اکنون درباره قلعه بادی مناسب چه کاری می‌توانید انجام دهید

در پارک مروارید علاوه بر تجهیزات آموزشی و وسایل سرگرمی کودکان، امکانات رفاهی مناسبی برای خدمترسانی به تمام سن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در پارک مروارید علاوه بر تجهیزات آموزشی و وسایل سرگرمی کودکان، امکانات رفاهی مناسبی برای خدمترسانی به تمام سنین در نظر گرفته شده است تا افراد با هر سلیقهای بتوانند اوقات خوشی را در این پارک سپری کنند. باغ جنت که از بهترین پارک های شیراز برای چادر زدن به شمار میرود، قسمتی را برای کمپ مسافران نوروزی مهیا کرده است.پارک جنت دارای دیدنیها و امکانات مناسبی مانند فضای سبز چشمنواز، حوضها، آبنماهای سراسری، مسیر پیادهروی، زمین فوتبال و والیبال، شهربازی کودکان، بوفه مواد غذایی، نمازخانه و سرویسهای بهداشتی است. پل معلق و زیپ لاین کوه دراک شیراز از تفریحات هیجانانگیز فاز اول این پارک کوهستانی است که دوستداران هیجان را بهسوی خود جذب میکند. با تکمیل فاز دوم پارک کوهستانی دراک با امکاناتی شامل تلهکابین، هتل، رستوران و فستفود، شهربازی، زیستگاه حیوانات و باغ پرندگان، مساحت این مجموعه بههمراه سد تنگ سرخ به ۱,۰۰۰ هکتار خواهد رسید.پارک کوهستانی دراک دارای امکاناتی مانند دریاچه مصنوعی، پل معلق، زیپ لاین، پیست دوچرخهسواری، مسیر موتور سواری، مسیرهای پیادهروی، زمین بازی کودکان، باغ گیاهان دارویی، آلاچیق، نیمکت، کافه و سرویسهای بهداشتی است. این پارک در سال ۱۳۹۹ در سه فاز به بهرهبرداری رسیده و بخشهایی از آن هنوز در حال ساخت و زیباسازی است و نخستین پارک کوهستانی در استان فارس به شمار میرود که برای استفاده معلولین بهینهسازی شده است.از امکانات و جاذبههای گردشگری پارک سایه میتوان به مسیر پیادهروی بهطول ۱۲ کیلومتر، زیپ لاین ۴۰۰ متری در دو لاین، کارگاه صخرهنوردی، آبشارهای سنگی، دریاچه مصنوعی به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع همراه با آبنمای ۱۰ متری، مسیر دوچرخهسواری، زمین بازی کودکان، کافه و فستفود اشاره کرد. ​This was cre at ed ᠎by G​SA  Conte nt Gener᠎ator D emoversi on᠎!

این قلعه فقط مختص کودکان نیست، خانوادهها میتوانند در کنار هم از محیط جذاب و مهیج این قلعه برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند و اوقات خوشی را با هم سپری نمایند. از این رو شاید برای عده ای این سوال پیش بیاید که آیا فرقی میان این 2 تفریح کیش وجود دارد یا خیر؟ حال که صحبت به پاساژها و مالها رسید، بد نیست به بزرگترین پاساژ خاورمیانه، یعنی ایران مال یا بازار بزرگ ایران هم اشاره کنیم؛ جایی که بدون شک از بهترین فضاها برای خانوادههاست. این شهربازی یکی از مدرنترین شهربازیهای شیراز است و دستگاههای زیادی برای تفریح و بازی تمام سنین در آن وجود دارد. به این ترتیب، ارم یکی از کاملترین و بهترین شهربازی های تهران است که طرفداران زیادی دارد. از این رو می توان تفریحات آبی کیش را نیز به دو دسته تقسیم نمود که به صورت گروهی و یا تک نفره انجام می شوند که بسته به سلیقه و انتخاب شما دارد. پارک بوستان دارای چند آبشار و مسیرهای پلکانی به بالای کوه است و از طراحیهای زیبا و موفق شهرداری سابق شیراز به شمار میرود.تنها نقطه ضعف پارک بوستان، فقدان نورپردازی مناسب در شب است که با اجرای یک نورپردازی مدرن میتوان از این چشمانداز زیبا در شب نیز بهره برد.

قربانیان که همگی دانش آموزان مدرسه ابتدایی هیل کرست در دوون پورت بودند پس از آنکه قلعه بادی به هوا بلند شد جان خود را از دست دادند. مدیر اجرایی هلدینگ انترتینمنت دبی به عنوان مجری طرح قلعه بادی در دبی، در مصاحبهای گفت: “امروز، ما نه تنها با افتتاح این قلعه بادی در دبی یک رکورد جدید در گینس ثبت کردیم، بلکه یک تجربه خانوادگی منحصر به فرد دیگر را به پارکها و استراحتگاه های دبی افزودیم.” برای سفر به شهر دبی در کشور امارات متحده عربی میتوانید از سایت الی گشت بلیط پرواز و هتل محل اقامت خود را با بهترین قیمت و در اسرع وقت رزرو نمایید، سایت الی گشت به صورت ۲۴ ساعته به علاقهمندان سفر خدمات ارائه میدهد. لیست تفریحات کیش, چه تفریحات آبی کیش و چه تفریحات غیر آبی کیش به گردشگران کمک می کند تا در زمان سفر به کیش، بتوانند تصمیم درستی را برای انتخاب تفریحات کیش بگیرید. مدت زمان پرواز با چتر بین 6 تا 7 دقیقه خواهد بود که تا ارتفاع 150 تا 300 متر بالا می رود. توجه داشته باشید که با خرید بلیط امکان استرداد آن وجود ندارد و به همین دلیل در زمان تهیه بلیط باید به تاریخ رزرو بلیط و نوع آن توجه ویژه نمایید.

همانطور که می دانید کیش یکی از مقاصد گردشگری در جنوب ایران است که دور تا دور آن را آب های دریای نیلگون خلیج فارس فرا گرفته و به همین دلیل فضای کافی برای انجام تفریحات آبی را دارد. کشتی تفریح اوستا کیش را می توان اولین کشتی تفریحی و رستوران دریایی در جزیره کیش دانست که علاوه بر سرو شام و ناهار، برنامه های با نشاطی مانند جنگ شادی، استندآپ کمدی، شعبده بازی، قرعه کشی و اهدای جوایز در آن صورت می گیرد. تفاوت تفریحات آبی با تفریحات دریایی کیش ؟ همانطور که گفته شد تفریحات کیش به دو دسته آبی و غیر آبی تقسیم بندی می شوند که تفریحات غیر آبی در دسته دوم قرار دارد. دامگاه پرندگان فریدونکنار که یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی فریدونکنار است هنوز روی گوگل مپ ثبت نشده اما شما میتوانید زمانی که به این منطقه سفر کردید آن را ثبت کنید. در کیدز گاردن با کمک مربیان، از فرزندان شما بهطور کامل مراقبت میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده آنها را به این شهربازی و مربیانش بسپارید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن