آفریقا ملخ طاعون: نرم افزار جدید راه اندازی شد به نبرد swarms

صادر شده در: 07/07/2020 - 17:34 تعداد زیادی از ملخ شده اند swarming در سراسر شرق آفریقا در ماه های اخیر ویرا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در:

تعداد زیادی از ملخ شده اند swarming در سراسر شرق آفریقا در ماه های اخیر ویرانگر محصولات کشاورزی و تهدید امنیت غذایی در منطقه است. در حال حاضر مقامات امیدوارند یک برنامه جدید می تواند به آنها کمک کند به دست آوردن دست بالا را در نبرد خود را در برابر آفات است.

تبلیغات

به نام E-ملخ برنامه اجازه می دهد تا یک تیم از 'ملخ پیشاهنگی' به پیگیری swarms و ارائه زمان واقعی اطلاعات در مورد اندازه و محل آنها.

"من به دنبال ملخ که در آن آنها را گزارش کنم, من تصاویر من آپلود ویدئوها از خود جنبش و همچنین به آنها توصیه می کنند که به نوعی کنترل را می توان مورد استفاده قرار گیرد" Achilo کریستوفر یک ملخ دیده بانی در تورکانا منطقه از شمال کنیا به رویترز گفت.

اطلاعات وارد شده در یک پایگاه داده مرکزی و تجزیه و تحلیل توسط تیم فنی که در آن می توانید تصمیم بگیرید که چه عمل را از جمله این که آیا به اسپری آفت کش ها یا با هواپیما یا با زمین تیم است.

نرم افزار راه اندازی شد و توسط سازمان غذا و کشاورزی سازمان در پاسخ به نگرانی ملخ هجوم تهدید امنیت غذایی در منطقه است.

فعلی ملخ هجوم بدترین است که دیده شده است برای سه نسل خیلی با آب و هوای مرطوب و کمک به آنها را به نژاد و در تعداد بیشتری از حد معمول است.

از اواخر سال 2019 میلیاردها حشرات را ویران محصولات در کشورها از جمله کنیا با سومالی و اتیوپی و گسترش به هند و پاکستان و منطقه دریای سرخ.

به طور متوسط ملخ ازدحام حدود 40 میلیون حشرات سفر می تواند تا 150 متر در روز و مصرف مواد غذایی به اندازه کافی در آن زمان برای تغذیه 35,000 مردم است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب