نکات مهم در خرید بین بگ و مبل شنی

اما در این بین مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ نیز تولید شده اند که دارای ویژگی هایی همچون تاشو و چند کاره بودن می

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما در این بین مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ نیز تولید شده اند که دارای ویژگی هایی همچون تاشو و چند کاره بودن می باشند. ● طرح و رنگ: شاید فکر کنید این گزینه چندان هم اهمیت ندارد اما اگر مبلی بخرید که با رنگ دکوراسیون شما تضاد داشته باشد آنوقت متوجه اهمیت موضوع میشوید. برای مثال مبل شنی کاراکو جزو محصولات بزرگی است که در این سال ها بسیار محبوب شده است. برای این کار نیز مشاورین ما در فروشگاه اینتکس ایران می توانند هر گونه سوال در خصوص این محصولات را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. با در نظر گرفتن ویژگی های مطرح شده در این بخش در خصوص مبل های شنی ، حال شما می توانید با توجه به نیاز خود و مکانی که قصد استفاده از این محصولات را دارید ، به ساده ترین شکل ممکن خرید مبل شنی را انجام دهید. جنس بدنه این مبلها نیز مانند بسیاری از مبلمان آسیب پذیر است و لازم است حتما مراقبت لازم جهت فرو نرفتن اجسام تیز در مبل و ضربههای محکم نخوردن به آن انجام شود. این سوالی است که بسیاری از افراد در هنگام شنیدن این اسم از ما می پرسند. در ایران تولید مبل شنی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی رسمی شناخته می شود که خرید از آن می تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. This c​ontent was generated  wi᠎th G SA᠎ Conte᠎nt Generato r ​DE​MO .

پس از تولید می توایند به صورت حضوری و یا با سفارش خود برای شما در سراسر کشور ارسال شود. این موارد را می توان رایج ترین خصوصیات مبل های شنی عنوان کرد. خرید مبل شنی باید از مراکز معتبر فروش صورت بگیرد و البته بهترین انتخاب برای این محصولات را می توان خرید مستقیم از تولیدی دانست. به گزارش ایسنا به نقل از اینتکس تهران، مبل شنی به طور کلی با توجه به قیمت های مقرون به صرفه ای که به نسبت مبل های تک نفره دارد برای استفاده های گوناگون مورد توجه قرار می گیرد و به همین خاطر از همان ابتدای ورود به بازار توانسته است حجم بالای فروش را به خود اختصاص دهد . جنس بدنه خزدار از سری مبل های شنی پر طرفدار می باشد که در برخی مبل های شنی بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر راحتی، دارای زیبایی منحصربفردی می باشد که به محیط های پذیرایی خانه های امروزی می تواند زیبایی خاصی را ببخشد. تفاوت مبل شنی با بین بگ در جنس رویه و مواد داخلی آنها است.

جدا از ظاهر، آنچه که بین بگ یا مبلهای شنی مشترک است متریال داخلی تمامی آنها است که معمولا از مواد گرانولی، یونولیت خرد شده و فیبر پر شدهاند. به همین دلیل، باید با همت و همکاری، به یک راه حل مشترک برای احترام به مقدسات و حقوق افراد دست یافت. اگر تمام نکات گفته شده را هنگام خرید رعایت کنید قطعا خریدی باکیفیت و راضی کننده داشته و یک محصول عمری و مرغوب را در منزل یا محل کار خود خواهید داشت. قابلیت تعمیر در این مبلها باعث شده است که آن یک مبل مادام العمر برای خریداران باشد. در پاسخ به این مورد باید اشاره کنیم که جنس رویه و در واقع پارچه تولید یک مبل شنی در قیمت آن بسیار تاثیر دارد. این محصولات در نمونه های گرد، بیضی و همانند صندلی های پذیرایی ساخته می شوند و ظرفیت های یک، دو و حتی سه نفره را به خود می گیرند که انتخاب آن ها می تواند بستگی به سلیقه شخصی و همچنین کارایی که از آن ها انتظار دارید، داشته باشد. این محصولات در ابعاد بسیار متنوعی ساخته می شوند که از جمله آن ها می توان به مبل شنی کودک و نوجوان، مبل شنی بزرگسال و مبل شنی سایز بزرگ یا همان بین بگ های شرکتی اشاره داشت.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات در صورت آماده بودن در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شوند اما در صورتی که محصول در کارگاه آماده نباشد و نیاز به تولید داشته باشد ، با توجه به رنگ ، نوع محصول و ابعادی که دارد بین 3 تا 8 روز کاری زمان نیاز است تا تولید آن انجام شده و سپس ارسال گردد. شما می توانید مشاهده کنید که یک مبل شنی یک نفره عموما طراحی های ساده ای دارد که به شکل گرد عمدتا ساخته شده و بدنه آن نیز از یک نوع جنس پارچه شکل گرفته است. در حالت کلی و به طور میانگین نیز یک مبل شنی از حدود قیمت یک میلیون تومان شروع شده و ممکن است در مدل های سایز بزرگ و چند نفره این محصولات تا شش میلیون تومان هم قیمت مبل شنی را مشاهده کنید. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که مبل شنی چرم مصنوعی نسبت به بقیه مدل ها از قیمت ارزان تری برخوردار است. در بخش قبلی با خصوصیات مهم مبل های شنی تا حدودی آشنا شدید.

آخرین مطالب