'زن': صفحه ویکیپدیا سوابق آزمایشات و دستاوردهای نامرئی زنان

ساختمان در موفقیت هشتگ #unefemme (یک زن) که هدف آن به تماس های روزمره جنسیتی در رسانه های طنز صفحه ویکیپدیا د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

ساختمان در موفقیت هشتگ #unefemme (یک زن) که هدف آن به تماس های روزمره جنسیتی در رسانه های طنز صفحه ویکیپدیا در فرانسه آغاز کرده است ضبط بسیاری از دستاوردهای زنان در نظر گرفته میشوند با هم در اخبار تحت ناشناس برچسب "یک زن".

تبلیغات

این یک ماه مشغول ژوئن برای "یک زن" سرشار از لرزش آغاز بکار و تبلیغات قضاوت تیتر در مطبوعات فرانسه.

یک هفته پس از گرفتن شارژ از فرانسه حمل و نقل هوایی آکادمی "یک زن" سرنشین اولین هواپیماهای رادارگریز به مبارزه در ژوئن 12 همان روز او منصوب شد رئیس ناسا انسان spaceflight برنامه. به نوعی "زن" هنوز زمان منجر به یک آتش نشانی در فرانسه, روستایی, Creuse گروه حاکم بر یک سوئیس به سرطان موسسه خیریه تبدیل شدن به بهترین در جهان پرداخت اجرایی و برنده "اقتصاددان جوان سال" جایزه در حالی که همچنین دم "چای سبز با طعم آبجو 100% Catalan."

این فقط یک نمونه از جدید ترین عناوین خبری تعریف شده است که افراد خود را به عنوان "یک زن" بدون نام بردن از آنها. آنها شناسه در زبان فرانسه " ویکیپدیا "Une femme" (یک زن) که در رشته های اخیر آنلاین طرح های هدف در معرض و مسخره کردن تبعیض جنسی در رسانه ها.

طنز صفحه "درخشان در معرض پوچی از این وضعیت می گوید:" فعال Sherine Deraz که نوشته شده است یک سری از مبتنی بر وب و ویدئوها در فمینیسم. "پس از سال ها که سکوت دستاوردهای زنان در حال ارائه نامرئی توسط عبارت 'زن' (...). ما واقعا هرگز می دانم که انجام داده چه هستند و به همین دلیل قادر به این زنان به دلیل اعتبار."

صفحه "خنده دار, اصلی, هوشمندانه و نافذ" می افزاید: Marlène کولن-Gully, یک استاد دانشگاه تولوز که نوشته شده است به طور گسترده مورد زنان در رسانه ها. "طنز همواره ابزار از مظلومان وسیله ای برای wittily افشای آنچه را نمی توان گفت."

'Tragi-طنز'

ویکیپدیا "یک زن" متعدد است ملیت های متعدد حرفه ای و آرایه ای از مهارت های است که در سال 2016 او را دیدم سر آلمان پرفروش روزنامه Bild, سرب, ژاپن حزب مخالف اصلی و بیش به عنوان وزیر شادی در امارات متحده عربی, همه در یک بار. او دستاوردهای علمی به دست آورده اند او پنج جایزه نوبل در پزشکی "اما تنها یک مدال فیلدز" بالا تمایز برای ریاضیات.

در حالی که کمی شناخته شده در مورد دوران کودکی خود را به نظر می رسد مادر او نیز "یک زن". اخیرا او توصيف شده است و تاب با کشت معتبر موارد اغلب اعطا شده توسط مردان است. بنابراین در آغاز سال "یک زن" منصوب شد رئیس جمهور یونان "در پیشنهاد نخست وزیر Kyriakos Mytsotakis". به عنوان فرانسوی هفتگی که زد داستان اشاره کرد او پست است "اساسا تشریفاتی" و "او تیره است نابود و لگدمال به باب".

در حالی که اتخاذ یک زبان-در-گونه تن در سراسر صفحه ویکیپدیا است مرگبار جدی وقتی که می آید به اگهی بخش است. "یک زن" به آن اشاره می میرد هر دو و نیم روز در فرانسه در دست شریک زندگی خود را.

>> مقابله با خشونت خانگی: 'اگر شما بخواهید سوالات درست در زمان مناسب شما را نجات'

با توجه به فعال ماریون Vaquero که راه اندازی جمعی @pepitesexiste (جنسیتی قطعه) به تماس جنسیتی در رسانه های اجتماعی به "tragi-طنز" تن از صفحه "یک راه مفید برای افشای تفاوت در راه مردان و زنان درمان می شوند در رسانه ها." در مصاحبه با لوموند او افزود: "در حالی که زنان هنوز تحت نمایندگی این واقعیت است که آنها نه به نام وقتی که با اشاره به دستاوردهای خود تنها باعث می شود آنها را حتی بیشتر نامرئی است."

ناشناس trailblazers

"هیچ کس تا بحال از نوشتن تیتر که بار خوانده شده" یک مرد انتخاب رئیس جمهور پس از آن دیده می شود به عنوان مسخره" می افزاید: استاد کولن-خندقها. "به این دلیل که زنان همیشه به عنوان داشتن یک کیفیت خاص در حالی که در مردان دیده می شود به عنوان یک جهانی یک" او استدلال می کند و اشاره کرد که اخبار رسانه های که به راحتی این ویژگی اغلب انجام این کار غیر ارادی است.

بسیاری از مقالات شناسه در صفحه ویکیپدیا اتخاذ سنتی "اولین زن..." عبارت تاکید تازگی از یک زن دستیابی به موفقیت در یک زمینه است. در انجام این کار, آنها خطر تقویت مفهوم استثنایی اتفاق تقریبا یک ناهنجاری در جهان تحت سلطه مردان — در حالی که همچنین ارائه فرد نامرئی.

"این یک سوال پیچیده چرا که در برخی موارد 'زن' می توانید تعریف و ارائه نامرئی در یک بار می گوید:" استاد کولن-خندقها. "برجسته ساختن نقش زن از پیشگامان می توانید یک آموزشی, ابزار, ارائه شده است همراه با یک معاینه سیستمیک طبیعت جنسیتی مبتنی بر تبعیض است که توضیح می دهد که چرا صبر برای یک زن پیشگام بوده است خیلی طولانی است."

این مشکل می گوید: Deraz, این است که اکثر خوانندگان جزئیات بیشتر از این عنوان است.

"اخبار سازمان کاملا به درستی می خواهم به استرس این واقعیت است که زنان مجبور به صبر طولانی برای به رسمیت شناختن اما آنها این کار را در یک دست و پا چلفتی, مد," او می گوید و اشاره کرد که بسیاری از خوانندگان دریافت اطلاعات خود را از عناوین به تنهایی. او معتقد است که رسانه ها باید در ادامه راه دور دیگر برای اولین بار نامگذاری زنان و سپس فراهم کردن زمینه و تجزیه و تحلیل برای کسانی که مایل به یادگیری بیشتر.

#unefemme

ظاهرا مثبت داستان در مورد توانمندسازی زنان اغلب با گرفتن صفحه ویکیپدیا اشاره کرد که به تازگی منصوب زنان نیاز به حقه بازی بین مشاغل و کارهای دیگر بر خلاف همتایان مرد خود.

"بسیار به شگفتی رسانه های فرانسه در سال 2019 یک زن مجاز است به داور اول لیگ 1 فوتبال جلوتر از فوتبال زنان در جام جهانی [سازمان یافته در خاک فرانسه]" این صفحه می خواند. "او این کار را در یک نیمه حرفه ای ظرفیت که برگ او را با سه روز در هفته خود را به انجام برسانند [دیگر] تعهدات حرفه ای."

حتی قبل از اینکه این صفحه را راه اندازی کاربران توییتر تا به حال به تصویب رسید #unefemme برچسب برای قرعه کشی موازی بین فعالیت های متعدد رسانه ها نسبت به "زن" و نامتناسب حجم کار سنگین تحمل در زنان به طور کلی — یک عدم تعادل برجسته توسط خرید اینترنتی از آخرین تکرار مرگبار کرونا ويروسی است که صفحه ویکی پدیا, یادداشت های "یک زن" برای اولین بار کشف در سال 1964.

در حال حاضر, وجود دارد, نشانه های این کمپین است که با داشتن برخی از اثر به عنوان یک کاربر توییتر اشاره کرد در روز چهارشنبه. دو روز پس از در حال اجرا تیتر "یک زن منجر 850 آتش نشانان در Creuse" محلی روزانه La Montagne بی سر و صدا اصلاح آن عنوان به عنوانی شخصیت نام و نام خانوادگی و... به دنبال "یک زن".



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن