'خیلی خسته کننده مسابقه': را Covid-19 بزاق ممنوعیت درخشش خاموش کریکت?

صادر شده در: 26/05/2020 - 11:17بروز رسانی: 26/05/2020 - 11:17 یک coronavirus مرتبط ممنوعیت استفاده از بزاق ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

یک coronavirus مرتبط ممنوعیت استفاده از بزاق برای درخشش در توپ باعث نگرانی گسترده در میان اطفال با استرالیا paceman Mitchell Starc هشدار روز سه شنبه که ورزش خطر تبدیل شدن به "بسیار خسته کننده" اگر توپ-دستکاری قوانین هستند و نه آرامش.

تبلیغات

این شورای بین المللی کریکت (ICC) تنظیم شده است برای اجرای بحث برانگیز بان کی مون در ماه ژوئن پس از دریافت توصیه های پزشکی که تف به شمار Covid-19 انتقال خطر است.

تصمیم لمس حساس و به شدت مورد بحث مسئله در کریکت: پرتاب کنندگان به طور سنتی دریافت توپ را به حرکت در هوا فریب این ضربه توسط درخشان و یا پرداخت یک طرف با استفاده از عرق یا بزاق.

Starc به طور گسترده ای به عنوان برجسته چرخش کاسه در استرالیا, تیم گفت نوسانی توپ در چنین شیوه ای بسیار مهم بود بخشی از مسابقه بین کاسه و رودخانه.

"ما نمی خواهیم به از دست دادن آن و یا آن را حتی کمتر بنابراین نیاز به چیزی در جای خود نگه دارید که توپ نوسانی" او به خبرنگاران گفت: در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی.

"در غیر این صورت مردم نمی خواهید به تماشای آن و بچه ها در حال رفتن به می خواهید به پرتاب کنندگان" Starc توضیح داد.

"در استرالیا در چند سال گذشته ما تا به حال برخی از زیبا تخت درها و در صورتی که توپ را برای رفتن مستقیم آن را بسیار خسته کننده مسابقه," او اضافه شده است.

توپ دستکاری

صحبت از کریکت-توپ تعمیر و نگهداری شده است ثابت از ورزش است. آن را اغلب نوسان غیرقانونی به قلمرو اخیرا با 2018 توپ-دستکاری رسوایی که دیدم با مشخصات بالا بازیکنان استرالیا برای معلق با استفاده از کاغذ سنباده به یک سمت توپ و آن را به نوسان بیشتر است.

آنیل Kumble رئیس ICC cricket کمیته گفت: در این هفته که بزاق ممنوع شد و تنها در نظر گرفته شده به عنوان یک اقدام موقت در طول coronavirus بحران است.

سابق هند از آزمون عنکبوتی که تار میتند پیشنهاد کریکت رگولاتور نمی خواهید برای باز کردن درب با استفاده از مواد خارجی برای تغییر وضعیت از توپ.

Starc گفت: او را درک چنین بی میلی با توجه به قوانین روشن است که وجود دارد در مقابل توپ دستکاری.

اما او گفت: اگر پرتاب شد محروم توسط بزاق بان آنها باید با توجه بیشتر گریز در جای دیگر.

استفاده از موم

30 ساله گفت: کارکنان زمین می تواند دستور داد و نه به تولید ضربه پسند تخت درها یا توپ-دستکاری قوانین می تواند تغییر اجازه می دهد یک ماده مانند موم می توان به توپ.

"این غیر معمول زمان برای جهان است و اگر آنها در حال رفتن به حذف بزاق درخشان برای بخشی از زمان آنها نیاز به فکر می کنم چیزی دیگری که برای بخشی از زمان را به عنوان خوب," او گفت:.

این می تواند به دست آورد یا "با درها نه به عنوان تخت یا حداقل با توجه به این درخشان موم" او اضافه شده است.

کریکت استرالیا توپ تولید کننده Kookaburra است در حال توسعه یک موم برس که اجازه می دهد تا بازیکن را به درخشش توپ بدون استفاده از بزاق. آن گفت: "جیبی-اندازه اسفنج اپلیکاتور" آماده خواهد شد در ماه ژوئن.

این دستگاه جدید نیاز به تصویب قانونی از قوانین کریکت به صراحت دولت است که پرتاب کنندگان نمی توانند با استفاده از "مواد مصنوعی" برای تغییر وضعیت از توپ.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن