سمت زشت هپی چیر

طراحی این مبل ها به گونه ای انجا شده است که شما در حین نشستن روی آن عرق نمی کنید. هپی چیر طوسی مخصوص بزرگسالا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

طراحی این مبل ها به گونه ای انجا شده است که شما در حین نشستن روی آن عرق نمی کنید. هپی چیر طوسی مخصوص بزرگسالان از سری هپی چیر های گرد می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . خریداران گرامی در سراسر ایران توجه داشته باشید این مبل هپی چیر مخمل و مبل شنی در سایز های کوچک و بزرگ تولید میشود و مواد داخلی آن از گرانول فومی درجه یک و پخته شده به شکل ساچمه های ریز و یا دانه خرد شده یونلیت نرم پر شده است . مبل هپی چیر به وسیله مواد گرانول فومی و دانه های خرد شده یونولیت پر میشود و برای تمامی افراد بزرگسال و کودکان و نوجوانان قابلیت استفاده را دارد . مبل شنی جهت حفظ ایستادگی و همچنین ایجاد حس راحتی بیشتر از مواد یونولیتی یا گرانول فشرده بهره می برد، این مواد ضد حساسیت و بسیار با کیفیت هستند به شکلی که نشستن و استراحت رو آن برای هر فردی تجربه بسیار لذت بخشی را ایجاد میکتد. یکیدیگر از پارامترهای تأثیرگذار در قیمت یک مبل شنی، مقدار پارچه مصرفی است. قیمت یک بین بگ نیز همانند قیمت هر صندلی و مبل دیگر به پارامترهای بسیاری بستگی دارد.

هنگام خرید مبل شنی باید به دو نکته توجه کرد، نکنه اول آن که داخل مبل از چه موادی پر شده است، معمولا مبل شنی از دو ماده پر میشود، یونولیت های ضد آلرژی و یا ابر های تکه تکه شده که هر یک مزایا و معایب مختص به خود را دارد، به عنوان مثال استفاده از یونولیت راحتی بی نظیری را به شما میدهد اما بعد از چند سال نیاز به شارژ یونولیت ها به دلیل فشرده شدن را دارد اما استفاده از ابرهای تکه ای شاید آن راحتی را به ارمغان نیاورد ولی از نظر عملکرد عمر بیشتری را دارد. مبل مورد نظر شما به شرکت تولید کننده ارسال شده و پس از شارژ مجدد مواد داخلی، برای شما ارسال خواهد شد تا نگرانی بابت خدمات پس از فروش این نوع مبل راحتی نداشته باشید. مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ جهت شارژ و برگشتن به حالت اولیه مبل است و فقط کافی است که از قسمت زیر مبل زیب را باز کرده و با ریختن آن به داخل مبل کاملا شکل اولیه را پیدا کند ، کارخانه تولید کننده مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و مبل بین بگ دانه یونولیت یا پودر یونولیتی صندلی شنی را به صورت اصلی و با بهترین مواد اولیه تولید میکند که باعث دوام بیشتر مواد یونولیتی میشود ، برای سفارش و یا خرید مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ و مواد یونولیتی خرد شده یا جهت شارژ مبلمان شنی در شرکت شاپ اینتکس با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید . ​Th​is was c​reated  by GSA Con᠎te nt Gen erat​or Demov᠎er si​on.

هپی چیر یک نفره قهوه ای از محصولات پر طرفدار و شکیل برند محبوب اینتکس می باشد که جز محصولاتی با دوام و طول عمری بالا می باشد . فروشگاه اینتکس تهران و فروشگاه ایران اینتکس و اینتکس سایت به عنوان نمایندگی انواع محصولات بادی خانگی و تفریحی با ارسال فوری به تمامی نقاط و شهرستان های ایران. فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس intex در ایران اقدام به فروش محصولات بادی اعم از تخت خواب بادی ، انواع تشک بادی ، تشک بادی داخل ماشین ، استخر پیش ساخته ، استخر بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تخت خواب شو و کاناپه بادی چند کاره ، تشک بادی روی آب و شناور بادی استخر ، چادر مسافرتی ، مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ ، چادر بازی کودک ، قایق بادی ، موتور قایق بادی ، قلعه بادی ، انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته ، جکوزی بادی ، وان بادی ، جامپینگ بادی ، ترامپولین ، جلیقه نجات و جلیقه شنا ، انواع تشک مواج بیمار ، انواع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته کرده و به صورت اتخصاصی اقدام به فروش انواع استخر پیش ساخته پرورش ماهی ، استخر پیش ساخته توکار و استخر پیش ساخته فایبرگلاس می کند.

برای باد کردن این تشک بادی نیاز به پمپ باد یا دستگاه خاصی نمی باشد . قابل ذکر می باشد که برای خرید این محصول شما به ابعاد آن نیاز دارید تا ابعاد های مکانی که می خواهید این مبل را در آن بگذارید را بسنجید. اما اگر قصد دارید از هپی چیر در محیطهای خانگی یا اتاقهای خواب نوجوانان و جوانان بهره گیرید تا حد امکان نمونههای پارچهای مخمل را خریداری نمایید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام به سفارش و خرید این محصول بکنید . مبل شنی یک وسیله لازم برای هر منزلی است، مهم نیست که خانه شما کوچک است یا بزرگ به دلیل سبکی و فضای کمی که این مبل میگیرد این قابلیت را دارد تا در هر فضایی بتوانید از ایم محصول استفاده کنید و از آرامشی که این مبل به ما میدهد لذت ببرید. مبل های بادی هپی چیر را میتوان در منزل با هردکوری ست کرد در محل کار نیز هپی چیر های مناسب این مکان وجود دارد . به عبارت دیگر میتوان گفت که هپی چیر های بزرگتر نسبت به ابعاد کوچکتر آن، پارچه بیشتری نیاز دارند، به همین جهت قیمت نهایی آنها نیز بالاتر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن