یک قاره در قطعات: اروپا متعهد بازگشایی مرز پس از Covid-19

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس ترس فروکش کشورهای اروپایی را آغاز کرده اند بازگشایی مرزهای بسته برای حفاظ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس ترس فروکش کشورهای اروپایی را آغاز کرده اند بازگشایی مرزهای بسته برای حفاظت از اتباع خود در اوج شیوع بیماری است. اما تصمیم گیری های خود را در حال مطالعه در تضاد. برای باز کردن یا نه برای باز کردن ؟

تبلیغات

به عنوان اتحادیه اروپا به تدریج پدیدار می شود از Covid-19 مستندات های پراکنده دوباره باز شدن مرزها در منطقه شنگن که در آن جنبش به طور کلی سلطنت حاکی از دشوار به حالت عادی بازگشت.

و در عین حال قوانین اروپایی ارائه یک چارچوب برای چنین reopenings. "این است که به هر یک از اعضای دولت برای تصمیم گیری به خود مرزهای, اما آنها باید انجام دهند و در چارچوب قانون شنگن" اروپا قانون پروفسور آلبرتو Alemanno می گوید فرانسه 24.

"وجود دارد معیارهای خاص به احترام و این اقدامات باید قابل توجیه و متناسب با" Alemanno توضیح می دهد. او اشاره می کند "تبعیض" نسبت به اتباع برخی از کشورها محدود به ارسال به قرنطينه و مرز چک.

که موقعیت های متفاوت است تا به طور گسترده در بين کشورهای عضو اتحادیه اروپا نشان دهنده عدم هماهنگ در بخشی از موسسات اروپایی می گوید Alemanno. "درست است که کمیسیون اروپا در تلاش برای coordonate معرفی و همچنین از بلند کردن اجسام از این اقدامات است. اما موفق نمی شود," او می گوید.

اتحادیه اروپا داخلی وزرای میله میله به بحث در مورد بازگشایی مرز توسط ویدئو کنفرانس در روز جمعه. در این میان فرانسه 24 طول می کشد نگاه در مرز دهانه تعطیلی و قرنطينه در سراسر این قاره است.

ایتالیا, اروپایی, گردشگران استقبال با آغوش باز

ایتالیا چیزی است که از یک استثنا در منطقه شنگن. روز چهارشنبه آن را در زمان شیرجه رفتن در باز کردن مرزهای خود به اروپا و گردشگران است. "پس از ماه عظیم فداکاری وجود دارد شور و شوق در زندگی اجتماعی کشف شده گفت:" نخست وزیر جوزپه کرد. ریسک بالا برای ایتالیا. رو به آن عمیق ترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم این کشور به فوریت نیاز گردشگری را انتخاب کنید تا.

رم به عنوان یک نتیجه است و لابی همکار اعضای اتحادیه اروپا به برقراری مجدد جنبش در خاک اروپا. وزیر امور خارجه Luigi Di Maio ملاقات با همتای فرانسوی Jean-Yves Le Drian روز چهارشنبه در پایتخت ایتالیا جذاب برای "عمل متقابل" از شرکای اروپایی در بازگشایی مرزها.

ایتالیا خواستار متقابل از شرکای اتحادیه اروپا به عنوان مرز بازگشایی بیش از Covid-19 مستند

تجدید نظر کاهش یافته است در گوش کر در سوئیس و اتریش. ترس از احیای coronavirus بیماری آنها را نگه داشته مرزهای خود را با ایتالیا بسته به رم را از بین ببرد.

"ما برای اولین بار به ضربه گیر و امروز ما اطلاعات بیشتر اطمینان نسبت به کسانی که از بسیاری از کشورهای دیگر" Di Maio گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنار Le Drian.

Di Maio گفت که او و همتای اتریشی موافقت کرده بود کشور خود را در قبال سلامت و وزارتخانه ها را بررسی اپیدمیولوژیک داده های از ایتالیا.

"ما کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که بین امروز و ژوئن 15, تمام این چیزهایی که ممکن است در تضاد با روح اروپا می تواند حل و فصل شود" وزیر ایتالیا گفت.

بلژیک آماده برای یک مقیاس بزرگ از بازگشایی

برخی از کشورها به دنبال اتخاذ یک استراتژی نزدیک به ایتالیا اما در بعد تقویم. بلژیک PM سوفی Wilmès چهارشنبه اعلام کرد که کشور او خواهد بازگشایی مرزهای خود به و از اعضای اتحادیه اروپا و بریتانیا و همچنین چهار کشور دیگر در منطقه شنگن یعنی سوئیس و نروژ ایسلند و لیختن اشتاین از 15 ژوئن.

