American Legion بزرگراه ؟ بیشتر شبیه تصادف بزرگراه

سفر جدید انگلستان بود یک صندلی ردیف جلو به صورت یک تصادف در لژیون آمریکایی بزرگراه در 6:30 صبح بود که ما دوست

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

سفر جدید انگلستان بود یک صندلی ردیف جلو به صورت یک تصادف در لژیون آمریکایی بزرگراه در 6:30 صبح بود که ما دوست دارم به شنیدن بهانه ای برای:

تصادف می آید فقط یک روز زن و شوهر پس از دیگری سقوط در لژیون آمریکایی و کامینز - بزرگراه که منجر به دستگیری و اگر چه نه به این دلیل که از راه راننده گفته موفق به اسلم به محدود کردن سخت به اندازه کافی به علت عمده جلویی آسیب فعال کردن کیسه های هوا و آورد نزدیک جزئیات پلیس در حال اجرا است.

به گفته پلیس راننده Acura به پایان رسید که تا پیشتر حدود 8:50 بعد از ظهر روز چهارشنبه شدم و شروع به راه رفتن دور تا کامینز سمت Stop & Shop, آیا به عنوان مسافر او:

به عنوان افسر ادامه داد: نسبت به مردان به پرس و جو اگر آنها زخمی شده است و برای تعیین آنچه رخ داده بود در لحظات منجر به سقوط دو مردان حاضر به صحبت با او را ادامه داد و در راه خود را.

ماموران با یکی از مردان اعتقاد بر این بود که اپراتور در پارکینگ توقف و فروشگاه در حالی که دومین مرد ساخته شده توقف ناگهانی وقتی که او از مشاهده پلیس موبایل داشتن متوقف اپراتور است. دوم نر تبدیل به اطراف و قرار داده شده یک شی به جیب ژاکت قبل از از بین بردن آن و بستن آن را دور کمر خود را. دوم مرد تحت فشار قرار دادند و به تصویب افسر عمدا bumping به او. افسر پلیس قادر به دستگیری این مرد با کمک واحد های اضافی, دوره نقاهت بعد از یک رنگ خاکستری و قهوه ای مدل RG RG 26, .25 کالیبر اسلحه گرم بود که تخلیه و داخل نر را در جیب ژاکت. علاوه بر این دو چاقو کشف و ضبط شد از مرد تسمه. مرد را بازداشت گرفته شد.

پلیس صادر راننده احضار چرا که او نمی باید گواهینامه رانندگی. این مسافر Hermon Sherif, 22, Dorchester شد متهم با در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم, پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن