پس از حذفی از دست کوسه ها باید فصل 2015-16 به عنوان یک مدل

با NHL اعلام هفته گذشته که 2019-20 فصل به طور منظم است بیش از زمانی که و اگر لیگ رزومه آن را مستقیما به گس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

با NHL اعلام هفته گذشته که 2019-20 فصل به طور منظم است بیش از زمانی که و اگر لیگ رزومه آن را مستقیما به گسترش برگشتی — کوسه ها می دانستند فصل خود شد رسما.

آنها مقدار زیادی از زمان برای خورش بیش از حق رای دادن بدترین فصل در 17 سال. سن خوزه یکی از هفت تیم از سمت چپ از NHL برنامه ریزی قصد دارد تا در فصل آینده شروع می شود در اواخر پاییز یا اوایل زمستان است.

یک سال پس از ساخت آن را به نهایی کنفرانس غرب کوسه ها به پایان رسید و با بدترین رکورد در کنفرانس و از دست رفته برگشتی فقط برای دومین بار پس از مدیر کل داگ ویلسون در زمان بیش از در سال 2003.

"ما در حال استفاده نمی شود برای از دست دادن و یا از دست دادن فصل در اینجا به طوری که آن را سرگرم کننده" کاپیتان لوگان مدل روز پنجشنبه گفت. "به عنوان یک گروه ما می دانیم که هر فرد باید بهتر در سال آینده. من فکر می کنم با این استراحت طولانی می افزاید: آن زمان بچه ها برای دریافت آماده شده است. انگیزه باید در تمام زمان بالا برای همه است. هنگامی که شما یک سال مثل این شما می خواهید به بازگشت و اثبات به مردم است که این فقط یک اتفاق است."

این نادر است که قلمرو کوسه ها شده اند که یکی از سازگار ترین فرانچایز در لیگ. آخرین باری که آنها از دست رفته پلی آف شد در 2014-15 سپس آنها منعکس فصل بعد برای کسب این تیم را در سفر به نهایی جام استنلی قبل از از دست دادن به پیتسبورگ در شش بازی.

طراحی لباس معتقد است یک تیم است که با استعداد دفاعی گروه به رهبری اریک Karlsson, Brent سوختگی و مارک-ادوارد آزاده نامداری و همچنین به جلو مانند خود توماس نمایی از پارچه Evander کین و تیمو میر است که مواد تشکیل دهنده در محل به تکرار است که چرخش.

"من باور دارم که در تابستان بسیاری از مردم نوشت ما گفت: پنجره را بسته و این تیم انجام می شود چوب چنگال در آنها" Couture گفت. "من فکر می کنم که آتش روشن در بسیاری از ما. آن را به همان چیزی که در این سال. وجود دارد رفتن به افرادی که در حال نوشتن آن همان مقالات وجود دارد رفتن به طرفداران گفت: همان چیز است. تنها راهی که می توانید تغییر دهید که ما بیرون رفتن و ایجاد یک تغییر و آنها را نشان می دهد که ما هنوز یک تیم خوب. ما هنوز این قطعه در ذهن من به رقابت بپردازند."

این قطعه فقط نمی بر این فصل به عنوان کوسه ها رو به یک شروع به زیر در بهار گذشته را طولانی حذفی اجرا. این تیم بازگشت در ماه نوامبر قبل از سقوط از هم جدا و دوباره منجر به شلیک مربی پیتر Condoleo در ماه دسامبر.

پس از یک مشکل ابتدا تحت مربی موقت باب Boughner کوسه ها نشان داد نشانه هایی از آمدن به فرم در ماه ژانویه قبل از یک سری از آسیب ها از خط خارج فصل است.

"هنگامی که یک چیز آمد ریزد از آن همه فقط به هم ریخت," Karlsson گفت. "هنگامی که شما در یک سوراخ بزرگ که مهم نیست که چقدر خوب شما هستند و یا چقدر تجربه شما آن را سخت در دوره کوتاه از زمان برای خودتان یک چرخش در راه است که آن را رفتن است در مسیر درست. این نوع از احساس می کند مانند آنچه که برای ما اتفاق افتاده. ما سعی کردیم بسیاری از چیزهایی که برای تعمیر آن است. اما در همان زمان من فکر نمی کنم که هر چیزی که ما می تواند انجام داده اند متفاوت است که باید تغییر نتایج کوتاه مدت."

در حال حاضر وظیفه برای کوسه ها است که به بازی با ساختار بهتر و انسجام از شروع فصل آینده برای جلوگیری از آن سوراخ.

یکی از بزرگتر سوالات این تیم را قبل از بازگشت در پاییز خواهد بود که وضعیت Boughner. Wilson ستایش Boughner عملکرد حتی اگر این تیم بود فقط 14-20-3 در طول تصدی خود.

اما ویلسون است و نه متعهد به آوردن او فصل آینده حتی اگر Boughner به دست آورده احترام بسیاری از بازیکنان کلیدی.

"او یک کار بزرگ که در آن او در و که در آن ما در" سوختگی گفت. "او تا به حال دانش او دقیق است. او بسیار دقیق واقع در حالات مختلف. او قادر به خود را در بازی تغییر میکند. اگر او نیاز به ضربه محکم و ناگهانی او می تواند. او بزرگ بود."

کوسه ها هم تعداد انگشت شماری از عوامل برای تصمیم گیری در مهمترین دیرین رهبر جو تورنتون. تورنتون به حال هفت گل و 24 پاس گل در 70 بازی به عنوان یک زن 40 ساله و ابراز علاقه برای بازگشت خود 23rd, NHL فصل.

"دانستن جو او را برای رفتن به می خواهید به بازگشت" Couture گفت. "او هنوز هم بازی کردم. من فکر می کنم او هنوز هم کمک خواهد کرد تا هر تیم که می خواهید او را. اگر او سالم و او را آماده رفتن من نمی بینم چرا که نه."

جاش Dubow یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن