'همه از فرانسه می خواستم ماسک در حال حاضر آنها در حال پوشیدن آنها'

صادر شده در: 22/05/2020 - 13:00بروز رسانی: 22/05/2020 - 13:01 در مطبوعات, یکشنبه, مارس 22: نگاه ما در چه مقا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

در مطبوعات, یکشنبه, مارس 22: نگاه ما در چه مقالات در چین و هنگ کنگ باید بگویم در مورد پکن قصد تحمیل امنیتی جدید قوانین یک مطالعه که به سوال خواستار اثربخشی سوئد "بی بند و faire" کروناویروس, استراتژی, lax نگرش پاریسی نسبت به پوشیدن ماسک و عاطفی مراسم بین یک مرد و خر.

تبلیغات

به شدت دیدگاه های مختلف در حال ظهور در پکن قوانین امنیتی جدید در چین, هنگ کنگ و کشورهای غربی است. چین امروز روزانه سرمقاله می گوید که گزارش ها در مورد این قانون هستند "مثل یک کیت تست برای ضد پکن ویروس". این مقاله می افزاید: کسانی که در پیدا کردن اخبار آرامش را در هنگ کنگ "ثبات و رفاه و حکومت قانون را در قلب خود" و "کسانی که زبان بیمار از آن بیشتر باید تبر به عمل خرد کردن یا اسیاب وقتی که می آید به سرزمین اصلی چین".

هنگ کنگ جنوب چین صبح پست به نقل از سیاستمداران مخالف که می گویند که تصویب این قانون مانند اعلام مرگ "یک کشور دو سیستم" سیاست ها و پیش بینی های عظیم دیگری از موج دموکراسی خواهی شد. حتی coronavirus نگران است با توجه به این مقاله کاریکاتوریست هری هریسون. او به تصویر کشیده یک ویروس ذرات گفتن به دیگران: "من فکر می کنم در هنگ کنگ است پریشان مسائل دیگر."

یک گزارش از سوئد آژانس بهداشت عمومی پیدا کرده است که تا پایان مارس بیش از 7 درصد از استکهلم جمعیت در حال توسعه آنتی بادی به coronavirus – که به خوبی در زیر حداقل 40 درصد مورد نیاز برای گله ایمنی. گاردین می نویسد که آن را می افزاید: به نگرانی در مورد دولت سوئد را "بی بند و faire" استراتژی برای مبارزه با ویروس.

پاریسی نیز به نظر می رسد اتخاذ یک بی بند و مداخله نگرش وقتی که می آید به ماسک. روزنامه Le Parisien در زمان به خیابان های پاریس چه بود, بسیار خوشبو دوشنبه به تعداد ماسک-پوست را کاهش می دهد. به این نتیجه رسیدند که به سختی به 1 در 10 پاریسی در حال پوشش چهره خود را. یک نفر که با پوشیدن یک ماسک مقاله گفت: "همه در فرانسه بود و تقاضاهای مصرانه برای دسترسی به ماسک. در حال حاضر که آنها آنها آنها آنها را پوشیده است."

مقاله تصدیق میکند که پس از این مستند شروع کاهش در این هفته بسیاری از مردم شده اند انجام دور با reunions با دوستان و خانواده و به عنوان آخرین داستان نشان می دهد که حتی با حیوانات خانگی. یک مرد در اسپانیا فیلم برداری عاطفی خود را تجدید دیدار با خر Baldomera پس از دو ماه از هم جدا. از او دیده عجله به سمت او با صدای بلند braying او به عنوان حیوانات خانگی خود را; او می شکند به اشک. شما می توانید قلب گرم شدن روبرو می شوند و با کلیک کردن بر روی لینک های ویدئویی در این مقاله از مترو اخبار.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن