تفاوت بین قایق بادی و Google

این کشتی ها شما را با محافظ ایمان دور تا دور پنجره به اعماق دریا می برد و از فاصله نزدیک موجودات دریایی را به

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این کشتی ها شما را با محافظ ایمان دور تا دور پنجره به اعماق دریا می برد و از فاصله نزدیک موجودات دریایی را به شما نشان می دهد. معمولا قایق های حرفه ای به گونه ای طراحی شدند که مثلا شما وقتی سوار قایق میشوید و به وسط آب میروید اگر شاخه ای که کم پیش می آید به قایق شما گیر کند و بخشی از قایق سوراخ شود در قایق های حرفه ای چون هم چند لایه هستند اولا راحت سوراخ نمیشوند و حتی اگر سوراخ شوند بخش های مختلف قایق دارای تیوپ های گوناگونی است که حتی در ازای سوراخ شدن یک بخش از قایق بخش های دیگر پایدار باقی میمانند و آسیی به شما نمیرسد.اگر قرار است به بخش های پرریسک با قایق حرکت کنید و یا برای ماهیگیری به مناطق مجاز میروید سعی کنید از قایق حرفه ای استفاده کنید. امکانات جانبی قایق : قایق هایی هستند که دارای جایگاهی برای قرار دادن سایبان هستند که وقتی شما در آفتاب میروید و یا مسیرتان طولانی است اذیت نشوید و جلوی سوختن پوستتان را میگیرد.معمولا برای برخی از افراد مبتدی هم طناب هایی در نظر میگیرند با نام طناب نجات که بتوانند با کمک آن اگر جایی گیر کردند از طناب برای حل مشکل کمک بگیرند.برخی دیگر از قایق های بادی برای جذب رضایت مشتری عینک و کلاه هایی برای خریداران با برند خود قایق به عنوان اکسسوری و هدیه قرار میدهد.مدل های حرفه ای قایق های بادی دارای طلق مخصوص تنظیم درجه باد و پمپ باد دستی بزرگ برای باد کردن تیوپ و کیت پنچرگیری و چسب پنچر گیری هستند.توری نگهداری وسائل هم یکی از لوازمی هست که درون قایق ها برخی تولید کننده ها میگذارند که اگر میخواهید به دل آب بزنید بتوانید وسائلتان را هم همراه خود بیاورید و درون آن تور بگذارید تا ایمن بماند.

فایبر گلاس یکی از متریال هایی است که در تولید این محصول بهره برده میشود. بچگانه : یک سری قایق های بادی هستند که برای بچه های زیر 10 سال مناسب میباشند و آن ها را صرفا میتوانید در استخر های رو باز و روبسته و پارک آبی ها استفاده کنید و با یک تلمبه ساده باد میشود. اورجینال یا کپی : برند های مطرح تولید کننده قایق بادی در جهان زیاد هستند وبرخی از این برند ها در ایران هم محصولات خود را وارد کرده اند و به فروش میرسانند اما توجه داشته باشید همین برند های معروف برخی توسط شرکت ها نسخه کپی شده تولید شده است که توسط تولید کننده اصلی تولید نشده و کیفیت پایین تری دارند و برخی از مردم برای اینکه تصویر برند روی قایق بادی است آن را خریداری میکنند و فقط شما اگر میخواهید در مناطق پرریسک با قایق بروید سعی کنید قایق اورجینال را خریداری نمایید که در سایت ما این محصولات معرفی شده اند. قایق بادی 4 نفره اینتکس مدل اکسکروشن حرفه ای یکی از بهترین قایق های بادی برای استفاده در دریا و رودخانه و تالاب و سد میباشد. امنیت قایق: منظور از امنیت این است که آن قایق در شرایط سخت چجوری طاقت میاورد.

قایق های اینتکس در برخی از مدل هایی که وجود دارد دارای کف فایبرگلاسی است و برخی مدل های دیگر به عنوان قایق نجات استفاده میشوند. مازه تیری یکپارچه و دراز است و تیرهای افقی بدنه کشتی به آن وصل میشوند. برای حداکثر راحتی، قایق باید فضای آزاد کافی برای دراز کردن پاهای شما در حین ماهیگیری داشته باشد. حتی برخی از مدل های پیشرفته قایق های بادی صندلی و حالتی شبیه به مبلمان دارند که برای ریلکس کردن و حتی آفتاب گرفتن فوق العاده جذاب و مناسب است. وزن قابل تحمل : اگر فرزند یا خودتان وزن زیادی دارید باید این نکته را در نظر بگیرید که بجای یک نفر خودتان را دو نفر حساب کنید و مثلا یک قایق 4 نفره سه نفر بیشتر سوار نشوند البته در بخش جزئیات کالا اشاره شده این قایق برای افراد با چه وزنی مناسب است و معمولا قایق های بادی برای افرادی با وزن معمولی یعنی 60 الی 100 کیلو گرم هر نفر طراحی شده اند و اگر به این نکات توجه کنید میتوانید تجربه خوبی داشته باشید. پمپ باد بزرگ پرفشار برای باد کردن قایق بادی 4 نفره اینتکس. قایق بادی 4 نفره اینتکس از بهترین قیمت برخوردار است و در زمان بسیار کمی میتوانید توسط پمپ باد دستی بدنه قایق را باد کنید.

در زمانی که جو گیر میشود و با چندین مهمان به سفر مثلا در آخر هفته میروید لطفا همه فامیل را سوار قایق نکنید چون ممکن است قایق دچار مشکل شود. قایق بادی 4 نفره اینتکس از ضخیم ترین جنس پی وی سی با الیاف ابریشمی ضخیم و روکش pvc ساخته شده که در برابر فشار وزن افراد و برخورد به اطراف رودخانه کاملا محکم است. قایق های ایندکس در انواع 1و2و3و4و5و6 نفره در بازار موجود هستند و دارای یک لایه ضخیم هستند که براحتی آسیب نمیبیند.این نوع قایق برای هرجایی میتوانید استفاده کنید و دیگر نباید نگران این باشید که قایقتان اگر با یک سنگ لاخ جزئی برخورد کند آسیب ببیند. موتوری : قایق های دارای موتور با توجه به اینکه سرعت میگیرند هیجان بیشتری نسبت به قایق بادی ساده دارند و برای افراد حرفه ای که قایق سواری کرده اند مناسب تر میباشد چون مثل یک ماشینی میماند که باید روی دریا و رودخانه هدایتش کنید.به نسبت اینکه موتور دارد قیمت بسیار بالاتری نسبت به نوع ساده دارد و خیلی برای استفاده تفریحی مرسوم نمیباشد. جنس پارو : معمولا پارو های قایق های بادی با کیفیت از جنس آلومینیوم و جنس های معمولی تر از جنس پلاستیک میباشد که وقتی میخواهید در آب حرکت کنید به کمک آن بتوانید سرعت بیشتری بگیرید. Article has ​be en created ​by GSA C ontent​ G᠎ener ator Dem᠎ov er sion᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن