'یک گذشته تاریک': MVPs می گویند زمان به جلو Kenesaw کوه Landis' نام کردن پلاک

نیویورک — چیزی هنوز اذیت بری لارکین در مورد با ارزش ترین بازیکن جایزه.دیگر نام حک شده بر روی تروفی: Kenesaw کو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

نیویورک — چیزی هنوز اذیت بری لارکین در مورد با ارزش ترین بازیکن جایزه.

دیگر نام حک شده بر روی تروفی: Kenesaw کوه Landis.

"چرا ؟" گفت: لارکین سیاه shortstop رای دادند و لیگ ملی MVP در سال 1995 با Cincinnati Reds.

"من همیشه آگاه از نام خود و آنچه که به معنای کاهش خط رنگ در لیگ اصلی بیس بال نژادی و بی عدالتی و نابرابری که بازیکنان مجبور به رفتن را از طریق" the Hall of Famer گفت: در این هفته.

استخدام در سال 1920 به عنوان ورزش اول کمیسیون برای کمک به پاک کردن شایع قمار Landis و میراث او هستند "همیشه یک داستان پیچیده" است که شامل "مستند نژادپرستی" رسمی MLB مورخ جان خار گفت.

این بسیار درست است: هیچ باند بازی های برگزار شده در رشته خود را در طول ربع قرن تصدی. جکی رابینسون را شکست سد در مارس 1947 در حدود 2 و نیم سال پس از Landis درگذشت.

"Landis بخشی از تاریخچه حتی اگر آن را تاریک تاریخ" Houston Astros مدیر گرد و خاکی بیکر گفت.

FILE - In this July 14, 2015, file photo, Barry Larkin is introduced before the MLB All-Star baseball game in Cincinnati. Something still bothers Barry Larkin about his Most Valuable Player award. The other name engraved on the trophy: Kenesaw Mountain Landis.
فایل در جولای 14, 2015, فایل, عکس, Barry لارکین معرفی شده است قبل از MLB همه ستاره بیس بال بازی در سینسیناتی. چیزی هنوز اذیت بری لارکین در مورد با ارزش ترین بازیکن جایزه. دیگر نام حک شده بر روی تروفی: Kenesaw کوه Landis. "چرا ؟" گفت: لارکین سیاه shortstop رای دادند و لیگ ملی MVP در سال 1995 با Cincinnati Reds.(AP Photo/جان Minchillo فایل)جان Minchillo/آسوشیتد پرس

واقعیت این است که تعداد کمی از طرفداران متوجه Landis' نام دیوار بیش از همه با ارزش ترین بازیکن غنائم. اما وجود دارد آن است که به صورت برجسته نمایش داده شده در هر لیگ آمریکا و NL MVP پلاک از سال 1944 ها: Kenesaw کوه Landis یادبود بیس بال, جایزه, در, براق, طلا, نامه به معنای واقعی کلمه دو بار به عنوان بزرگ به عنوان کسانی که برنده.

"این سال 2020 در حال حاضر همه چیز تغییر کرده در سراسر جهان است. آن را می توانید تغییر دهید برای بهتر" گفت: 1991 NL MVP تری پندلتون آتلانتا که سیاه و سفید است. "مجسمه های در حال پایین آمدن مردم در حال نگاه کردن به آثار تاریخی و بناهای یادبود. ما باید برای رسیدن به پایین از چیزهایی به انجام آنچه درست است. بله شاید وقت آن است که برای تغییر نام و نام خانوادگی."

بن واکر یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن