آمازون, Inc. پست ها بیشترین سود سه ماهه تا کنون حتی به عنوان اقتصاد ایالات متحده در کاهش رکورد

صادر شده در: 31/07/2020 - 04:42 آمازون.com, Inc ارسال شده در روز پنج شنبه بزرگترین سود در آن 26 سال سابقه به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

صادر شده در:

آمازون.com, Inc ارسال شده در روز پنج شنبه بزرگترین سود در آن 26 سال سابقه به عنوان خرید و فروش آنلاین و پر سود کسب و کار حمایت از شخص ثالث تجار رسید در طول coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

سهام آمازون به بزرگترین خرده فروش آنلاین, افزایش 5 ٪ در بعد از ساعات تجارت است.

در حالی که رقیب آجر و ملات خرده فروشان مجبور به تعطیل فروشگاه در طول دولت تحمیل مستندات آمازون استخدام 175,000 مردم در ماه های اخیر و دیدم تقاضا برای خدمات خود را افزایش می یابد. این شرکت گفت: درآمد شروع به پریدن کرد 40 درصد از سال قبل به $88.9 میلیارد دلار است.

آمازون پیش بینی کرده بود آن را ممکن است از دست دادن پول در فقط به پایان رسید در سه ماهه دوم به دلیل آن انتظار می رود به صرف 4 میلیارد دلار در تجهیزات حفاظتی برای کارکنان و سایر هزینه های مربوط به COVID-19. آن را فقط که - و هنوز هم به دست آورده $5.2 میلیارد - دو درآمد خالص خود را از یک سال قبل.

جف بزوس که تاسیس این شرکت در ماه ژوئیه سال 1994 و جهان ثروتمندترین فرد در بیانیه ای گفت: "این دیگر بسیار غیر معمول سه ماهه."

آمازون سهام افزایش یافته است بیش از 60 درصد در سال جاری اضافه کردن به ثروت بزوس, بزرگترین سهامدار. S&P 500 است و تقریبا مسطح است.

جسی کوهن تحلیلگر ارشد در Investing.com گفت: آمازون مدل کسب و کار آن مجموعه "به گسترش تجارت الکترونیکی تسلط و حتی بیشتر به طور گسترده به عنوان جهانی COVID-19 همه گیر در ادامه به شعله ور شدن است.

فروشگاه آنلاین افزایش فروش 48 درصد به $45.9 میلیارد دلار در سه ماهه دوم. در همین حال بازرگانان پرداخت آمازون بیشتر برای تحقق و حمایت از محصولات خود را به منظور رسیدن به این شرکت مشتریان وفادار. که منجر به 52% و 41% در پرش فروشنده خدمات درآمد و دیگر درآمد مانند از تبلیغات بود.

آمازون سرویس های ابری نیز شاهد تقاضای بیشتر به عنوان شرکت های روشن به دفاتر مجازی در این بیماری همه گیر. درآمد حاصل از Amazon Web Services (AWS) که به فروش می رساند ذخیره سازی داده ها و محاسبات قدرت در ابر افزایش نزدیک به 29 درصد به $10.81 میلیارد دلار است.

هنوز هم که افتاد فقط از تحلیلگران برآورد $10.95 میلیارد دلار با توجه به TOTALBARÇA داده ها از Refinitiv. ابر کسب و کار از رقیب الفبای شرکت گوگل در همین حال بود تا بیش از 43 درصد در سال بیش از سال.

تحلیلگر فناوری پاتریک مورهد گفت: "AWS به رشد خود ادامه داد البته در نرخ آهسته تر از سه ماهه گذشته."

'هر کس به خرید مواد غذایی'

برایان Olsavsky آمازون ارشد امور مالی خود به خبرنگاران گفت که outsized سود شگفت زده کرد این شرکت از آنجا که در آن زمان صادر شده و پیش بینی آن گذشته خریداران به خرید پایین محصولات حاشیه.

"هر کس به دنبال ماسک; هر کس به دنبال دستکش; هر کس به خرید مواد غذایی آنلاین. که مخلوط است و نه فوق العاده سود آور" او گفت:. "آنچه که ما در Q2 شد نه تنها مخلوط شروع به تغییر به عقب به حالت نرمال مخلوط" اما "ما همچنین قادر به کشتی خیلی بیشتر از ما در ابتدا فکر می کردم."

مواد غذایی آنلاین فروش سه برابر سال بیش از سال و در سراسر جهان پخش ویدیو ساعت دو برابر شده Olsavsky گفت: در تماس با تحلیلگران. تحویل و تصویری خدمات همراه این شرکت را وفاداری به باشگاه نخست یک دلیل اصلی که چرا مشتریان اشتراک در این برنامه و بیشتر از خرید خود را در آمازون است.

آمازون نیز ارسال شده نادر سود عملیاتی در آن کسب و کار بین المللی که Olsavsky نسبت به یک گام تا مشتری صرف در اروپا و ژاپن در طول بیماری همه گیر.

این شرکت پیش بینی فروش خالص از $87 میلیارد دلار به 93 میلیارد دلار برای سه ماهه سوم پیش از انتظارات تحلیلگران از $86.34 میلیارد دلار با توجه به TOTALBARÇA داده است.

Olsavsky گفت که در روز نخست این شرکت سودآور تابستان بازاریابی حمله رعد اسا خواهد بود تحت فشار قرار دادند به سه ماهه چهارم, به استثنای آن کسب و کار در هند است. او همچنین گفت که هر طور معمول سه ماهه جاری را هزینه های بالاتر به عنوان شرکت چرخ دنده تا برای فصل تعطیلات و حتی برجسته تر در حال حاضر با توجه به بالاتر از حد معمول فروش.

این امر صرف بیش از 2 میلیارد دلار در COVID-هزینه های مربوط به طول سه ماهه سوم نیز گفت: در این تحلیلگر تماس بگیرید.

هنوز آمازون پیش بینی سود عملیاتی بین $2 میلیارد و 5 میلیارد دلار برای سه ماهه از نقطه میانی است که بالاتر از تحلیلگران انتظار داشتند با توجه به تحقیقات شرکت FactSet.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن