یک واقعیت شگفت انگیز در مورد قایق بادی Uncovered

قایق بادی یکی از لوازم تفریحی روی آب است که علاوه بر وزن کم قیمت مناسبی هم برخوردار است تا همگان بتوانند از آ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قایق بادی یکی از لوازم تفریحی روی آب است که علاوه بر وزن کم قیمت مناسبی هم برخوردار است تا همگان بتوانند از آن خرید و استفاده کنند. علاوه بر حجم کوچکی که دارد دارای وزن بسیار کم است و علت وزن کم آن پی وی سی است که در بدنه آن به کار رفته تا بسیار سبک و با دوام باشد. قایق سایز بزرگ برای جمعهای دوستانه و خانوادگی بسیار عالی میباشد؛ زیرا جای افراد کم نیست و به راحتی میتوانند تفریح کنند و از طبیعت لذت ببرند و خاطرهی خوبی برای خودشان رقم بزنند. سایر مدل ها توسط پدال نیز حرکت می کنند. معمولا این ویژگی در قایق های طراحی شده اینتکس موجود می باشد و در مقابل آن نمونه های فایبرگلاس قایق ها فاقد این ویژگی هستند و نمی توان برای انتقال آن ها به صورت تک نفره اقدام نمود. این کالا دارای ایمنی بالایی هستند که معمولا مدلهای مختلف از سه بخش مجزا تشکیل شدهاند، در صورتی که دو بخش آن دچار پارگی شود بخش سوم به تنهایی میتواند آن را روی آب نگه دارد و از غرق شدن فرد جلوگیری نماید، درواقع این محصولات از شناور پذیری بالایی برخوردارند درصورتی که بدنه محصول پر از آب شود قایق همچنان شناور میماند، دراین حال اگر بدنه یک قایق معمولی پر از آب شود قطعا غرق خواهد شد.

این کالا از ویژگی هایی همچون داشتن دو نشیمنگاه بادی همچنین کف بادی برای راحتی استفاده از قایق و همچنین یک جفت پاروی آلومینیومی بهره می برد. قایق های بادی تیدبیت قابلیت های زیادی دارند از جمله بسیار سبک و کوچک هستند ، بسیار مطمئن و قابل اطمینان برای استفاده در داخل سد ، دریا و آبهای پر عمق هستند ، هزینه آنها بسیار ارزان و به صرفه است ،حمل آنها بسیار راحت می باشد همچنین به راحتی در صندوق خودرو و یا باربند آن جای میگیرند. قایق بادی یکی از وسایل تفریحی بوده که به وسیله آن می توان در آب های کم عمق از آن استفاده نمود و حتی می توان از این گونه قایق ها در دریا به گشت و گذار پرداخت. تمامی این مدل ها به قیمت نمایندگی اینتکس در سایت اصلی اینتکس فروشگاه انلاین شاپ اینتکس خرید و فروش میشوند. در این نمایندگی تنوع طرح، رنگ، جنس، مدل و غیره بالا است و انتخاب را آسان میکند. نمایندگیهای زیادی اقدام به فروش این قایق میکنند اما ما به شما توصیه میکنیم که برای خرید قایق بادی به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه کنید. قایق بادی همانند برخی از محصولات بادی تولید شده دارای تنوع بسیار بالایی بوده که این تنوع از نظر ظرفیت ، ابعاد ، جنس بدنه ، نوع کاربری ، جنس بدنه ، لوازم همراه و برند های تولید کننده کاملا قابل مشاهده می باشد بنابراین مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز های اصلی خود اقدام به خرید گزینه مورد نظر خود کنند.

این نوع قایق دارای پارو، پمپ باد دستی متوسط، دسته حمل و نقل، برچسب تعمیرات، طناب دور، کیف جهت نگهداری لوازم شکار، کیف حمل و نقل، باطری جهت موتور برقی و دو جای قلاب ماهیگیری میباشد. میدانید که قایقها یکی از وسیلههای پرکاربرد برای حمل و نقل، تردد و همچنین ماهیگیری و گشت زنی بر روی دریا هستند. همچنین به دلیل وزن سبکی که دارند هنگام پارو زدن اذیت نمیشوید و بدون احساس سنگینی میتوانید به قایقرانی خود حرکت دهید. فقط دو ستاره درخشانتر از قدر ظاهری ۵ دارند میل آن از −۳۹° تا −۵۷° است و بعد آن h۲۳٫۵ تا h۲٫۵ کشیده شدهاست و مردم استرالیا و آفریقای جنوبی بهراحتی این صورت فلکی را در تابستان میبینند. قایق بادی در ابعاد و اندازه و اشکال مختلف و سریهای مختلف و متفاوت تولید و در بازار عرضه میگردد. قیمت قایق بادی نیز با توجه به آیتم هایی همچون جنس بدنه ، ابعاد ، ظرفیت ، لوازم همراه و نوع کاربری متفاوت بوده که هر چقدر قایق انتخاب شده حرفه تر باشد به مراتب قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. پمپ باد قایق بادی کودک از نوع سایز متوسط است که کار کردن با آن بسیار ساده است.

یک جسم است که میتواند با گاز باد شود. قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی را دارند البته باید دقت کرد که موتور بنزینی این قایق ها تا 3 اسب بخار بیشتر نباشد چراکه به دلیل فشاری که تخته نصب بین قایق و موتور بر روی بدنه وارد میکند، میتواند بدنه را از بین ببرد. قایق بادی دارای ظرفیت های 1 تا 6 نفره بوده که ظرفیت های استاندارد برای قایق ها محسوب می شود زیرا که برخی از این قایق ها به دلیل ابعاد بزرگ خود امکان جای دادن یک الی دو نفر بیشتر را در خود خواهند داشت. تحمل وزن قایق ها نیز با توجه به جنس و ابعاد بدنه متفاوت می باشند به همین دلیل زمان خرید به این مسئله نیز باید توجه داشت. ارتفاع این قایق نیز 41 سانتیمتر است که با ابعاد و حجم مناسب خود بدون لغزش و با امنیت کافی روی سطح آب قرار میگیرد.  This a᠎rtic​le w​as do ne  with GSA C​onte᠎nt Generat or DE MO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن