یک مؤتلفه پرچم خال خال در پنجره بازداشتگاه پلیس در پاریس

تبدیل شدن به یک ناظر ساکن پاریس 17th, arrondissement ارسال تیم ما دو عکس گرفته شده خود را از پنجره نشان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

ساکن پاریس 17th, arrondissement ارسال تیم ما دو عکس گرفته شده خود را از پنجره نشان می دهد که آمریکایی متفق پرچم نمایش داده شده در پنجره بازداشتگاه پلیس در سراسر خیابان. این پرچم بود که در نبرد آرم برای یک برده-نگه داشتن جامعه در نظر گرفته است و نژادپرستانه است و طنین خاص در برابر یک پس زمینه از جهانی سیاه و سفید زندگی مسائل تظاهرات که موجب بحث و گفتگو در فرانسه در مورد مشکل خود را با نژادپرستانه پلیس.

به روز شده 10/07/2020 : اضافه شده یک ضبط تصویر از نمای خیابان گوگل مورخ از جولای 2014
 

این عکس ها گرفته شد حدود 9 ساعت در ژوئن 30. آنها به وضوح نشان می دهد یک مؤتلفه پرچم نمایش داده شده در پنجره طبقه دوم پلیس بازداشتگاه در 46 بلوار Bessières در پاریس.




"در این دو عکس می بینید مؤتلفه پرچم (یک نژادپرست نماد) در سمت چپ در طبقه دوم. به نظر من این نماد هیچ جایی در بازداشتگاه پلیس" نوشت: کسی که ما فرستاده این عکس ها.


عکس از مؤتلفه پرچم در سمت راست گرفته شده در سال 2010 در می سی سی پی که قبلا بخشی از کنفدراسیون از ایالت های جنوبی که مبارزه برای حمایت از نظام برده داری در آمریکا جنگ داخلی بود مؤتلفه آرم بر روی آن پرچم دولت تا 30 ژوئن زمانی که فرماندار تیت ریوز اعلام کرد که این امر می تواند برداشته شود در تلاش برای آشتی دادن و حرکت به جلو. این تغییر آمد در میان سراسر کشور در اعتراض به نژادپرستی نظاممند برانگیخته توسط پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. (اعتباری: فلیکر/ادوارد stojakovic)

ما تایید عکس ها با استفاده از ابرداده در عکس اصلی فایل که ما ناظر به ما فرستاده شده توسط ایمیل. این فراداده نشان می دهد مختصات دقیق که در آن عکس گرفته شد همراه با تاریخ و زمان و مدل های گوشی تلفن همراه که مورد استفاده قرار گرفت.
این screengrab نشان می دهد ابرداده تایید هنگامی که و که در آن عکس گرفته شد.

ما با دریافت این عکس حدود یک ساعت پس از آن گرفته شد. رفتیم به محل که در آن عکس گرفته شده بود حدود ظهر روز بعد (1 جولای) و سپس پرچم حذف شده بود از پنجره.

یک افسر پلیس گفت: تیم ما بود که او آگاه "این داستان در مورد پرچم" اگر چه او گفت که او را نمی بینم آن را با چشم خود و که او نمی خواهید به ایجاد یک بیانیه.

در جولای 1, تیم ما تماس پاریس اداره پلیس به سوال در مورد این پرچم و اگر کسی که تا به حال نمایش داده شده است تحریم در هر راه. پلیس نمی پاسخ به ایمیل ما با وجود چندین دنبال کردن تماس. ما خواهد شد به روز رسانی این صفحه را با پاسخ خود را اگر آنها را ارسال یک.

روز پس از انتشار این مقاله یک خواننده به ما اطلاع داد که مؤتلفه پرچم به نظر می رسد حداقل یک بار دیگر در همان پنجره. شما می توانید آن را ببینید در این نمای خیابان گوگل از یک خیابان مجاور در یک تصویر ضبط مورخ جولای 2014. در تصویر قطاری در سال های بعد پرچم از دست رفته است.


یک نژادپرست نماد

این مؤتلفه پرچم دارای یک پس زمینه قرمز و آبی و خطوط که با هم در یک X شکل و 13 کوچک سفید ستاره. ستاره ها نشان دهنده برده-برگزاری ایالت های جنوبی که جدا در طول جنگ های داخلی آمریکا و مبارزه ایالت های شمالی به حفظ نهاد برده داری.

امروز هم پرچم است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک نماد برای نژادپرستانه و سفید supremacist ایدئولوژی. آن را در میان اعضای Ku Klux Klan, راز سفید supremacist سازمان تروریستی تاسیس شده توسط افسران سابق از مؤتلفه ،

پس از یک مرد سفید پوست به ضرب گلوله کشته و نه سیاه و سفید آمریکایی در یک مطالعه کتاب مقدس در یک کلیسا در چارلستون کارولینای جنوبی در سال 2015 بسیاری از مردم حمایت برای حذف مؤتلفه پرچم از ساختمان های عمومی در دولت است. در مورخ نیکول Bacharan گفت: فرانسه, روزانه, روزنامه, Libération که پرچم بود "به طور گسترده ای مورد استفاده توسط segregationists اعتراض جنبش حقوق مدنی در دهه 1960 [...] آن را به وضوح نژادپرستانه نماد استفاده شده توسط راست و گاهی اوقات توسط نرم افزار-اسلحه گروه".

