کاناپه بادی راهنماها و داستان‌ها

نوعی وسیله برای نشستن و خوابیدن که ساخته و تولید شده از جنس پلاستیک پی وی سی است که از جنس بدنه پارچه ای مخمل

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نوعی وسیله برای نشستن و خوابیدن که ساخته و تولید شده از جنس پلاستیک پی وی سی است که از جنس بدنه پارچه ای مخملی و جیر تهیه شده که بسیار کوچک و کم حجم و سبک هستند که براحتی در یک کیف دستی کوچک جای میگیرد ، این محصولات بسیار مقاوم و سخت هستند و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند ، استفاده از کاناپه بادی چند کاره یا مبل بادی تختخواب شو به قدری راحت و لذت بخش است که نمیتوان انرا با هیچ محصول دیگری مقایسه کرد ، ازطرفی قیمت این دسته از محصولات بسیار ارزان و به صرفه است که با مدل های کاناپه تخت شو چوبی و فرفورژه نیز قابل قیاس نیستند حال در این زمینه برندهای مختلفی همچون intex ,bestway, و اینتایم هستند که تولید کننده اصلی این رده از کالاها هستند اما بهترین و با کیفت ترین این محصولات از آن اینتکس است که پیشرو در این زمینه بوده است، کاناپه بادی تخت شو طبی بوده و برای درمان بیماری و بهبود آن بی تاثیر نیست انواع یک نفره و دو نفره راحتی با ذکر قیمت در این صفحه موجود هستند که میتوانید برای خرید از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران اقدام فرمایید. This c on​tent has been wri tt en  with t᠎he ᠎help of GSA C᠎on tent ​Generato​r  DEMO!

مبل شیبدار اسپلش یکی از بهترین و راحت ترین نوع تشک های بادی یک نفره از محصولات شرکت اینتکس بوده که از دو لایه بادی با جنس پی وی سی و رویه جیر تشکیل شده است . کاناپه بادی تخت شو Bestway محصولی بسیار زیبا و با کیفیت از تولیدات شرکت بست وی میباشد که از سال 2013 تا کنون با توجه به کیفیت مناسب و طرح زیبا هنوز تولید و به بازار عرضه میگردد،کاناپه بادی دونفره دورنگ با ابعاد طول 200و عرض 152 و ارتفاع 64 سانتی متر و با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم و رویه و نشینمنگاه مشبک و مواج با از جیر ضد تعریق و دیزاین دو رنگ و برخوردار از حالت طبی بوده و تحمل وزن تا 270 کیلو را دارا میباشد. انواع دسته بندی آن ها را می توان به دو گروه کاناپه تختخوابشو و ساده تقسیم کرد که شامل مدل های تختخوابشوی یک نفره و تختخواب شو کامفورت دونفره بست وی، کاناپه بادی چند کاره، کاناپه تاشو و مبل شو، 5 کاره یا چند حالته و تخت شو اشاره کرد.

ای محصول بادی با توجه به اندازه و طراحی آن هم در منزل و هم خارج از منزل قابل استفاده میباشد و با توجه به ساختار بدنه براحتی قابل شتشو بوده و آسیب نمیبیند.در نشینمنگاه این کاناپه بدلیل داشتن برجستکی و فرو رفتگی عمل تبادل و جابجایی هوا براحتی انجام شده و از تعریق جلو گیری میکند.کاناپه بادی تخت شو Bestway قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را داشته و میتوان از آن بعنوان یک تشک راحت نیز استفاده نمود.کاناپه بادی تخت شو Bestway دارای پمپ باد برقی بوده و براحتی میتوانید مبل ود را باد کرده و از آن لذت ببرید. قیمت مناسب مبل بادی موجب شده تا فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای نیز همراه باشد. از جمله ویژگی های این محصول می توان به وزن مناسب و قابل حمل آن اشاره نمود. کاناپه خود را به اندازه نرمال باد کنید و از فشار بیش از حد باد بپرهیزید تا فرم محصول خراب نشود. برای یک استراحت در بین ساعات کاری محیط خواب خود را در کمتر از چند دقیقه می توانید فراهم سازید و برای 1 الی 2 ساعت کامل خود را ریلکس نمایید.

کاناپه بادی را می توان برای استراحت های کوتاه در طول شبانه روز در محل کار و منزل استفاده کرد. کاناپه های بادی تخت شو بعلت اینکه همزمان 2 کار را برای شما انجام می دهد، کارایی بالایی دارند. این کاناپه بادی در دو حالت تخت بادی و همچنین مبل بادی راحتی برای شما کارایی دارد. در واقع شما با استفاده از این محصول می توانید بصورت همزمان یک تخت بادی و یک مبل 2 نفره بادی را در محل و مکان دلخواه خود داشته باشید. از این کاناپه بادی می توانید در فضای باز و یا در داخل خانه و ویلا استفاده کرده و لذت ببرید. ویژگی منحصر به فرد این محصول مربوط به طراحی خاص بدنه آن بوده که شما می توانید در زمان مورد نیاز آن را در بخش میانه باز کرده و به عنوان تخت خواب دو نفره مورد استفاده قرار دهید. استفاده از کاناپه به حالت تخت و یا تشک بادی در محل کار یکی دیگر از کاربرد های کاناپه های تخت شو می باشد. ​This h as been c​reated with GSA  Content  Ge​nerato r ᠎DE​MO.

آخرین مطالب