"توجه می شود اما... به شرایط تحمیل شده [در کشور]," Wilmès به او گفت: هموطنان دعوت از مسافران خود را به اطلاع بر قوانین در مقصد کشور قبل از آنها بروید.

بلژیک دولت همچنان با اعتماد به نفس ، وزیر کشور Pieter de Crem روز چهارشنبه گفت که او شمارش در "عمل متقابل" اصل میان کشورها است. در 26 کشور منطقه شنگن د Crem گفت: وجود دارد "برخی از آنها هنوز هم ساکت اما بسیاری از کشورها باید در توافق برای باز کردن مرزهای خود را در اطراف ژوئن 15".

فرانسه مطلوب به ژوئن 15 بازگشایی

فرانسه PM Édouard فیلیپ گفته او "به نفع" از اروپا به مرزهای داخلی بازگشایی از 15 ژوئن. او پیشنهاد کرد که ممکن است عدم وجود هر گونه دوره قرنطینه برای مسافران پس از رسیدن در فرانسه مگر اینکه کشورهای خود بودند تحمیل یک فرانسوی مسافران که در مورد پاریس خواهد اعمال اصل "عمل متقابل" او گفت:.

یونان به گردشگران از اروپا و فراتر از آن از ژوئن 15

مشتاق به بازتولید آن در صنعت گردشگری یونان در حال حاضر در حال آماده شدن برای ورود. این کشور مجاز آن دو فرودگاه اصلی در آتن و تسالونیکی به استقبال بازدید کنندگان از 29 کشور از 15 ژوئن. این لیست تا حد زیادی از اعضای اتحادیه اروپا یونان را بالای مشتریان از جمله فرانسه و اسپانیا و ایتالیا و انگلستان است.

اسپانیا دیگر صبر کنید

گردشگر اروپایی حسرت برای یک تعطیلات باید صبر کنید تا ژوئیه 1. این کشور را بازگشایی مرزهای خود با فرانسه و پرتغال پس از آن – و نه در 22 ژوئن به عنوان وزیر اسپانیا برای گردشگری نشان داده بود قبلا.

برخی از جزئی reopenings

چندین کشور را انتخاب کرده اند برای باز کردن مرزهای خود را به فقط یک انتخاب از اتباع جرقه اختلاف است.

دولت بریتانیا برای یک mooting راه اندازی "پل هوایی" و با انتخاب کشورها که خود را معاف از اتباع بریتانیا در قرنطینه قوانین پس از ورود.

اتریش یکی دیگر از نمونه ای از بخشی از بازگشایی. آن را متوقف سیستماتیک کنترل در مرزهای زمینی خود در روز پنج شنبه به جز در مرز با ایتالیا. مسافران از آلمان Liechstenstein, سوئیس, اسلواکی, اسلوونی, جمهوری چک و مجارستان هستند که دیگر نیاز به رعایت یک دوره قرنطینه و یا در حال حاضر منفی Covid-19 تست.

وزیر امور خارجه الکساندر Schallenberg گفت: اتریش را حفظ محدودیت برای ایتالیا با توجه به وضعیت اپیدمی اما در نظر دارد به ارزیابی مجدد این موضوع در هفته آینده.

دولت هلند اعلام کرد که روز شنبه آن را آرامش بخش هشدار سفر به تعدادی از کشورهای اروپایی است. هلند و دیگر دلسرد غیر ضروری سفر به 12 کشور از جمله آلمان و بلژیک و ایتالیا.

آن را همچنان به تضعیف چنین سفر پس از 15 ژوئن به انگلستان و سوئد که در آن خطرات بهداشتی باقی می ماند "بالاتر", دولت هلند گفت.

آلمان برای آن تصمیم گرفت روز شنبه که این امر بالابر سفر هشدارهای گردشگری در اروپا شروع ژوئن 15.

هنگامی که اتحادیه اروپا مرزهای خارجی بازگشایی?

اتحادیه اروپا خارجی مرزی باقی مانده تا اطلاع ثانوی بسته. اما این موضوع باید به زودی بر روی میز است. "ما باید حدود 15 ژوئن می دانیم آنچه که ما در حال رفتن به انجام مورد ما مرزهای بیرونی" در فرانسه Le Drian گفت و خواستار "لازم است هماهنگی" بین اعضای اتحادیه اروپا در این زمینه است.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن