهی به صورت رایگان می باشد. مثلاً شما تبلیغ اپلیکیشن خود را به یک سایت میدهید و میگویید در ازای هر نصبی که از طریق سایت شما صورت گرفت، 500 تومان پرداخت میکنم. هزینه تبلیغات با یکتانت بهازای هر کلیک محاسبه میشود و شما هیچ پولی بابت نمایش تبلیغ پرداخت نمیکنید. پس از آن، میتوانید کمپین تبلیغات کلیکی را در فرمتهای مختلف (بنری، همسان، پوش نوتیفیکیشن و ویدئویی) بسازید. با کمک تبلیغات ریتارگتینگ، شما میتوانید تبلیغ خود را به افرادی نشان دهید که یک بار به وبسایت شما سر زدهاند و آن را بدون انجام عملی مشخص ترک کردهاند. هزینهٔ نمایش تبلیغات در این حالت بهطور ثابت و ماهانه است و نه بهازای کلیک کاربر. بهعنوان مثال، ممکن است بنر شما نتواند انتظارتان را برآورده کند.

به این ترتیب، بودجهٔ تبلیغاتتان صرف کاهش مشتری و اعتبار شما میشود. چراکه شما فقط با نمایش تبلیغات به نتیجه نمیرسید و باید برای هر مرحله از سفر مشتری برنامه داشته باشید. ما مراحل تبلیغات در سایتهای پربازدید را خیلی ساده در ابتدای این بخش با شما در میان گذاشتیم؛ ولی میتوانید به بخش «راهنمای یکتانت» مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از کمپینهای تبلیغاتی خود بگیرید. توجه به محتوای میزبان هنگام تبلیغات در سایتهای پربازدید از اهمیت بالایی برخوردار است. با آغاز جنگ جهانی دوم، موضوعاتی مانند تبلیغ، ضدتبلیغ، نگرش و اقناع، مورد توجه محققان حوزهٔ روانشناسی و روانشناسی اجتماعی قرار گرفت. نمونهای مهم از تبلیغات در یونان باستان، به جنگ ایرانیان تحت سلطنت داریوش و خشایارشا و یونیان بازمیگردد. اگر تا این لحظه از تبلیغات اینترنتی غافل بوده اید ، شاید از غافله رقابت عقب افتاده باشید ولی هنوز دیر نیست . به عنوان مثال، اگر کار شما فروش مبلمان است بهتر است کار خود را از واژه های عمومی همچون صندلی یا مبل آغاز کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402