همه سوخت حذف شده از نشت کشتی باری اجرا زمین خاموش موریس، PM می گوید

صادر شده در تاریخ: 12/08/2020 - 10:05 خدمه نجات با موفقیت تمام سوخت را از مخازن کشتی باری غول پیکر که در حال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

صادر شده در تاریخ:

خدمه نجات با موفقیت تمام سوخت را از مخازن کشتی باری غول پیکر که در حال فرار از موریس پمپ اژدر، نخست وزیر روز چهارشنبه، جلوگیری از نشت نفت عظیم دیگر به آب های بکر است.

تبلیغات

فاجعه اکولوژیک بیشتر به عنوان MV Wakashio، حامل فله متعلق به ژاپن، تهدید به شکستن از هم جدا در هر لحظه پس از بیش از دو هفته در یک صخره مرجانی خارج از کشور جزیره جدا شد.

پراویند جوگناوث نخست وزیر گفت: «تمام سوخت از مخازن پمپ شده است، و اضافه کرد که حدود ۱۰۰ تُن در جای دیگر روی کشتی باقی مانده است.

کشتی در 25 ژوئیه به زمین زد و شروع به نشت نفت به صخره های مرجانی، جنگل حرا و تالاب های حفاظت شده هفته گذشته در یک ضربه عظیم برای جزیره پارادیسیانکال محبوب در میان ماه عسل و گردشگران دیگر.

Jugnauth گفت: "این مسابقه ای علیه ساعت بود، و من برای جلوگیری از نشت نفت دیگری، سلام کار عالی است.

"آب و هوا آرام بود و آن را کمک به ورزش پمپاژ، آن را نیز جلوگیری از شکستن قایق، که اجتناب ناپذیر است."

همان شرکت درگیر در حوادث قبل از

شرکت ژاپنی که یک کشتی را اداره می کند که سوخت را در سواحل موریس نشت می کند، پیش از این درگیر حوادثی بوده است، از جمله نشت نفت در سال ۲۰۰۶ در اقیانوس هند.

Mitsui OSK Lines operates the MV Wakashio, which ran aground on July 25 just off the coast of Mauritius, carrying 4,000 tonnes of fuel that has been seeping into the pristine coral-filled waters of the island nation. اپراتور و مالک کشتی Nagashiki حمل و نقل عذرخواهی برای نشت، و متعهد به کمک به کاهش آسیب.

حادثه اولین چیزی نیست که خطوط سیستم عامل میتسوای را شامل می شود. در سال 2006، نفت کش روشن آرتمیس که توسط شرکت عمل می کرد، در حالی که تلاش برای نجات خدمه کشتی دیگری، بر اساس بیانیه شرکت از آن زمان آسیب دید. تخمین زده می شود 4500 تن نفت خام از کشتی به اقیانوس هند نشت.

نشت در دور دست انجام گرفت و نشت به رقیق و بخار پس از شرکت قضاوت خام بعید است برای رسیدن به زمین باقی مانده بود.

شرکت در حوادث کوچکتر دیگری از جمله در سال ۲۰۱۳، هنگامی که یک کشتی کانتینری در اقیانوس هند غرق شد، درگیر شده است.

شرکت توکیو، تاریخچه خود را به سال ۱۸۷۸ بازمی دارد، زمانی که خانه تجاری میتسوای و شرکت شروع به کار یک قایق بخار بین ناگازاکی و شانگهای کردند.

در سال ۱۸۸۴ عملیات کشتیرانی به شرکتی به نام خطوط اوساکا شوسن کایشا، یا خطوط OSK، زیر چتر میتسوئی زئیباتسو، یا کنگلومرات، منفّل شد.

شرکت به تدریج مسیرهای خود را در دهه ۱۹۳۰ گسترش داد و حمل مسافر و بار بین ژاپن و شهرهای بزرگ در آمریکای شمالی و جنوبی از جمله نیویورک را آغاز کرد.

نام آن در سال ۱۹۴۲ به کشتی بخار میتسوئی (Mitsui Steamship) و مانند بسیاری از خطوط کشتیرانی خصوصی ژاپنی ها ( ) که به شدت درگیر حمل و نقل نظامی قبل و در طول جنگ جهانی دوم بود، نام گذاری شد.

کشتی که باعث نشت نفت موریس شد چک های سالانه خود را تصویب

این شهر از هرج و مرج دوره پس از جنگ جان سالم به در برد و بخشی از ژاپن به اصطلاح معجزه اقتصادی، درگیر در صادرات اتومبیل ژاپنی در خارج از کشور و واردات گاز طبیعی به ملت فقیر انرژی بود.

در پی یک سری ادغام ها و ادغام ها، در سال ۱۹۹۹ به میتسوای اواس کی خطوط نام برد و هم اکنون ۷۴۰ شناور در سراسر جهان را اداره می کند که بیش از ۱۰۰۰ نفر را به کار گرفته اند.

ام وی واکاشیو متعلق به کشتیرانی ناگاشیکی است که در اوکایاما در غرب ژاپن مستقر است.

شرکت در حال حاضر صاحب ۱۱ کشتی، از جمله کشتی کانتینری، تانکر و حجیم کننده مانند واکاچیو، یک فله دار به اصطلاح اندازه کیپ است که در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است.

MV Wakashio آخرین بازرسی سالانه خود را در ماه مارس بدون هیچ مشکلی تصویب شده بود، با توجه به بازرسی کلاس NK ژاپن است.

به گزارش وب سایت این شرکت، کشتیرانی ناگاشیکی زندگی را به عنوان یک خط کشتی نمکی در سال های پایانی دوره ادو ژاپن (۱۶۰۳-۱۸۶۸) آغاز کرد.

که بعدها به حمل و نقل بامبو، الوار و زغال چوب گسترش پیدا کرد و شروع به پیله کردن مسیرهای ساحلی کرد.

که در اصل به نام اداره کشتی ناگاشیکی شناخته می شود، این شرکت برنج را نیز از شبه جزیره کره به ژاپن حمل می کرد که از سال ۱۹۱۰ تا پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ تحت حکومت استعماری توکیو بود.

شرکت پس از جنگ تمام کشتی های خود را از دست داد، اما در سال ۱۹۵۸ دوباره تأسیس شد و به کشتیرانی ناگاشیکی نام گذاری شد.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن