هپی چیر : نهایت راحتی!

متریال تولیدی اکثر هپی چیرها پارچههای فومی، چرمی یا مخمل هستند، نکته مهمی که در مورد انتخاب پارچه مناسب مبل ش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

متریال تولیدی اکثر هپی چیرها پارچههای فومی، چرمی یا مخمل هستند، نکته مهمی که در مورد انتخاب پارچه مناسب مبل شنی وجود دارد راحتی بیاندازه آن است، مطمئنا پارچههای چرمی با توجه به کیفیتی که دارند برای ساخت هپی چیر بهترین گزینه هستند، اما اگر بودجه مناسب برای خرید مبل شنی چرمی ندارید میتوانید از مدلهای مخملی، جیر و فوم هم استفاده کنید در هر صورت هرکدام از این متریالها به اندازه کافی راحت و نرم خواهد بود. اما نکته قابل توجه این هپی چیر را می توان تحمل وزن بالای آن دانست که از این رو می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن نیز قرار بگیرد . در ایران شما می توانید این مبل را با نام های بین بگ، مبل شنی یا مبل شادی پیدا کنید. این مبل بادی یک زیر پایی به همراه خود دارد که به تنهایی کار یک مبل بادی را انجام میدهد یا حالت ریلکس و راحتی رو برای شما فراهم می سازد. مبل های بادی پر شده از هوا و باد است و ممکن است هر لحظه دچار سوراخشدگی توسط اشیا نوک تیز و برنده شوند اما باز هم قابل تعیمر هستند.

همانطور که در تصاویر این هپی چیر نیز مشخص است ، از دوخت های بسیار مقاوم و متراکم برای جلوگیری از باز شدن درزها استفاده شده است و کیفیت ساخت بالای آن به خوبی به چشم می خورد . این نوع چرم به صورت خشک نمی باشد و اصلاحا انعطاف پذیری خوبی را دارد تا به هنگام استفاده راحتی ایده آلی را برای شما فراهم آورد . اما مواد داخلی این محصول بسیار نرم اما متراکم می باشد و در ساخت آن از یونولیت های فشرده شده و خرد شده استفاده شده است که تراکم بالای این متریال در کنار هم می تواند استحکام را به همراه نرمی و راحتی برای مصرف کننده فراهم کند . مبل هپی چیر پارچه ای بلند 1 نفره ارزان قیمت که در تولیدی کارخانه ایرانی تولید و ساخته می شود و مناسب استفاده برای بزرگسالان است. رویه این هپی چیر توسط یک پارچه نم دار به سادگی تمیز می شود و برای تمیز نگه داشتن آن کار سختی را نخواهید داشت . در هنگام خرید حتماً سعی کنید که به جنس رویه و پوسته ی مبل تان توجه داشته باشید.

اگر از خیاطی سر رشته ای داشته باشید به راحتی می توانید یک هپی چیر زیبا و به سلیقه خودتان در منزل درست کنید. پیشنهاد می کنیم برخی نکات مهم و ضروری را در رابطه با خرید این مبل ها به خاطر داشته باشید. همچنین در قسمت زیرین این محصول یک زیپ طراحی شده که در صورت نیاز می توانید مواد داخلی کالا را شارژ کنید و حتی با خدمات پس از فروشی که نمایندگی اینتکس در اختیار خریداران خود قرار داده در صورت آسیب دیدن رویه ، آستر ، و تعویض محتوای داخلی میتوان تعمیر کرد که سبب اطمینان خاطر شما برای خرید این کالا شود . تنوع طراحی این مدل مبلمان باعث میشود که به راحتی بتوان از میان انواع هپی چیر یک مدل را انتخاب کرد. انواع هپی چیر یا بین بگ یا مبل شنی به گونهای طراحی میشود که نهایت راحتی را برای کاربر داشته باشد، از این مبل راحتی برای تماشای تلویزیون، استراحت و چرت روزانه، گیمینگ یا حتی برای مدت زمانهای طولانی استفاده میشود. مبلهای کلاسیک و سنتی اگرچه هنوز هم جایگاه خود را در دکوراسیون داخلی حفظ کردهاند اما استفاده از بین بگها در فضای مدرن یک انتخاب بسیار کاربردی و مناسب است، به ویژه در محیطهای کاری می تواند یک انتخاب جسورانه و البته زیبا باشد، به ویژه در مورد دفتر کار یا لابی هتل ها به نظر میرسد که یک انتخاب منحصر به فرد است.

شما می توانید جهت خرید این کالا و مشاهده دیگر محصولات مبل شنی به سایت معتبر سنتر اینتکس مراجعه کرده و این کالای با کیفیت و مقرون به صرفه را در سریع ترین زمان به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید . هپی چیر بزرگسال زرد اینتکس از سری محصولات راحتی تولید شده در میان مبل شنی های شرکت اینتکس می باشد که با توجه به کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی که دارد از هپی چیر های پر فروش ما به حساب می آید که افراد زیادی را تا به امروز به خود جذب کرده است . لازم به ذکر است که قابلیت سفارش این هپی چیر در رنگبندی سفارشی وجود دارد و این می تواند مزیت بزرگی باشد تا به راحتی بتوانید آن را با سایر لوازم خانگی خود ست نمایید و دیزاینی زیبا را برای خانه بسازید . امروزه با توجه به استقبال زیاد از این مدل مبلمان، در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارند که انتخاب آن ها را پیچیده می کند. در واقع هپی چیر یک مبل راحتی تک نفره است، اما از نظر طراحی، اندازه و ابعاد و متریال تولیدی میتوان این محصول را به انواع مختلفی تقسیمبندی کرد که در این بخش به آنها میپردازیم. Th is art᠎icle was writt᠎en by GSA Content  Generator DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن