49ers اعلام 'انتظار کاهش ظرفیت" برای سال 2020 بازی در ورزشگاه لیوایز

صندلی های خالی در ورزشگاه لیوایز نشان داده شده است قبل از یک بازی فوتبال NFL بین سان فرانسیسکو 4

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

سان فرانسیسکو 49ers باید به اطلاع دارندگان بلیط فصل است که به دلیل "انتظار کاهش ظرفیت" در ورزشگاه لیوایز در میان مداوم coronavirus همه گیر نجومی بلیط اعضا می توانند تاخیر پرداخت شده در سال 2020 بلیط به 2021 فصل و یا انتخاب کردن برای بازپرداخت کامل.

هیچ جزئیات ارائه شد فقط چگونه "کاهش" این ورزشگاه ظرفیت خواهد بود اما این تیم اعلام کرد که دارندگان بلیط فصل خواهد شد "دریافت دسترسی منحصر به فرد به پتانسیل تک بازی بلیط-فروش فرصت برای سال 2020 فصل با کسانی که اعضای انتخاب این گزینه هزینه دریافت ترجیح داده دسترسی داشته باشید." تاخیر به 2021 تاثیر نیست حساب ارشد و موقعیت صندلی برای 2021 فصل است.

"با بلیط تقاضا انتظار می رود به بیش از در دسترس بودن در هر سال 2020 بلیط در دسترس است تضمین شده نیست برای هر عضو این فصل" تیم نوشت در وب سایت خود را.

این تیم منتشر شده یک لیست از سوالات متداول مربوط به درجه حرارت چک امتیازات و دیگر تدارکات اما چند پاسخ ارائه شده پس از کامل طرح نشده است رسمی نشده است. در حالی که در صفحه پرسش و پاسخ است که عمدتا نور در پاسخ به این تیم اعلام می کند که "با توجه به ظرفیت محدود و اقدامات به ارائه فاصله فیزیکی بین مهمانان بعید است که اعضای آن قادر خواهد بود به خرید خود را دقیق صندلی برای بازی در این فصل است."

در اوایل روز چهارشنبه Baltimore Ravens همچنین اعلام کرد که "به طور قابل توجهی کاهش می یابد ظرفیت" اگر طرفداران مجاز برای حضور در بازی. کلاغ به طور خاص اظهار داشت که "کمتر از 14,000 صندلی در هر بازی" پر خواهد شد. M&T Bank ورزشگاه صندلی 71,000.

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن