5,000 'بیش از حد' مرگ و میر در ماساچوست از زمان شروع این بیماری همه گیر, اما نه همه آنها از coronavirus متخصص می گوید

دانشگاه هاروارد روزنامه مصاحبه دکتر Druv Kazi مدیر بث اسرائیل Deaconess مرکز پزشکی قلبی در بخش مراقبت های ويژه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

دانشگاه هاروارد روزنامه مصاحبه دکتر Druv Kazi مدیر بث اسرائیل Deaconess مرکز پزشکی قلبی در بخش مراقبت های ويژه و کاردانی مدیر بیمارستان اسمیت مرکز نتایج تحقیقات قلب و عروق در مورد یک مطالعه جدید نشان می دهد که تعدادی از 5,000 اضافی مرگ و میر در ماساچوست دیده است بیش از دو ماه گذشته باعث شد به طور مستقیم توسط Covid-19 اما در شرایط دیگر مردم برای رفتن به بیمارستان به دلیل Covid-19 نگرانی.

در مارس و آوریل Kazi, گزارش, بیمارستان دیدم 33 درصد کاهش در بیماران مبتلا به حمله قلبی و 58 درصد کاهش در بیماران مبتلا به سکته مغزی.

بر اساس حمله قلبی و سکته مغزی را داده است که ما فقط در مورد آن را بسیار روشن است که وجود دارد بیمارانی که دچار حملات قلبی و سکته مغزی و تصمیم به نشستن آن است. آنها یا ارائه به بیمارستان دیر و واجد شرایط برای برخی از بسیار موثر درمان برای بیماریهای قلبی عروقی است که باید اداره در اوایل و یا آنها ممکن است در خانه درگذشت. ما می دانیم از داده ها از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن ماساچوست تا به حال حدود 5000 بیش از حد مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شده است. بسیاری از اینها با توجه به همه گیر خود و برخی ممکن است تشخیص داده نشده COVID-19 موارد, اما من حدس است که بسیاری از کسانی که مرگ و میر ناشی از تشخیص داده نشده شرایط قلبی عروقی مانند حملات قلبی و سکته مغزی که در آن مردم تصمیم به نشستن علائم و آن کار نمی کند به خوبی.

Kazi اذعان کرد بسیاری از مردم از ترس به بیمارستان بوستون به خاطر ترس از قرارداد Covid-19 و گفت: بیمارستان ها نیاز به انجام یک کار بهتر در برقراری ارتباط است که آنها امن باقی ماند و حتی در اوج خروش چرا که آنها در زمان گام های فوری برای جداسازی بالقوه Covid-19 بيمار از دیگر بیماران است.

اجازه دهید به روشنی در مورد این - در خانه ماندن و "مسطح منحنی" در بوستون زندگی را نجات داد. ما باید لوکس در بوستون داشتن متعدد در سطح جهانی و بیمارستان و هر یک از بیمارستان های بزرگ بیش از دو برابر خود مراقبت بحرانی ظرفیت. در حقیقت اوایل شیوع در آغاز ماه مارس ممکن است تحت فشار قرار دادند و همه ما برای آماده سازی به خوبی در پیشبرد و در عین حال حتی با پهن منحنی, بسیاری از بیمارستان ها رو خیلی نزدیک به کامل بودن در اوج این بیماری همه گیر. من اصلا تفسیر یافته های ما به این معنی است که ما نباید قفل شده و یا باید پناه در محل. دور از آن. حتی بیمارستان های ما با تمام ظرفیت یدکی را به طور کامل تحت الشعاع اگر ما تا به حال تا به حال همان اعداد به نیویورک. اما من فکر می کنم ما می تواند انجام یک کار بهتر است در برقراری ارتباط در مورد شرایط اضطراری. و این کار که به پایان رسید.

رژیم صهیونیستی. بیکر شروع اصرار ساکنان با غیر Covid شرایط برای رسیدن به یک ER در اواسط ماه آوریل است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن