قایق بادی Cover Up

میتوانید موشها را با ضربه چاقو از بین ببرید، اما تیراندازی با تفنگ به سوی آنها بسیار سادهتر است. می توانستید

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

میتوانید موشها را با ضربه چاقو از بین ببرید، اما تیراندازی با تفنگ به سوی آنها بسیار سادهتر است. می توانستید زودتر آنها را چاقو بزنید، اما تیراندازی با تفنگ دستی شما بسیار ساده تر است. اولی در راهروی تخریب شده با دو پنجره است که دشمنان نهایی در آن راه میرفتند، سپس دومی و سومی در اتاق اصلی بزرگتر با دشمنی هستند که از شما خواسته شده است چگونه با آن مقابله کنید. هنگامی که به اتاق آخر رسیدید، باید سوییچ را بچرخانید تا درب سمت دیگر باز شود. همچنان میتوانید در فصل بعدی هم این کار را انجام دهید و یک الماس زرد به دست آورید. قایق های بادی بهترین وسیله برای تفریحات و سرگرمی در میان محصولات بادی اینتکس و بست وی میباشند این محصولات با توجه به کوچک بودن بسته بندی و کم وزن بودن آنها یکی از بهترین گزینه ها و همچمنین اقلام مسافرت میباشند که میتواند یک تفریح یا ورزش هیجانی برای افراد خانواده باشد از قایق های بادی در هر مکانی که حتی آبهای کم عمق هم داشته باشد میتوانید استفاده کنید مثلا رودخانه های کم عمق و یا سدها و همچنین دریا قابل استفاده میباشند . در ساختمان یک کشوی قفل شده وجود دارد که میتوانید از کلید کوچکی که در پایان فصل دو برداشته بودید، برای باز کردن آن استفاده کنید و یک قطبنمای قدیمی به دست آورید. Con tent has  be en c reated ᠎with GSA C᠎on᠎te nt Generat᠎or D emoversion᠎.

پس از کات سین، به بیرون از خانه باز گردید و مسیر را به سمت ساختمان دیگری ادامه دهید. مسیر پیش رو را ادامه دهید تا به خانه ای برسید و وارد درب ورودی خانه شوید. از اتاق بیرون بروید و پس از باز شدن در را تاجر به شما اشاره می کند. تاجر از شما میخواهد سه موش را که در منطقه کارخانه هستند بکشید. کلیدهایی که دیگر نیازی ندارید در منوی فروش ظاهر میشوند (مانند کلید کلبه شکارچی) و میتوانید با خیال راحت آنها را به تاجر بفروشید. همچنین میتوانید اقلام و وسایل خود را به تاجر بفروشید. از اتاق بیرون بروید و پس از باز شدن در، تاجر را میبینید که به شما اشاره میکند. قایق های پدالی، موتوری، پارویی، قایق تفریحی مبله VIP از جمله این قایق ها هستند که شما می توانید بر اساس علایق و بودجه خود از آن ها استفاده نمایید. با تکان خوردن و شیرجه می توانید حرکات نمایشی مانند دلفین ها را بر روی آب انجام دهید و به زیر آب نیز بروید.

قبل از صحبت با آنها می توانید این درخواست را در سمت راست روی دیوار بیابید. موش اولی در راهروی تخریب شده با دو پنجره است، موشهای دومی و سومی در اتاق اصلی بزرگتر هستند که چند دشمن نیز آنجا حضور دارند و شما باید با آنها مقابله کنید. بعد از اتمام کات سین، کلید کلبه شکارچی که در کنار شما به زمین افتاده است را بردارید. قایق های بادی تیدبیت قابلیت های زیادی دارند از جمله بسیار سبک و کوچک هستند ، بسیار مطمئن و قابل اطمینان برای استفاده در داخل سد ، دریا و آبهای پر عمق هستند ، هزینه آنها بسیار ارزان و به صرفه است ،حمل آنها بسیار راحت می باشد همچنین به راحتی در صندوق خودرو و یا باربند آن جای میگیرند. قایق های بادی برند زودیاک از سری قایق های بادی حرفه ای با کیفیت ساخت بسیار بالا برای تفریحات آبی ، ماهیگیری و همچنین تفریحات ورزشی بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی همراه با ترکیبی از الیاف شمعی دارد. این کشتی به عنوان کشتی تفریحی مجلل پنج ستاره دنا به گردشگران معرفی می شود و فضایی بسیار شیک و زیبا دارد. قایق بادی بست وی در برخی از مدلها حتی از قایق های بادی اینتکس ضخیمتر و مقاومتر هستند و به عنوان قایق بادی نجات نیز از آنها نام برده میشود که با مراجعه به منوی سایت، قسمت محصولات بخش قایق بادی میتوانید از آنها با توضیحات کاملشان دیدن فرمایید.

محصول مورد نظر به دسته بندی قایق تفریحی و مسابقاتی و جنگی تقسیم می شود که هر یک به نوبه خود در یک محوطه خاص قابل اجرا خواهد بود. رزیدنت اویل ۴ ریمیک دارای ۱۶ فصل است که در قسمت اول از راهنمای قدم به قدم این بازی، به صورت کامل و جامع به ۸ فصل میپردازیم. این نوع قایق با رنگ زرد در سه سایز مختلف تولید میشوند که از ۲ نفره، ۳ نفره، چهار نفره تشکیل میشوند، تحمل وزن کالا برای سایز دو نفره ۱۲۰ کیلوگرم، سایز سه نفره ۱۹۰ و ۲۲۵ کیلوگرم (تقویت شده) و سایز چهار نفره ۲۷۰ کیلوگرم است، باید دقت کرد که تمامی سایز ها یک سرنشین کودک نیز داشته و منظور از ظرفیت کالا بهمراه یک کودک و نوجوان است، تمامی قایق های بادی بست وی از دریچه های بادی مجزا تشکیل شده که بهمین دلیل دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده شده است، این مدل شرکت بست وی همچون اکثر مدلهای دیگر این شرکت با لوازم و بدون لوازم پمپ بادی و پارو تولید میگردد، چسب تعمیر داشته و در ضمن دو صندلی در طرفین دارد، تمامی سایز های این قایق را میتوان با موتور برقی تجهیز نموده و البته قابلیت نصب موتور بنزینی ۱.۴ اسب بخار برای مدل رفت ۴ نفره وجود دارد. Th᠎is article w᠎as  do​ne by G SA᠎ Con​tent Generator D em᠎ov​ersi on !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن