5 ایده‌ها که ممکن است شما را در صفحه اصلی تأثیرگذار می کند

این صفحه آخرینبار در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۷ ساعت ۱۰:۵۳ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۹:۳۸ و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این صفحه آخرینبار در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۷ ساعت ۱۰:۵۳ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۹:۳۸ ویرایش شدهاست. وال استریت ژورنال دربارهٔ صفحهٔ اصلی میلیون دلاری و تأثیرات آن بر جامعهٔ اینترنتی نوشت «آقای تیو خودش در جامعهٔ اینترنتی به یک فرد مشهور تبدیل شدهاست . این صفحه در اصل بخشی از قاره قدیمی گوندوآنا بود که تا حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش به صفحه هند و صفحه جنوبگان متصل مانده بود. مثل این است که هر چه تبلیغ بالاپر تا به حال در عمرت دیدهای یکباره جلو چشمت ظاهر شوند. یکی از فرضیات زمینشناسی به این نکته اشاره دارد که صفحات آفریقا به سرعت در حال حرکت به سمت شمال هستند. از آنجایی که قاره ی آفریقا از پوسته ی هر دو صفحه ی سومالی و آفریقا تشکیل شدهاست، به صفحه ی آفریقا، صفحه ی نیوبیَن «Nubian Plate» هم گفته میشود تا آنرا از کل قاره ی آفریقا متمایز سازد. Th is ᠎data was c᠎reat​ed wi​th GSA Content Gen er ator سامر اینتکس Demoversion !

وبگاههای متعدد دیگری نیز به تبلیغات پیکسلی روی آوردند. یک وب میتواند هرچیزی را به نمایش بگذارد، اما معمولاً با اچتیامال یا زبانهای نشانه گذاری دیگری نوشته میشوند. در لایههای بالاتر، یک سرور در وب میتواند اجازه دسترسی را فقط به شبکههای محرمانه مانند اینترانت شرکتها بدهد یا میتواند سطح دسترسی را برای کل وب باز بگذارد. صفحه ی آفریقا (به انگلیسی: African Plate) یک صفحه ی زمینساخت است که قاره ی آفریقا و پوسته ی اقیانوسی که میان مرز این قاره و اقیانوسهای گرداگرد آن قرار دارد را دربر میگیرد. فارغ از چنین فرضیاتی، سرعت حرکت صفحه ی آفریقا بر روی کره ی زمین در طول یک سال، برابر است با ۲٫۱۵ سانتیمتر (۰٫۸۵ اینچ). یک وب سایت دینامیکی ابتدا در سمت سرور ساخته میشود و سپس به کاربر نمایش داده میشود. با خودم گفتم چیزی که برای از دست دادن ندارم (به جز ۵۰ یورو یا هر چقدر که ثبت دامنه و میزبانی وب خرج برمیدارد). هزینهای که تیو برای راهاندازی وبگاه خرج کرد، ۵۰ یورو بود که شامل ثبت نام دامنه و میزبانی وبگاه میشد. سه روز پس از آغاز به کار وبگاه، اولین پیکسلها را یک وبگاه موسیقی برخط خرید که توسط یکی از دوستان تیو گردانده میشد. Th is  post was g᠎ener ated with the help of GS​A Content Gene ra to r DE MO!

خریداران قالبهای پیکسلی، تصویری کوچک بر روی پیکسلها قرار میدادند که به یک نشانی اینترنتی پیوند میخورد و هنگامی که مکاننمای ماوس بر روی تصویر قرار میگرفت نوشتهای تبلیغاتی نیز ظاهر میشد. نیاکان گوشتخوار آببازسانان را جفتسمانی تشکیل دادند که ظاهری همچون گرگهای امروزین داشتند و برای خوردن ماهی و سختپوستان به درون آبهای شیرین رفتند. با گذشت نزدیک به ۲ میلیون سال، آنها توانایی زندگی در هر دو محیط خشکی و آبی را داشتند. صفحههای استرالیا و جنوبگان حدود ۸۵ میلیون سال پیش شکسته شده و تا ۴۵ میلیون سال پیش کاملاً از هم جدا شدند. حرکات این صفحه فرعی عمدتاً بهوسیله دو صفحه اصلی پیرامون آن یعنی صفحه آمریکای جنوبی و صفحه جنوبگان کنترل میشود. در شمال شرق صفحه ی عربستان، در جنوب شرق صفحه ی هند-استرالیا، در شمال صفحه ی اوراسیا و صفحه ی آناتولی و در جنوب صفحه ی جنوبگان در همسایگی صفحه ی آفریقا قرار دارند.

این صفحه در طی ۱۰۰ میلیون سال گذشته، در جهت شمال - شمالشرقی حرکت کردهاست که همین موضوع، باعث شده تا صفحه ی آفریقا به صفحه ی اوراسیا نزدیک شود. نیاکان آنها در ۵۴-۵۳ میلیون سال پیش در دوره ائوسن پا به درون آب گذاشتند تا از جانوران و گیاهان درون آن تغذیه کنند و این آغاز فرگشت آنها در دریاها بود. پ. این جانوران پاهای عقبی خود را از دست داده بودند و برای تغذیه و مکانیابی از پژواک بهره میگرفتند. هدف از راهاندازی وبگاه این بود که با فروش تمامی پیکسلهای موجود در تصویر، درآمدی معادل یک میلیون دلار نصیب خالقش شود. درآمد ناخالص تیو از صفحهٔ اصلی میلیون دلاری ۱٬۰۳۷٬۱۰۰ دلار در عرض پنج ماه بود. صفحهٔ اصلی میلیون دلاری که در ۲۶ اوت ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد خیلی زود به یک رویداد اینترنتی تبدیل شد. در مقالههایی به بررسی صفحهٔ اصلی میلیون دلاری پرداختند. همچنین رشتهکوههای زاگرس در ایران از برخورد صفحهٔ عربستان با صفحهٔ ایران بهوجود آمدهاند. این صفحه همچنین بخشی از جزیره سولاوسی، تمامی جزیره سرام و جزایر باندا را در بر میگیرد.

آخرین مطالب