تیم ما صحبت کرد با سباستین Bourdonیک روزنامه نگار مستقل است که دارای تخصص در سمت راست. او می گوید که در اروپا متفق پرچم است که به عنوان شناخته شده به عنوان صلیب شکسته نازی ها و دیگر نمادهای نازی, اما آن است که هنوز به طور گسترده ای در محافل ملی.
 

بسیاری از افرادی که وابسته به جناح راست در فرانسه قطع مؤتلفه پرچم در خانه های خود و یا نمایش آنها را در احزاب و یا تجمعات. من هرگز دیده می شود در محل این سازمان وجود دارد اما تعداد بسیار کمی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده از این مکان. اعضای فرانسوی راست دارای سابقه ای طولانی در استفاده از مؤتلفه پرچم به عنوان برخی از فوتبال اراذل و اوباش, مانند کسانی که در نانسی. به تازگی یکی از شناخته شده ترین, فرانسوی, ملی, کاریکاتوریست, لا Cagoule شامل مؤتلفه پرچم در یک نقاشی.
لا Cagoule یک هنرمند ملی ارسال شده در, یک تصویر از این نقاشی به نام "سیاه و سفید برادر" در تلگرام در 25 مارس. آن را ویژگی های مؤتلفه پرچم در سمت راست و در سمت چپ یک "Totenkopf" که نماد یک بخش از Waffen-SS نازی نیروهای نظامی.


"این به احتمال زیاد واکنش به لحظه'


Noam Anouar است یک نماینده برای Vigi پلیس اتحادیه و یک سرتیپ در Île-de-France. او می گوید: او تعجب نیست و در همه به دیدن این پرچم بر روی صفحه نمایش.
 
این پرچم نمایش داده شد رو به خیابان بسیار عمدی راه است. آن را احتمالا در واکنش به لحظه کنونی [یادداشت سردبیر: جهانی Black Lives Matter تظاهرات پلیس پس از قتل جورج فلوید و بحث نژادپرستی نظاممند]. اما آنچه من شوکه شده بود که به احتمال بسیار زیاد با فرد یا افرادی که این کار را نمی کند در صورت هر گونه عواقب. من خیلی شک وجود دارد هر نوع رسیدگی به این.

من خودم صحبت کردن در برابر یک نژادپرست ایمیل که فرستاده شده توسط رهبری پلیس مرزی و همچنین به عنوان یک پوستر برای یک نمایش توسط Dieudonné [یادداشت سردبیر: بحث کمدین Dieudonné متهم شده است ستیزی]که نمایش داده شد در یک ایستگاه پلیس در Mesnil-Amelot در سال 2017, اما هیچ چیز اتفاق افتاده است.


در سال 2011 هنگامی که اتحادیه هنوز وابسته به CGT [یادداشت سردبیر: یکی از فرانسه و اتحادیه های کارگری بزرگ, آنها شکایت علیه یک واحد از CRS, فرانسوی, پلیس ضد شورش مستقر در پرپینان پس از کشف یک پرتره از هیتلر در محل خود. شکایت کنار گذاشته شد و افسر پلیس است که مسئول داده شد یک هشدار است.
این مؤتلفه پرچم در دیگر ایستگاه های پلیس

در سال 2014 و 2019, عکس ها و ویدئوها ظهور نشان می دهد مؤتلفه پرچم های نمایش داده شده در چندین ایستگاه های پلیس در فرانسه.

یک عکس ارسال شده در

توییتر در اکتبر 23, 2014 نشان داد و سپس وزیر کشور Bernard Cazeneuve بازدید از یک ایستگاه پلیس در 14 arrondissement پاریس بود که مؤتلفه پرچم بر روی صفحه نمایش. در متعاقب آن بحث پاریس پلیس بازی کردن این حادثه گفت که این افسر که تا به حال نمایش داده شده پرچم فقط یک فن از ایالات متحده و که آن را نمی باید هر گونه سیاسی مفهوم با توجه به پاریس روزنامه Le Parisien.

یک گزارش تلویزیون که پخش شد در نوولل فرانسه 3-Aquitaine در ژوئن 2019 نشان داد مؤتلفه پرچم حلق آویز کردن در یک ایستگاه پلیس در نیور.

در چند هفته گذشته رسانه های مستقل خروجی Streetpress و Arte رادیو پادکست منتشر شده برخی از ضد سامی نژادپرستانه بیگانه و misogynistic پیام های رد و بدل شده در پلیس Facebook و WhatsApp گروه. وزیر کشور کریستف Castaner که ریزآب توسط Gérald Darmanin نام در پاریس دادستان عمومی به بررسی "اظهارات غیر قابل قبول است که [اگر ثابت]خواهد سازش افتخار پلیس ملی و ژاندارمری که مردان و زنان کار می کنند هر روز برای محافظت از مردم فرانسه از جمله در برابر نژادپرستی و تبعیض".
.



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن